Gå til innhold

Petit eller veltrent med former?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Overskriften sier det meste, hva synes du er finest? Disse kropsformene er jo ofte sett på som idealene, men spennende å se hva folk mener :) nå tenker jeg ikke veltrent som i fitness/masse muslelmasse, men mer "naturlig stor rumpe/bryst/hofter", litt ala beyonce :)

Anonymous poster hash: 302f5...5db

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Petite med former.

Endret av O.G.
AnonymBruker
Skrevet

Jeg (hetero kvinne) liker best den slanke, litt nette kvinnekroppen med lite/slanke muskler og lite fett, - ikke radmager altså, men trent og stram i fisken.

Eksempler på nydelige kropper:

Jessica Alba, Madicken Badendyck, Aurora Mohn, Emma Watson, Gitte Witt, Katharina Flatland, Kate Hudson, Sienna Miller.

Det er dette som er min idealkropp og det jeg trives best med. Selv om jeg vet at mange (de fleste?) menn liker mer pupper, former og rumpe og selv om det er veldig trendy med mer muskuløse fitnesskropper. Jeg har faktisk trappa ned på styrketrening fordi jeg ikke trivdes med at armer, rumpe og ben ble større. Synes det er fint å være litt bittelitt spinkel og spe.

Med det sagt: jeg beundrer også kvinnekropper som er mer formfulle også. Beyonce, J.lo osv er helt fantastisk nydelige og sexy. Men Kardashian-former, det er for mye spør du meg !!

Anonymous poster hash: 26524...8a8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Megaræv-treden ala Nicki Minaj og Kardashian med silikonimplantater i rumpeballene er direkte stygt. Fatter ikke at noen vil ødelegge kroppen sin på den måten.

Jeg foretrekker petite kvinnekropper.Naturlig slanke med normalt store hofter og pupper.J Lo har også en naturlig fin og veltrent kropp.Litt større rumpe og hofter men det ser naturlig ut på henne.

Anonymous poster hash: 9eaec...120
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Megaræv-treden ala Nicki Minaj og Kardashian med silikonimplantater i rumpeballene er direkte stygt. Fatter ikke at noen vil ødelegge kroppen sin på den måten.

Enig i dette, (som mann), skjønner ikke hvem som tenner på dette.

Anonymous poster hash: 65871...caf

• Liker 3
Gjest Gjest_Hello Kitte
Skrevet

Liker best damer med skikkelige former, altså mer enn gjerne noen kilo for mye (typ lignende hun som var på forsiden av et moteblad nå nylig)

• Liker 1
Skrevet

J.Lo har drømmekroppen i mine øyne. Formfull, men samtidig fit og veltrent.

Anonymous poster hash: cae92...35d
  • Liker 1
Skrevet

Petite damer

Anonymous poster hash: d713f...c8d
Skrevet

Veltrent med former, definitivt. Petite kan være OK det også altså, men kan jeg velge så ville jeg valgt veltrent med former.

Anonymous poster hash: 3cf28...8a3
  • Liker 1
Skrevet

Jeg synes veltrente, litt muskuløse kvinnekropper er finest. Selv går jeg for slank, ettersom jeg ikke har tid eller råd til å drive hardtrening og spise det jeg trenger for å bli mer muskuløs. Kanskje en gang i fremtiden.

Skrevet

Yndige, petite ca 1.60-1.65.

Anonymous poster hash: 63fd5...ed7
Gjest Coolaid
Skrevet

Overskriften sier det meste, hva synes du er finest? Disse kropsformene er jo ofte sett på som idealene, men spennende å se hva folk mener :) nå tenker jeg ikke veltrent som i fitness/masse muslelmasse, men mer "naturlig stor rumpe/bryst/hofter", litt ala beyonce :)

Anonymous poster hash: 302f5...5db

"Som man er" er min standard.

( litt ala naturlig)

Skrevet

Petit med litt former. Uten tvil! Liker ikke disse fitnesskroppene. Ser mange forguder kropp á la Rebekka Widerøe, men liker ikke at kropper ser så innmari trent ut. Verken på menn eller kvinner :) Flaks at det finnes mange smaker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...