Gå til innhold

Del ting du ALDRI kan fortelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ligger i stua og onanerer. Det er sånn at jeg bor i ett borettslag og kan bli sett av andre beboere. Har ikke gardiner så mange ganger tenkker jeg på å gjøre det i senga eller noe, men så lar jeg det gå. Smiler litt av tanken på at noen KAN ha sett meg...får håpe det ikke er jon kåre på 58 da eller en småbarnsfamilie..ø

Snart er du på internett... da kan alle se deg. :)

Anonymous poster hash: 88ee9...056

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg (mann) har alltid hatt en dame som min beste venn. Vi har aldri gjort noe seksuelt, ikke klint, ikke snakket om sex el. Hun hadde startet med nettdating, så jeg registrerte meg på en nettdatingside for å "se hva det var for noe". Siden kalkulerer og viser en liste over hvem som passer deg best. Øverst på listen var et bilde av min venninne.  Det viste seg også at et av områdene vi hadde svart mest likt på var sex.  :sjokkert:

 

I sjokk slettet jeg profilen med en gang, og sa aldri noe. Men jeg så henne i litt nytt lys, og tanken om hvordan hun var i senga lurte i bakhodet lenge etterpå.  :laugh:



Anonymous poster hash: 7585f...3d5
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg (mann) satt på biblioteket på ungdomsskolen. Der satt det ei søt jente som leste i samme rom som meg. Det var ingen andre i rommet, bare hun og jeg. Jeg satt noen meter unna henne og mens hun leste latet jeg som at jeg leste jeg også ved å ha den ene hånda foran øynene med hode rettet ned i boka. Slik så det ut som jeg leste, men det hu ikke visste var at jeg så gjennom firgersprekkene mine, samtidig som jeg hadde den andre armen nede i buksa. Satt der å runka rolig mens jeg fantaserte om hu til jeg sprutet i underbuksa. Hadde ikke med meg skift selvsagt, og lot spermen tørke i buksa resten av skoledagen.



Anonymous poster hash: a48bc...456
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som om jeg var en voksen mann nå når jeg skriver det i paratnes, men jeg var 15-16 år på denne tiden ;) og det er mange mange år siden. hehe



Anonymous poster hash: a48bc...456
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var så forelsket i en mann da jeg var yngre, men følte meg litt avslått, så jeg oppsøkte boligen hans, skjærte meg i armen og skrev navnet mitt i blod på snøen før han dro ut... Prøvde å ringe og sende mail og alt jeg kunne, men fikk rett og slett ingen svar... Forstod ikke hvordan han ikke kunne elske meg, da jeg følte intens kjærlighet med han... Fikk melding om å dra til helvete og det er vel den tyngste beskjeden jeg har fått i hele mitt liv... Verden min raste sammen og jeg følte meg totalt mislykket. Heldigvis går det litt bedre i dag, selv om jeg enda føler meg forelsket... :(

Endret av Cowboy Lotte
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir tent av tanken på voldtekt.. til og med etter at jeg har opplevd det, og sliter mye psykisk pga det.. Håper jeg aldri opplever det igjen, men fantaserer litt om det alikevel..



Anonymous poster hash: 29877...da9
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var så forelsket i en mann da jeg var yngre, men følte meg litt avslått, så jeg oppsøkte boligen hans, skjærte meg i armen og skrev navnet mitt i blod på snøen før han dro ut... Prøvde å ringe og sende mail og alt jeg kunne, men fikk rett og slett ingen svar... Forstod ikke hvordan han ikke kunne elske meg, da jeg følte intens kjærlighet med han... Fikk melding om å dra til helvete og det er vel den tyngste beskjeden jeg har fått i hele mitt liv... Verden min raste sammen og jeg følte meg totalt mislykket. Heldigvis går det litt bedre i dag, selv om jeg enda føler meg forelsket... :(

WTF :twisted:

Catlady much?

Anonymous poster hash: b43dd...a10

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg hadde sex med tre forskjellige menn på 24 timer. Det er en historie jeg ikke forteller så høyt og til hvem som helst :P Var moro da, ingen av dem visste om hverandre :lur:

Gjort det samme selv. Det vet ingen. Bare meg.

Anonymous poster hash: f398d...998

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt både trekant og firkant - med bare menn. Jeg er kvinne.



Anonymous poster hash: 8f70a...caf
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kåt av en leng stiv hestekuk. Men innrømmer det nok aldri...

Anonymous poster hash: c61d4...adf

Jeg og.. Kåt av å se dyr parre seg også.

Anonymous poster hash: 73ced...31f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjort det samme selv. Det vet ingen. Bare meg.

Anonymous poster hash: f398d...998

Er ganske så pirrende ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

at jeg aldri har holdt noen i hånda, klemt, kysset eller hatt sex med noen.

Anonymous poster hash: 47e7e...739

alder?

Anonymous poster hash: 1e691...625

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fantasier om å ha sex med kusina mi...



Anonymous poster hash: 140e2...322
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

blir tent av tanken på voldtekt.. til og med etter at jeg har opplevd det, og sliter mye psykisk pga det.. Håper jeg aldri opplever det igjen, men fantaserer litt om det alikevel..

Anonymous poster hash: 29877...da9

Har det på akkurat samme måte. Har til og med prøvd sånn halvveis på playrape.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

en drøm å ha en høy ,moden litt overvektig dame. en ren drøm . synes de er vakre alle sammen



Anonymous poster hash: 6e027...62b
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var lærervikar på ungdomskolen for noen år siden rett etter millitærtjenesten, i fjor sommer møtte jeg noen gamle elever på byen og endte opp med å ligge med to av de. Sender forstatt dristige snaps frem og tilbake med ei.



Anonymous poster hash: 781cf...10b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

alder?

Anonymous poster hash: 1e691...625

et sted mellom 30 og 40.

Anonymous poster hash: 47e7e...739

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et sted mellom 30 og 40.

Anonymous poster hash: 47e7e...739

glemte å spørre dette også på forrige, men kjønn? 😊

Anonymous poster hash: 1e691...625

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er gift og har barn, men har innmari lyst til å ha sex med en jente.

Anonymous poster hash: 41641...bf2

 

Jeg og!!

Anonymous poster hash: 42741...d95

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en voksen jente, gift, lykkelig. Drømmer om å ha trekant, helst med en jente, hvor det handler mest om meg og henne. Blir deppa av tanken på å kun ha sex med mannen resten av livet, alene, bare oss to



Anonymous poster hash: 42741...d95
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...