Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg må bare få noen andre sitt syn på denne testen.. Kunne skimte streken før fem min ca, men ble slik som dette før 30 min.. Streken er fremdeles slik i dag (tatt i går, tok en ny i dag tidlig med samme resultat) har forventet mens på torsdag.. Er dette en skyggestrek?

Testen er a1 hvis det er av betydning

Tok også en test fra billitest som viste 2 streker, men dette så jeg ikke da jeg la fra meg testen etter 3 min (neg) og etter 15-20 min viste den pos..

post-94272-347510_thumb.jpg

Endret av Blåne
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser en svak strek til når jeg zoomer inn!

Gjest imperio
Skrevet

Den kan være feil, slik som jeg forstår det så har du da lest av ETTER "tidsfristen". Vent et par dager og ta en ny test 

AnonymBruker
Skrevet

Skulle dratt til specsavers?

Anonymous poster hash: 2b664...567

• Liker 4
Skrevet

Den kan være feil, slik som jeg forstår det så har du da lest av ETTER "tidsfristen". Vent et par dager og ta en ny test

I bruksanvisningen står det at den må leses av innen 30 min.. Blir ikke helt klok..

Skrevet

Den er positiv. Det er helt normalt at streken kan bli sterkere ettersom tiden går, men ser du strek før tiden går ut, så er det en strek, selv om den endrer seg.

• Liker 1
Gjest imperio
Skrevet

I bruksanvisningen står det at den må leses av innen 30 min.. Blir ikke helt klok..

hmm jaja du får ta en ny test om noen dager, så er den enten borte eller sterkere :) 

AnonymBruker
Skrevet

Min test var svakere og har termin om 2 uker så ja denne er positiv. Gratulere

Anonymous poster hash: a658f...c23

Skrevet

Jeg tror denne er positiv :) Ta en ny test i morgen!

AnonymBruker
Skrevet

Det der er en RFSU test, ikke sant?

Rfsu viser positiv test når man ikke er gravid.,INGEN BURDE BRUKE RFSU!!!

Anonymous poster hash: 5241b...533

Skrevet

Det ser ut som en A1.

Skrevet

Tok en digital test i dag som var positiv! 😊

Har tatt rfsu test også som viste pos, har ikke fått falskt svar på den før.. Men ja a1 test på bildet 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...