Gå til innhold

Vanlig å bli slapp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nysingel etter 5 år. De siste 3 årene slet vi med at han ble slapp etter noen minutter med samleie, bj eller handstuff. Jeg var veldig bestemt på at dette ikke skulle bli et issue som hang seg opp hos han, så jeg betrygget stadig om at dette var HEEEELT NORMALT, og ingen fare!

Sannheten var at det var dritkjipt, ødela alt for meg, og jeg ble frustrert og lei meg, og følte at vi måtte skynte oss å bli ferdig før han "ga seg".

Er det vanlig? Hvor lenge klarer man som regel å holde?

Anonymous poster hash: 57534...be1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er nysingel etter 5 år. De siste 3 årene slet vi med at han ble slapp etter noen minutter med samleie, bj eller handstuff. Jeg var veldig bestemt på at dette ikke skulle bli et issue som hang seg opp hos han, så jeg betrygget stadig om at dette var HEEEELT NORMALT, og ingen fare!

Sannheten var at det var dritkjipt, ødela alt for meg, og jeg ble frustrert og lei meg, og følte at vi måtte skynte oss å bli ferdig før han "ga seg".

Er det vanlig? Hvor lenge klarer man som regel å holde?

Anonymous poster hash: 57534...be1

Nå skal jeg bare snakke for meg selv her...Men jeg har kun opplevd å plutselig bli slapp sånn et fåtall ganger på mine 33 år..og det har skjedd hvis jeg har vært veeeldig sliten,syk osv. Ellers holder den seg alltid hard til jeg når klimaks.

Hvor lenge man klarer å holde er vel veldig individuelt..For meg kan det variere alt fra noen min til en time og mer... Jeg liker best å la dama komme først,derfor holder jeg alltid igjen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅHH så glad jeg ble av å høre dette.. <3

Har vært livredd for å 'drøye ut' sexen for å slippe at han ble slapp, så har savnet å kunne holde på leenge.

Han fortsatte gjerne med hendene etterpå, men da var tenningen min liksom borte. Utrolig kjedelig sex.

Anonymous poster hash: 57534...be1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅHH så glad jeg ble av å høre dette.. <3

Har vært livredd for å 'drøye ut' sexen for å slippe at han ble slapp, så har savnet å kunne holde på leenge.

Han fortsatte gjerne med hendene etterpå, men da var tenningen min liksom borte. Utrolig kjedelig sex.

Anonymous poster hash: 57534...be1

Man er jo så forskjellig...men jeg skjønner godt at mye av tenninga forsvant av at han ble slapp ja.. For min del så er det veldig deilig å drøye ut sexen lenge..pirre hverandre til det ytterste og å holde på lenge.. Men det er jo smak og behag :)  Nå er jeg singel da...og f.eks når jeg onanerer gidder ofte ikke så lenge,så da kommer spruten kjapt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapphet kan komme hos bla. menn som blir usikre og sliter med prestasjonsangst. De tenker for mye i stedet for å nyte "nuet", og da visner tassen og tenninga. Ikke heeeeeeeeeeeeeeeeelt normalt, men ganske, blandt de som får prestasjonsangst. Syns det var hyggelig sagt av deg til han uansett, for i sånne tilfeller er det jo nettopp at han ikke er bra nok som gjør at det skjer, og da hjelper med å få høre at det er vanlig og ikke gjør noe, sånn at han kanskje greier å slutte å tenke så mye på det og dermed yte bedre :)



Anonymous poster hash: 955b9...f0a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var det jeg tenkte, at hvis jeg tar dette opp som et problem hadde det bare blitt verre. Lå nok i hodet uansett. MEN der er godt å høre at det ikke trenger å være sånn! Klar for nestemann nå..8)

Anonymous poster hash: 57534...be1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det var det jeg tenkte, at hvis jeg tar dette opp som et problem hadde det bare blitt verre. Lå nok i hodet uansett. MEN der er godt å høre at det ikke trenger å være sånn! Klar for nestemann nå..8)

Anonymous poster hash: 57534...be1

Må bare ønske deg lykke til med nestemann,må satse på at det kan bli timelange knull på deg også etter hvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertelig takk for omtanken trøndermann! 😍

Anonymous poster hash: 57534...be1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertelig takk for omtanken trøndermann!

Anonymous poster hash: 57534...be1

Bare hyggelig,kjære deg ! Alle trenger og fortjener tilfredsstillende sex :)  Merker godt selv også at det betyr mye,særlig som singel når man ikke får det... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...