Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2004 #1 Del Skrevet 9. september 2004 NOEN OM HAR PRØVD? HVOR I OSLO KAN MAN FÅR DET? ER DET DROPP INN? OG HVA KOSTER DET? TAKK FOR SVAR. KLEM MEG:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 9. september 2004 #2 Del Skrevet 9. september 2004 Har ikke prøvd selv, men tror det var 6oo eller 12oo kroner. Da skal det vare i 2-6 uker. Wawaa :klø: (om det var det det het) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alterna Skrevet 9. september 2004 #3 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg prøvde i sommer, men det var ikke i Oslo. Det varte i ca 10 dager, og fargen ble kjempefin og jevn, det het Solglow eller noe sånt. Kostet bare 350 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Letti Skrevet 10. september 2004 #4 Del Skrevet 10. september 2004 Vi har reklame for det på vår lokaltv og der tror jeg de sier "byporten" ( Oslo S) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
winter27 Skrevet 10. september 2004 #5 Del Skrevet 10. september 2004 Ta turen til gågata i Ski - der er de kjempeflinke Koster rundt 400 tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå