AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #1 Skrevet 27. juli 2015 For en og en halv uke siden hadde vi ubeskyttet sex. I går fikk jeg mensen. Og over et døgn senere fikk jeg litt kramper og blødde mer enn jeg noen gang har gjort. Holdt på noen få timer. Nå har det roet seg ned. Men kan det kalles abort når det er så kort tid siden? Anonymous poster hash: 7fcbf...847
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #2 Skrevet 27. juli 2015 Nei det kalles ikke abort da. Det kalles i så fall kjemisk graviditet, men det er noe som ikke vil lede til så sterke symptomer som du beskriver. Jeg ville tippa en kraftig menstrasjon og mulig var du ikke fruktbar når hu hadde sex heller. Anonymous poster hash: c066b...c80
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #3 Skrevet 27. juli 2015 Takk for svar. Glemte å legge til at mensen kom ca en uke for tidlig. Anonymous poster hash: 7fcbf...847
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #4 Skrevet 28. juli 2015 Kan har vært en kjemisk graviditet ja. Jeg hadde to i april og mai, fikk unormalt kraftig mens (til normal tid) etter å ha vært "gravid" i bare under en uke. Men vanskelig å si da, det kan jo være sykluskrøll hos deg også. Kan sikkert forårsake kraftig mens. Anonymous poster hash: 32016...936
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå