Gå til innhold

Del ting du ALDRI kan fortelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

At jeg hadde sex med tre forskjellige menn på 24 timer. Det er en historie jeg ikke forteller så høyt og til hvem som helst :P Var moro da, ingen av dem visste om hverandre :lur:

Hvordan fikk du til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ehhh det er ikke forbudt i Norge. Hvor har du det fra????? I vår kultur er det vanlig og heldighvis har ingen av mine bekjente syke barn. Har selv 4 friske barn😊. Bare fordi noe ikke er vanlig i Norge blir ikke det automatisk feil.

Anonymous poster hash: c04fd...fd9

Jeg har allerede sagt at jeg tok feil.

Jeg personlig mener det er feil å gifte seg med en i familien. Selv om de har friske barn eller ikke. Det er MIN mening. Vil ikke lage en diskusjon om dette nå. La tråden gå tilbake til det den skal være :)

Ab

Anonymous poster hash: c66fc...f3e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på med analsex og oralsex da jeg var 6 år. 

Alle, inkludert mine foreldre, tror det var frivillig eksperimentering. Men det var det ikke, jeg følte meg tvunget av de eldre guttene og da jeg dro fra stedet så truet de med å banke meg og drepe familien min om jeg sa noe. Jeg sa aldri noe. 

Dette foregikk i 3 år, til de guttene flyttet fra nabolaget. Den dag i dag, over 20 år senere, så får jeg panikk av tanken på å bli tatt på. Har aldri hatt sex edru for jeg blir kvalm av å ligge med noen. Men, har prøvd å komme meg over det ved randome ONS i fylla. Nå klarer jeg random ONS uten følelser til steder, men tanken på å være sammen med noen og ha sex edru,nop aldri i livet. 



Anonymous poster hash: 9fd61...78b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på med analsex og oralsex da jeg var 6 år.

Alle, inkludert mine foreldre, tror det var frivillig eksperimentering. Men det var det ikke, jeg følte meg tvunget av de eldre guttene og da jeg dro fra stedet så truet de med å banke meg og drepe familien min om jeg sa noe. Jeg sa aldri noe.

Dette foregikk i 3 år, til de guttene flyttet fra nabolaget. Den dag i dag, over 20 år senere, så får jeg panikk av tanken på å bli tatt på. Har aldri hatt sex edru for jeg blir kvalm av å ligge med noen. Men, har prøvd å komme meg over det ved randome ONS i fylla. Nå klarer jeg random ONS uten følelser til steder, men tanken på å være sammen med noen og ha sex edru,nop aldri i livet.

Anonymous poster hash: 9fd61...78b

:hug:

Anonymous poster hash: f1c37...83c

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg solgte kroppen min som ung tenåring og ikke kan telle sexpartnerne mine. Det er vondt at det finnes noe jeg aldri kan fortelle til noen.



Anonymous poster hash: bdec2...71c
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spionerer på de som bor på andre siden av gaten med kikkert. 



Anonymous poster hash: 59219...a98
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på VIP Room og hatt gruppesex i hemmelighet. Er gift, men var så fascinert av tanken at jeg måtte oppleve det bare én gang i livet.



Anonymous poster hash: 80334...8d1
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrregud. Hvor gammel var han da? Hvis han var over 15 må du regne med at han er pedo og sannsynligvis potensiell voldteksforbryter som kan ha gjort det flere ganger. Ellers er nok din egen seksualitet direkte påvirket av denne erfaringen. Det vil ta lang tid å hele deg, men det begynner med å fortelle det. Ville valgt en terapeut for den slags.
 

Ble voldtatt av fetter da jeg var 5-6 år gammel. Idag jobber jeg for han i et firma. Ingne har tatt dette opp med hverandre. Aldri sagt dette til en eneste sjel.

Anonymous poster hash: 8df5a...279

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan opplevde du det? Ble det med den ene gangen? 
 

 

Har vært på VIP Room og hatt gruppesex i hemmelighet. Er gift, men var så fascinert av tanken at jeg måtte oppleve det bare én gang i livet.



Anonymous poster hash: 80334...8d1

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble tatt med bak skolen av en voksen mann da jeg var 14, han knullet meg på noen paller som sto stablet.

Anonymous poster hash: 918e5...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Du er/var altså småforelsket i en pedofil? Tenk å gjøre sånt med et barn...

Å være pedofil betyr at man har en interesse for barn under 13 år. Ikke 14-16 åringer. Det betyr selvfølgelig ikke at handlingene som ble utført ikke var kriminelle i følge norsk lov. 

Anonymous poster hash: 08dfa...cac

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og ei venninne hadde med oss kjærestene våre (begge er ex'er nå) på ferie i Bulgaria. Vi var ute og drakk en kveld, og jeg og venninna mi gikk inn på en strippeklubb bare for å se hvordan det var. Vi bestemte oss for å betale for en lapdance på gøy, og ble tatt med inn på et VIP rom med en kvinnelig og en mannlig stripper. Må innrømme at det var veldig opphissende. De sa at hvis vi ville gå lenger måtte vi betale ekstra, og vi gjorde det uten å tenke mer over det. Plutselig kler de av oss også, og mannen tar opp en kondom fra lomma. Han begynner å knulle venninna mi, og dama begynner å fingre meg. Etter en stund bytter de på, og det går plutselig opp for meg at vi har firkant! Skal sies at vi var veldig beruset. Har aldri sagt det til noen! Hadde tidenes fyllenerver dagen etterpå og innså at jeg faktisk hadde betalt for sex på ferietur med kjæresten min. Men han var en stor idiot, så har aldri hatt dårlig samvittighet ovenfor ham.

Anonymous poster hash: bdcf1...fd6

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og ei venninne hadde med oss kjærestene våre (begge er ex'er nå) på ferie i Bulgaria. Vi var ute og drakk en kveld, og jeg og venninna mi gikk inn på en strippeklubb bare for å se hvordan det var. Vi bestemte oss for å betale for en lapdance på gøy, og ble tatt med inn på et VIP rom med en kvinnelig og en mannlig stripper. Må innrømme at det var veldig opphissende. De sa at hvis vi ville gå lenger måtte vi betale ekstra, og vi gjorde det uten å tenke mer over det. Plutselig kler de av oss også, og mannen tar opp en kondom fra lomma. Han begynner å knulle venninna mi, og dama begynner å fingre meg. Etter en stund bytter de på, og det går plutselig opp for meg at vi har firkant! Skal sies at vi var veldig beruset. Har aldri sagt det til noen! Hadde tidenes fyllenerver dagen etterpå og innså at jeg faktisk hadde betalt for sex på ferietur med kjæresten min. Men han var en stor idiot, så har aldri hatt dårlig samvittighet ovenfor ham.

Anonymous poster hash: bdcf1...fd6

Elsker hvordan noen kan rasjonalisere utroskap med at det var greit "fordi han var en idiot". Kun ord som kan komme fra en kvinnehjerne.

Anonymous poster hash: 90d78...b99

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Elsker hvordan noen kan rasjonalisere utroskap med at det var greit "fordi han var en idiot". Kun ord som kan komme fra en kvinnehjerne.

Anonymous poster hash: 90d78...b99

 

Nei, det kommer fra menn også. Min mann var utro mot en han var med fordi han rett og slett ikke brydde seg om dama lenger/hun var en idiot.<

 

Hun sier ikke at det er greit å være utro, men at for henne så var det ett fett. Hvis jeg forstod det riktig da.

Anonymous poster hash: c66fc...f3e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker hvordan noen kan rasjonalisere utroskap med at det var greit "fordi han var en idiot". Kun ord som kan komme fra en kvinnehjerne.

Anonymous poster hash: 90d78...b99

Sier absolutt ikke at det er greit, men han hadde allerede vært utro mot meg minst 20 ganger, så det sier seg selv hvor bra forholdet var. Brydde meg ikke så mye lenger :P

Anonymous poster hash: bdcf1...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Flere.. flere.. interessant lesing :)



Anonymous poster hash: b43dd...a10
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en trekant med min bestekamerats lillebror og lillebrorens kompis. 

J23



Anonymous poster hash: a5553...d91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som tenåring var jeg usikker på min seksuelle legning. Ex-svogeren min, forførte meg og sugde meg på rommet mitt. Har aldri fortalt dette til noen, kommer heller aldri til å gjøre det.

Jeg har hatt sex med luksus prostituerte 3 ganger. Dyrt, men de var flotte.

Men drømmer om å ha sex med en tidligere elev, hun er snart 21 og flott trent med deilig rumpe og fantastiske pupper.

Anonymous poster hash: 3fb50...7da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er forbudt å gifte seg med sin fetter/kusine her i Norge. Jeg kjenner også noen som er gift med sin fetter og har 4 barn med, ett av dem er handicappet fra fødsel av. De er utlendinger, og giftet seg da de var unge i hjemlandet. Personlig synes jeg det burde vært forbudt over hele verden men..

Et annet begrep er incest. Men vet ikke om det gjelder fettere/kusiner/onkler osv som foreldre/barn/besteforeldre.

Var forelsket i min fetter fra jeg var 6/7-12 år ca, men da skjønte jeg ikke 100% hva "fetter" betydde. Gikk fort over da jeg skjønte det.

Anonymous poster hash: c66fc...f3e

Dette er feil, det er fullt lovlig å gifte seg med fetter eller kusine i Norge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...