Gå til innhold

Ting dere misliker at gjester gjør hjemme hos dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg misliker at gjestene mine:- går barbeint- ikke tar ned dosetet- tisser så jeg hører det inn på stua (det gjør ikke meg noe, men tenker de ville blitt flaue om de visste at jeg hørte?)- sitter med ytterjakke inne- har på seg parfyme   Anonymous poster hash: a22c8...1cc

Tisser så du høre det? Det kan ingen styre. Litt vanskelig å tisse lydløs

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker ikke å få røykere på besøk. De lukter så vondt. Liker ikke at menn går barbeint. Liker ikke at de legger fra seg snus på tallerkener eller ikke rydder opp etter seg dersom jeg har laget mat. Liker ikke folk som blir så fulle at de søler, velter ting, snakker høyt eller roper. Folk som snoker eller bare forsyner seg i skapet er jeg heller ikke så glad i. Eller når de bjeffer tilbake til hunden når jeg har sagt klart ifra om at hun må ignoreres for å bli trygg.

Men ingenting plager meg så veldig mye egentlig. Folk gjør som de vil, så kan jeg heller prate litt med samboer om hvor uhøflige de var etterpå :P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke når de, uten forvarsel, tar med seg noen som snuser meg i skrittet, dasker sin erigerte penis mot leggen min og slever på teppet. Kort fortalt, jeg liker ikke hunder i huset.

Anonymous poster hash: 3dba0...75b

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • De som går med sko inne
  • De som ikke lukker igjen dører etter seg/smeller med dørene
  • De som ikke legger ned dolokket
  • De som ikke skjønner når de burde gå, synes det er ekkelt å si fra.
  • De som sover over og sover kjempelenge, kjedelig å sitte og vente på at gjestene skal komme opp og uhøflig å begynne å spise frokost før de kommer
  • ​De som skraper stoler og lignende over gulvet/generelt er uforsiktig med mine ting. Redd for riper og det er grusomt å høre på.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner det snodig når folk er invitert på mat (menyen avklart med gjestene på forhånd) og så har de spist seg mett rett før de kommer.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Uanmeldt besøk.

- Når svigerfar går inn med sko, og når svigerfar drar uten å si i fra... Plutselig er han borte.

- Når foreldrene ikke sier i fra til ungene sine. Leking og herjing i senga er IKKE lov.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker ikke at overnattingsgjester forsyner seg med alkohol etter at jeg har lagt meg, og jeg liker ikke at folk tar seg til rette og bruker det utendørs boblebadet i fylla, når jeg ikke er til stede. 



Anonymous poster hash: e85d9...c87
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg ikke over så mye, men snoking er helt jævlig. Enten det er å gå inn på soverommet mitt eller å åpne og styre i skapet på badet. Særlig det siste. Jeg går på noen medisiner, og de har jeg nå begynt å legge i en pose under senga på soverommet når jeg får gjester. Det er sikkert litt hysterisk, men det er overraskende mange som kikker i skapet på badet. Det med soverommet er stort sett at folk "ikke husker" hvor badet er (jeg er student og har to dører i tillegg til døren til stuen, en til soverommet og en til badet...), men irriterende nok likevel.

Ellers er det lite plagsomt gjester finner på hos meg. Men jeg blir smånervøs når folk snoker, og det ønsker jeg virkelig å slippe. Uanmeldt besøk liker jeg heller ikke, men da åpner jeg bare ikke om jeg ikke er lysten på besøk, og når jeg bor i leilighet noen etasjer opp er det ikke noe problem.



Anonymous poster hash: 3e160...a17
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke når gjester går inn på soverommet mitt. Eller når de roter i skuffer og skap andre steder i huset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legge sine, svette, skittne og illeluktende sokker på stuegulvet på slutten av dagen etter en varm sommerdag.

Anonymous poster hash: 4c825...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legge sine, svette, skittne og illeluktende sokker på stuegulvet på slutten av dagen etter en varm sommerdag.

Anonymous poster hash: 4c825...112

Jeg mente stuebordet ..

Anonymous poster hash: 4c825...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over:

- Gjester som tar det som en selvfølge at de kan ta med seg hunden sin, uten å spørre om det er greit. Vi har også hund, som ikke kommer overens med andre tisper, og det blir mye styr med å holde hundene fra hverandre. I tillegg digger jeg ikke hundehår over alt i huset mitt (vår er av en røytefri rase) Så la hunden bli hjemme, med mindre den spesifikt har blitt invitert! Dersom dette betyr at dere ikke kan komme på besøk, siden hunden da blir for lenge alene, så får dere heller takke nei til invitasjonen.

- Folk som har føttene i sofaen min (hva f?! Du er på besøk. Hold de skitne sokkene dine på gulvet!)

- Folk som ikke skjønner når det er på tide å dra hjem.

Anonymous poster hash: a372c...0d9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At de begynner å åpne skuffer og skap for å lete etter noe framfor å spørre.

At de tråkker rastløst rundt istedenfor å sette seg ned.

Folk som ikke tar hint om at nå er det på tide å dra hjem

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig ingenting, bortsett fra de som sitter aaaaalt for lenge. (Typ til klokka 3 på natta når jeg vet de skal opp tidlig).. Ellers er både venninner og familie Velkommen til å både spise og drikke det de finner, finne frem smertestillende, stjele bind eller tamponger, ta en dusj ved behov, låne bilen hvis det trengs ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en slik venninne! På aap og hun har all verdens tid, og tenker ikke en gang på at jeg må opp 0600 for jeg har en jobb å gå til. Sist hun var på besøk satt hun til kl 0100 på en vanlig onsdag, og var helt uten forståelse da jeg pent ba henne dra hjem fprdi jeg hadde da vært våken i 19 timer og skulle opp igjen om 5 timer.

Edit:

Jeg liker heller ikke når folk drar for tidlig! Mannen min og jeg inviterte et vennepar over på middag en lørdagskveld. Middagen var avtalt god tid i forveien, og venneparet var inneforstått med at det skkulle bli en "helaften". Jeg brukte en del tid og ikke minst penger, på å lage en flerretters med viner som passet til.

Venneparet vårt dro før desserten kom på bordet, sånn rundt kl 2130. Fordi de ville drike vin men ikke betale for taxi hjem, så broren til en av dem skulle hente dem og han kunne senest hente kl 2130.

Jeg var helt paff. Jeg hadde brukt noen tusenlapper på råvarer og vin og laget mat hele dagen, så gadd de ikke bruke 300kr på taxi.

Dette er jo kjempefrekt. Hadde ikke invitert dem flere ganger...
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er jo kjempefrekt. Hadde ikke invitert dem flere ganger...

Det har jeg ikke gjort, heller ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig så forbanna vanskelig å si i fra? "Det er fint om du setter fra deg skoene der.", "Vil du låne noen sokker?" eller "Jeg skal tidlig opp i morgen så nå må du gå hjem.".

Anonymous poster hash: 372fe...18f

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Så mange rare folk dere kjenner! Jeg har aldri opplevd noe av dette som ramses opp her. Og å irritere seg over at folk går på do?! Skal liksom gjestene holde seg i timevis, bare fordi noen har noia for at noen bruker doen deres? Kan ikke komme på en eneste ting som har irritert meg når jeg har besøk. Her får folk ta seg til rette og føle seg som hjemme. Har heldigvis ingen venner/bekjente eller familie som gjør noen av de tingene som er nevnt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...