Gå til innhold

Del ting du ALDRI kan fortelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette var en av de beste KG-tråene som har vært. Dessverre stengte den så derfor er det på tide å ta den opp igjen! :danse:

 

Del deres flaueste, mest ubehagelige opplevelser som dere aldri ville fortalt utenom her inne. 

 

Mitt bidrag: 

 

For noen år siden da jeg bodde hjemme, lå jeg ved siden av kjæresten i sengen. Vi tullet og lo veldig mye. Så mye at jeg fikk problemer med å kontrollere lukkemuskelen.. det endte med at jeg tisset på meg.. mye.. , og uheldigvis hadde jeg ikke på meg bukse, så det sprutet OVERALT. Det satte en demper på stemningen for å si det sånn.. Madrassen viste seg likevel å bli det største problemet.. vi bar den ned på verandaen og tenkte at vi kunne kaste litt vann og såpe på den så ville lukten gå bort. Neste morgen luktet det enda verre og vi fant ikke på noe bedre å si til familien enn at vi sølte brus på madrassen.. uansett endte den i bosset og hele greien ble veldig pinlig for jeg skjønte jo at de andre åpenbart ikke trodde på at det var brus som hadde laget den lukten  :glare:


Anonymous poster hash: 59219...a98



Anonymous poster hash: 59219...a98
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har forsøkt å ende livet mitt



Anonymous poster hash: dbd02...c1f
  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har forsøkt å ende livet mitt

Anonymous poster hash: dbd02...c1f

 

 

Jeg også, 3 ganger. Halvhjerta forsøk riktignok.

 

Har også sett noen episoder av Keeping up with the Kardashian. Likte det :fnise:

 

Mann 29

Anonymous poster hash: 9cc19...897

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere ser at vi er i seksualforumet, eller?



Anonymous poster hash: 1d5b4...62d
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere ser at vi er i seksualforumet, eller? Anonymous poster hash: 1d5b4...62d

så det til slutt. Unnskyld...
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dere ser at vi er i seksualforumet, eller?

Anonymous poster hash: 1d5b4...62d

 

Føler jo ikke HI har noe med seksualitet å gjøre heller. Hun tisset på seg, det har vel mer med helse og kropp å gjøre.

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble voldtatt av fetter da jeg var 5-6 år gammel. Idag jobber jeg for han i et firma. Ingne har tatt dette opp med hverandre. Aldri sagt dette til en eneste sjel.

Anonymous poster hash: 8df5a...279

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her: Den forrige "ting du aldri kan fortelle"-tråen hadde MASSE bidrag som ikke var rent seksuelle. Når  jeg tenker på det er ikke mitt bidrag seksuelt egentlig. Så går nok helt fint med fasinerende bidrag som ikke er rent seksuelle selv om tråen er plassert under seksualitet  :Nikke:



Anonymous poster hash: 59219...a98
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lå med eksen til venninna mi. Han som dumpa henne, så hun er fremdeles ikke over han.



Anonymous poster hash: 11e1d...dcd
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg roter oppi andre sine skitnetøysdunker når jeg er på besøk,finner truser å strømper som jeg lukter på,roter også oppi sanitærdunkene på kvinne og unisex toaletter og finner alt fra truser,nylostrømper og brukte bind og truseinnlegg,elsker å lukte på dette.

Anonymous poster hash: dd2c9...823

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble voldtatt av min eks. 

 

Er lykkelig i dag, så det får bare gå. Begge sin feil og klandrer han ikke. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ble befølt av fetteren min når jeg var ca fem år gammel. Glemmer det aldri.

Anonymous poster hash: 7e4a1...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på jentetur i en by langt unna som jeg ikke hadde vært i før og møtte en dødskjekk fyr på et utested.

Jeg tenkte at dette var den perfekte mulighet til å være en helt annen enn den jeg egentlig er og fortalte røverhistorier og løgner hele kvelden.

Noe som ikke hadde vært noe stress om jeg ikke hadde blitt utrolig fascinert av denne karen og fortsatt møter han en gang i blandt når vi tilfeldigvis er på den andres kant av landet. Han er et vakkert menneske og jeg får enda etter flere år sommerfugler i magen av han. 

Men jeg har jo bare fortsatt på røverhistoriene mine gjennom årene jeg så han vet jo enda ikke hvem jeg egentlig er....  :fnise:



Anonymous poster hash: ed223...733
  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har sinnsykt lyst til å legge en deilig 19 år gammel jente over knærne og rise rompa hennes skikkelig :rodmer:



Anonymous poster hash: 9cc19...897
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gift og har barn, men har innmari lyst til å ha sex med en jente.



Anonymous poster hash: 41641...bf2
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 17 år sugde jeg fotballtreneren min. Var etter trening, i badstua. Kunne hatt full sex, men han var så enormt stor at jeg ikke turte å ha den inni meg på den tiden. Det er en av de mest deilige sexopplevelsene jeg har hatt og jeg tenker fortsatt på han og lurer på hvordan det hadde vært å knulle han.

 

J 22.



Anonymous poster hash: 39b68...80c
  • Liker 13
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sinnsykt lyst til å legge en deilig 19 år gammel jente over knærne og rise rompa hennes skikkelig :rodmer:Anonymous poster hash: 9cc19...897

Ei du driver å snapper med? :-O

Anonymous poster hash: f2da8...8e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...