AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #1 Skrevet 7. august 2015 Jeg er på trippel femar kur nå. Og skal etter "boka" ha el ca mandag. Jeg skal også på gu da. Og jeg er så spent og nervøs... Krysser fingrene for at det klaffer denne mnd!! Hvordan går det med dere? Anonymous poster hash: 9312b...33a
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #2 Skrevet 7. august 2015 Masse lykke til:) Jeg prøver på barn to så sikkert ikke den mest interessante å prate med. Håper noen i samme båt ser tråden din:)Anonymous poster hash: 9923e...b43
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #3 Skrevet 8. august 2015 Takk. Vi prøver på nr 2 vi også ☺ heldigvis er det ikke like sårt som med nr 1! Har dere prøvd lenge? TsAnonymous poster hash: 9312b...33a
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #4 Skrevet 8. august 2015 Takk. Vi prøver på nr 2 vi også ☺ heldigvis er det ikke like sårt som med nr 1! Har dere prøvd lenge? TsAnonymous poster hash: 9312b...33a Prøvd i snart to måneder, altså to sykluser. Tester neste uke. Jeg vet ikke helt hvorfor, men føler på meg at det blir noen runder til før den sitter. Hva er femar forresten? Hjelper den til å få el?Anonymous poster hash: 9923e...b43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå