Gå til innhold

Atziri har en tredje på vei


Atziri

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, her vil jeg være med :) Jeg er ikke så ekspert på sykluslengder og slikt, men i mitt tilfelle har syklusene etter pilleslutt variert litt og var mer tullete i pp3 og pp4. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kortsvar er ja. Nå blir det første måneden jeg prøver å tempe, men ut fra EL-testene har jeg EL senere enn antatt og da kortere lutealfase. Håper det klaffer for dere da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, her vil jeg være med :) Jeg er ikke så ekspert på sykluslengder og slikt, men i mitt tilfelle har syklusene etter pilleslutt variert litt og var mer tullete i pp3 og pp4. 

 

Det lover ikke så bra :fnise: Hadde håpa at jeg bare skulle fortsette med en 26 dagers syklus jeg :biggrin:

 

Ellers er det ingen sikre tegn på EL enda, og jeg er på dag 18 i syklusen. Mulig at EL har vært uten at jeg har sett det på tempen, eller så får jeg en lang syklus denne gangen :vetikke:  I dag oppdaget jeg noe som kan ligne på EL-slim, så håper at EL kanskje skjedde i dag eller at den kommer i morgen :)

 

Kort fortalt så prøver vi fremdeles. IKM skal være 28.08, så jeg håper at dpo-land dukker opp snart!

Endret av Atziri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, i natt hadde jeg to drømmer der jeg var gravid :rodmer: Var utrolig skuffende å våkne, ville bare drømme mer ♥

Endret av Atziri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, i natt hadde jeg to drømmer der jeg var gravid :rodmer: Var utrolig skuffende å våkne, ville bare drømme mer ♥

Krysser fingrene for at du har sanndrømt :danse:

Endret av Sille4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, det hadde vært noe! Håper du har hatt EL og at det nå er ei lita spire som holder på å skulle klamre seg fast :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste natt drømte jeg at TR kom, så her kan det gå alle veier :fnise:

 

Men nå er jeg egentlig ganske frustrert. IKM skal egentlig komme på fredag og jeg har enda ikke noen sikre tegn på at EL har vært  :bond: Så nå har jeg seriøst ingen aning. Hvis TR kommer denne gangen så investerer jeg i EL-tester neste PP. Blir gal av å ikke vite! Og tempingen har bare forvirret meg denne PPen....  :dry: Tror jeg uansett tar en graviditetstest på fredag. Bare for å være på den sikre siden, kanskje EL har vært uten at det har vistes på tempingen... Går det i det hele tatt an?  :vetikke:

 

Sånn ellers så skal jeg begynne på et nytt studieår nå, så da går forhåpentligvis tiden litt fortere enn den har gjort i ferien. Vi er invitert på fest i helgen, så prøver å pønske ut hvordan jeg skal gjøre det for å maskere at jeg ikke drikker. For selv om testen er negativ, så vil jeg ikke drikke alkohol, i tilfelle det er for tidlig for testen å slå ut. Vurderer også om det er best å ikke gå. Det er en såpass stor fest at jeg tror ikke noen vil stusse over det hvis jeg ikke kommer.

 

Nå skal jeg ut å nyte det siste go'været :) Det skal visst bli dårligere fra i morgen av. Livet som student er ganske deilig :) Liker godt å kunne styre hverdagen helt selv. Håper dere har en fin mandag! :blomst:   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt EL veldig sent i syklusen noen ganger, og får da en lengre syklus enn vanlig. Men noen ganger har jeg heller ikke fått med meg at EL har vært. Kanskje det er sånn for deg denne gangen, siden du er blitt litt mer bevisst på det? :) Krysser fingrene for at du får en positiv test på fredag :biggrin:

 

Ang festen på lørdagen, kan du ikke evt kjøre hvis du har førerkort, eller si du drakk på fredag eller skal veldig tidlig opp på søndag? :) Ikke alltid lett å skjule at man ikke drikker, ble selv spurt mange ganger på fredagen som var om jeg var gravid siden jeg ikke drakk, og jeg var til og med sjåfør. :)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt EL veldig sent i syklusen noen ganger, og får da en lengre syklus enn vanlig. Men noen ganger har jeg heller ikke fått med meg at EL har vært. Kanskje det er sånn for deg denne gangen, siden du er blitt litt mer bevisst på det? :) Krysser fingrene for at du får en positiv test på fredag :biggrin:

 

Ang festen på lørdagen, kan du ikke evt kjøre hvis du har førerkort, eller si du drakk på fredag eller skal veldig tidlig opp på søndag? :) Ikke alltid lett å skjule at man ikke drikker, ble selv spurt mange ganger på fredagen som var om jeg var gravid siden jeg ikke drakk, og jeg var til og med sjåfør. :)

 

 

Takk :hjerte: Håper såklart at EL har vært. Vi har lagt inn aksjer 11 av 14 dager fra dag 8 i syklusen til dag 21 så håper virkelig at vi har truffet. Føler jeg har tørket litt opp der nede (oversharing...) så regner egentlig med at EL har vært. Dagene snegler seg avgårde mot fredag... Utrolig hvor sakte tiden kan gå! 

 

Jeg har førekort, men ikke bil, så kan ikke lyve på meg sjåførstillingen heller :fnise: Men det ordner seg sikkert med en annen unnskyldning. Ellers kan jeg alltids fylle alkoholfri vin i en flaske vanlig vin. Det har jeg i alle fall hørt at andre har hatt suksess med :)

Endret av Atziri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan jeg følge med. :)

 

Det går an å ha EL uten at tempen stiger, ja, men det er ikke veldig vanlig. Men det tar jo noen sykluser også for å se et mønster så man faktisk kan oppdage EL. Men det kan jo godt hende du får en lengre syklus denne gang enn sist - etter pilleslutt er det dessverre veldig vanlig med tullete syklus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :hjerte: Håper såklart at EL har vært. Vi har lagt inn aksjer 11 av 14 dager fra dag 8 i syklusen til dag 21 så håper virkelig at vi har truffet. Føler jeg har tørket litt opp der nede (oversharing...) så regner egentlig med at EL har vært. Dagene snegler seg avgårde mot fredag... Utrolig hvor sakte tiden kan gå! 

 

Jeg har førekort, men ikke bil, så kan ikke lyve på meg sjåførstillingen heller :fnise: Men det ordner seg sikkert med en annen unnskyldning. Ellers kan jeg alltids fylle alkoholfri vin i en flaske vanlig vin. Det har jeg i alle fall hørt at andre har hatt suksess med :)

Da satser vi på at EL har vært og at du får positiv test på fredag! Ja, tiden går utrolig sakte når man venter  :sjokkert:

Ja, det går jo an å gjøre :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, krysser alt jeg har! :strix: Dere har jo virkelig fått lagt inn aksjer jevnt over så da skal du ikke se bort fra at dere har naila det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kan jeg følge med. :)

 

Det går an å ha EL uten at tempen stiger, ja, men det er ikke veldig vanlig. Men det tar jo noen sykluser også for å se et mønster så man faktisk kan oppdage EL. Men det kan jo godt hende du får en lengre syklus denne gang enn sist - etter pilleslutt er det dessverre veldig vanlig med tullete syklus. 

 

Hei på deg! Så hyggelig at du vil følge :vinke:

Det er vel akkurat det jeg er redd for, en tullete syklus. Hadde liksom håpa å være en av de heldige, så vi får se :) Temperaturen min har vært både her og der i det siste så jeg har virkelig ingen aning.

 

Da satser vi på at EL har vært og at du får positiv test på fredag! Ja, tiden går utrolig sakte når man venter  :sjokkert:

Ja, det går jo an å gjøre :)

 

 

 

Åh, krysser alt jeg har! :strix: Dere har jo virkelig fått lagt inn aksjer jevnt over så da skal du ikke se bort fra at dere har naila det ;)

 

Takk for gode ord jenter :hjerte: Jeg har vel en liten mistanke om at jeg ryker på en test i morgen... 

 

OBS, ekle detaljer :fnise: :

I dag hadde jeg veldig vannaktig utflod. Det var ganske mye, og den var gjennomsiktig og tynn. Aner ikke hva det skal bety. Jeg har jo ikke hatt noen symptomer, men tror ikke jeg klarer å vente til fredag. Selv om den blir negativ trenger det jo ikke å bety at det ikke har gått. Så håper jeg ikke blir altfor skuffet :)

Endret av Atziri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var negativ :( Var jo egentlig forventet, men har jo et håp allikevel. Regner med jeg tester på søndag igjen om ikke TR har dukket opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor lenge bør jeg vente før jeg tester igjen? Nå har jeg bestilt noen billigtester fra fertil.no. Er det noen som har erfaringer med det nettstedet og vet hvor lang tid det tar å få pakken?

 

Tiden går så fryktelig sakte. Jeg leter etter symptomer, men finner ingenting, hverken på EL, TR, eller graviditet. Begynner å bli småsprø. Samtidig vet jeg jo at det bare er å smøre seg med tålmodighet. Sukk :( I og med at jeg ikke aner når eller om EL har vært så aner jeg jo heller ikke når jeg kan forvente IKM. Så nå har jeg vært bekymret for at EL plutselig har vært denne uken når vi nesten ikke har fått lagt inn aksjer. Også leser jeg om de som har hatt sykluser på 50-70 dager, og da blir jeg i alle fall nervøs. Skulle ønske kroppen var enklere å forstå, at det bare var en skjerm inni meg som jeg kunne lese av å se når de forskjellige tingene skjedde....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra vi kan være småsprø og forvirret sammen. Den skjermen hørtes smart ut, det står på ønskelista om du finner det opp! Masse gode tanker til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg bestilte tester fra fertil.no tok det ett par dager før pakken kom. Men jeg må bare legge til at for meg så slo strimlene fra fertil svakt/sent ut i forhold til alle de andre testene jeg tok. Hadde flere tester i forskjellige merker, og alle slo tydelig ut, utenom de fra fertil. Men strekene har blitt sterkere nå, men strimlene var ikke så gode tidlig i svangerskapet syns jeg. Så ikke bli skuffa med negativ test tidlig hvis du føler det har klaffet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...