Gjest Jente34 Skrevet 11. september 2004 #1 Del Skrevet 11. september 2004 Jeg er ei jente på 34 år som har brukt Fontex de siste 3-4 årene. Jeg er helt sikker på at det var da jeg begynte med tablettene at jeg begynte å legge på meg. I begynnelsen tok jeg 2 tabletter per dag. Jeg forsøkte for 2 år siden å kutte dem ut, men følte for å begynne med dem igjen. Da begynte jeg å ta bare 1 per dag og dette fungerte fint. Nå holder jeg på å trappe ned igjen, og er nå nede i en halv ca. annenhver dag. Hovedgrunnen til dette er et stort ønske om å gå ned i vekt! Jeg er svært glad i mat og søtsaker. Greier ikke helt å huske om jeg fikk større matlyst etter at jeg begynte med Fontex, men jeg la ihvertfall på meg. Jeg synes det er veldig vanskelig å slanke seg, men har kuttet ut sjokolade og godterier utenom helgene og prøver å være forsiktig ellers også. Men vekta står bom stille! Går ca. 1 time hver dag. Trente aerobic tidligere og kombinert med litt slanking, gikk jeg ned 5 kg. Har lyst til å begynne å trene aerobic igjen, men føler ikke at jeg har krefter til det ved siden av full jobb... Det jeg nå lurer på, er om jeg kan forvente å gå ned i vekt når/hvis jeg greier å kutte ut Fontex? Noen som har erfaring med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 11. september 2004 #2 Del Skrevet 11. september 2004 Det er flere typer antidepressiva man legger på seg av, men av Fontex er det ytterst sjeldent. Det kan sikkert forekomme, men.. Hvis du leser i pakningsvedlegget til Fotenxen, står det om bivirkninger der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 11. september 2004 #3 Del Skrevet 11. september 2004 Fontex blir ofte brukt til folk som har bulimi. Selv mista jeg matlysten totalt da jeg tok den. Det kan ikke være andre ting som gjør at du har lagt på deg nå da enn akkurat at du har brukt Fontex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå