Gå til innhold

Atziri har en tredje på vei


Atziri

Anbefalte innlegg

Takk som gir meg håp :) Men jeg bli bare mer og mer negativ jo lengre ut i syklusen jeg kommer.

 

 

Det går greit, takk som spør :klem: Er så godt at noen enda følger med her selv om jeg har vært fraværende. Har hatt så ekstremt lite overskudd :( Jeg har lest alt som har skjedd på forumet, men ikke fått meg til å kommentere i det siste. Men dere skal vite at jeg har lest det dere har skrevet, ledd og grått med dere :hjerte:

I dag er jeg på syklus dag 45, og testet negativt. Jeg fikk ømme nipler på lørdag, og det fikk jeg også etter EL sist periode. I tillegg har jeg hatt en stødig temperaturøkning som startet onsdag 9.september, så det virker som om jeg hadde EL 8. eller 9.september. Dessverre la vi ikke inn så mye aksjer på det tidspunktet, ante jo ikke at jeg hadde EL :( Men vi hadde sex på mandagen, to dager før, så det er jo en liten sjanse, selv om jeg ikke har noe særlig med håp akkurat nå. Så hvis jeg hadde EL 8.-9.sept så er jeg 7 dpo nå. 

Har hatt besøk av mamma siden fredag, så tiden har heldigvis gått relativt fort. Jeg har tenkt ganske lite på prøvingen, men i dag når hun reiste var jeg nødt til å ta en test, og jeg ble så ekstremt skuffet. Kanskje mest fordi jeg har hatt ømme bryst, stikninger i korsryggen og magen og generelt blitt mer sliten når vi har vært ute og gått. Så jeg trodde virkelig at det hadde gått. Men hvis EL var forrige onsdag var det jo altfor tidlig å merke symptomer allerede fredag/lørdag, så nå er jeg bare lei og veldig skuffet :(

 

Med temp.stigning 9. september og høy temp siden, betyr det at du har hatt EL tirsdag 8. september (temp.stigning kommer etter EL er over). Da er sex mandagen helt perfekt timing, det er nemlig lurest å ha sex dagen FØR EL. ;) Og da er det jo for tidlig å teste nå uansett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med temp.stigning 9. september og høy temp siden, betyr det at du har hatt EL tirsdag 8. september (temp.stigning kommer etter EL er over). Da er sex mandagen helt perfekt timing, det er nemlig lurest å ha sex dagen FØR EL. ;) Og da er det jo for tidlig å teste nå uansett. :)

 

Åh, takk, det var beroligende :) Dere er så gode! Det er tross alt ikke over denne perioden før TR kommer :) Er ved litt mer mot nå. Tusen takk! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, nå tror jeg TR kommer. Temperaturen har i de tre siste dagene vekslet mellom 36,9 og 37, men i dag sank den til 36,6. Samme skjedde i forrige syklus, da kom TR på ettermiddagen samme dag som tempen gikk ned :( I tillegg har jeg murringer i korsryggen, så da regner jeg med vi snart kan si oss ferdige med PP2 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, denne prøveperioden tror jeg har vært litt av en prøvelse for deg!

Det aller beste hadde jo vært om TR ikke dukket opp, og det ble en positiv test, men jeg tror også at det nest beste er om TR faktisk kommer, slik at du kan starte litt på nytt igjen og ikke gå å "pines" og lure slik det har blitt litt av nå.

Uansett klem til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tenker faktisk jeg også. Vil helst få Tb selvfølgelig, men TR hadde også vært greit nå på dag 48 i syklusen :) Takk for klem :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen TR enda. I går og i dag har jeg vært småkvalm, vondt i korsryggen og ømme bryst. Renner på do hele tia og tror at TR har kommet, for det føles sånn ut hele tiden. Hvorfor må PMS ligne på graviditetssymptom? :( I dag var forresten tempen 36,6 igjen. Blir litt kort og dårlig innlegg, er på mobilen, men må bare få luftet tankene. Øyner fremdeles et håp, helt fram til TR dukker opp :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så frustrerende å gå og vente. Særlig når symptomene, som du sier, ikke er annerledes når man er gravid enn ved en skikkelig runde PMS. Håper med deg på positiv test og at TR holder seg unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg rota meg inne til dagboka di Atziri :vinke: Her må jeg følge!

Håper det viser seg at du er gravid nå! Det er jo som du sier, alltid et håp så lenge TR ikke har kommet :jepp::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trengte ikke vente så mye lengre :( Begynte å spotte i går kveld, og så kom TR for fullt i dag. Ble veldig lei meg i går, og gråt masse. Mannen var veldig god, holdt rundt meg og lot meg gråte det ut. Så satt vi oss ned og koste oss med en film og fikk tankene over på noe annet :) Han er så god å ha :hjerte:

I dag føler jeg meg bedre, heldigvis. Fikk tatt meg en joggetur, og det hjalp. Prøver å fokusere på at nå begynner den fine delen av prøvingen igjen, med sengekos i stedet for konstant jakt etter symptomer :) For å få tankene over på noe annet blir jeg å ta en liten pause fra KG. Kjenner det er vanskelig å tenke på noe annet når jeg er innom her hele tiden. Kommer sikkert til å fortsette og lese i deres dagbøker fra tid til annen da :) Kjenner jeg meg selv rett går det vel bare noen dager før jeg savner det igjen og trenger å se hvordan det går :fnise: 

I mellomtiden: lykke til alle sammen! For min egen del så håper jeg at alle gode ting er tre :)

Endret av Atziri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til denne prøveperioden :) husk på at å stresse mye med dette bare fører til mer frustrasjon og press når det ikke blir klaff med engang. Senk skuldrene, og prøv å kos dere :) men skjønner det ikke bestandig er lett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Lykke til denne prøveperioden :) husk på at å stresse mye med dette bare fører til mer frustrasjon og press når det ikke blir klaff med engang. Senk skuldrene, og prøv å kos dere :) men skjønner det ikke bestandig er lett!

 

 

Enig med alt Dovendyret sier! Lykke til videre Atziri :)

 

 

:klem: Masse gode tanker til denne prøveperioden, Atziri! 

 

 

Åh, håper håper håper at det skal klaffe for dere neste periode! :hoppe:

Mensen er no dritt!

 

Tusen takk dere :)

 

Hvordan går det? :hug:

 

Det går fint, takk som spør :klem: Jeg er på dag 28 i syklusen nå. Tror jeg hadde EL på dag 21, så det vil si at jeg er 7 dpo i dag. Litt usikker på om EL faktisk har vært da, tempen min gikk fra å være 36,3 i gjennomsnitt til 36,55 i gjennomsnitt. De to forrige syklusene har tempen vært oppe på 37,0 etter EL, men jeg var så dårlig til å tempe til samme tidspunkt så det er vanskelig å si  :vetikke: Denne perioden har jeg vært mye flinkere til å ta tempen klokken syv hver dag, så kanskje det er derfor. En annen grunn til at jeg tror EL har vært er at jeg har hatt veldig ømme nipler, noe som har vært typisk etter EL de andre syklusene. Men i dag sank tempen til 36,4, så da ble jeg litt usikker igjen. Sukk, skal ikke være lett dette :( Men om EL var på dag 21 så traff vi i alle fall bra, så håper det. Ellers har jeg prøvd å ta slimløsende hostesaft denne perioden, så får vi se om det har gjort noe utslag. Håper jo såklart, men kjenner meg ikke gravid nå i det hele tatt. Har en lutealfase på 10-11 dager, så tenkte jeg skulle begynne å teste allerede på tirsdag. Vet at 9dpo er litt tidlig, men har sett at noen har fått positiv test da, så er verdt å prøve. Har masse billigtester liggende uansett :)

Har vært ganske flink til å holde tankene over på andre ting. Vi har kost oss hjemme, lagt inn aksjer annenhver dag og bare hatt skikkelig god sex  :danse: Så jeg er fornøyd. Ellers har vi kommet i gang med trening, både styrke, løping og klatring. Så vi holder oss i alle fall aktiv  :fnise: Jeg har også holdt meg oppdatert her på KG selv om jeg egentlig sa jeg skulle ta pause  :plystre: Så selv om jeg ikke har kommentert, så har jeg lest altså! Og nå savnet jeg å poste noe selv, så da ble det dette da. Krysser fingrene for at det går denne perioden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra dere har hatt en fin PP til nå! Jeg håper virkelig det gjør utslag også!!! Krysser fingrene for dere :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom TR :( Det var egentlig som forventet, men man føler seg jo trist og skuffet allikevel, ihvertfall når vi traff så godt på EL....

Endret av Atziri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...