Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har i de siste dagene vært veldig trøtt, hatt trykkende/mensenmurringer i nederste del av magen og vært litt kvalm og dårlig i magen. Hadde mensen i helgen som var, varte kun 1 kort dag med pittelitt blødning, ellers kun litt brunt. Etter helgen har jeg da fått de symptomene jeg har nevnt i starten. Føler meg ikke helt i tipp topp form. Noen som har opplevd dette før? Vanlig? Går på pillen, så skal jo i teorien være safe

Anonymous poster hash: 1e415...d2c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta en test.

Anonymous poster hash: 5a445...608

AnonymBruker
Skrevet

Har i de siste dagene vært veldig trøtt, hatt trykkende/mensenmurringer i nederste del av magen og vært litt kvalm og dårlig i magen. Hadde mensen i helgen som var, varte kun 1 kort dag med pittelitt blødning, ellers kun litt brunt. Etter helgen har jeg da fått de symptomene jeg har nevnt i starten. Føler meg ikke helt i tipp topp form. Noen som har opplevd dette før? Vanlig? Går på pillen, så skal jo i teorien være safe

Har du glemt en pille? Høres ut som festeblødning..... Kan vel ta en test nå og finne ut av det :)

Anonymous poster hash: 4df0d...8eb

AnonymBruker
Skrevet

Har du glemt en pille? Høres ut som festeblødning..... Kan vel ta en test nå og finne ut av det :)

Anonymous poster hash: 4df0d...8eb

Glemte en pille for en stund tilbake.. Men er jo svært liten sannsynlighet mtp at jeg faktisk går på pillen? Er forresten veldig oppblåst og.

AnonymBruker
Skrevet

Tar en test i morgen tidlig. Tviler sterkt på at det er noe siden jeg går på pillen.

Skrevet

Tar en test i morgen tidlig. Tviler sterkt på at det er noe siden jeg går på pillen.

Den er ikke 100% sikker.

AnonymBruker
Skrevet

Den er ikke 100% sikker.

Nei, men har tatt den til samme tid hver dag, foruten for noen uker tilbake da jeg tok den dagen etter. Men sant skal sies, så skulle jeg nesten tro jeg var gravid nå. Har vært så oppblåst og trøtt i det siste, samt veldig hormonell. I tillegg dette ubehaget nederst i magen.. Jeg vet ikke. Tiden vil vise

Skrevet

Nei, men har tatt den til samme tid hver dag, foruten for noen uker tilbake da jeg tok den dagen etter. Men sant skal sies, så skulle jeg nesten tro jeg var gravid nå. Har vært så oppblåst og trøtt i det siste, samt veldig hormonell. I tillegg dette ubehaget nederst i magen.. Jeg vet ikke. Tiden vil vise

En feil er alt som skal til.

AnonymBruker
Skrevet

En feil er alt som skal til.

Joda, men burde jeg ikke ha merket noe før?

Skrevet

Joda, men burde jeg ikke ha merket noe før?

Spørs hvor lenge 'for noen uker siden' faktisk er. 

AnonymBruker
Skrevet

Spørs hvor lenge 'for noen uker siden' faktisk er.

Er visst mer enn noen uker siden når jeg tenker meg om. Var vel i mai/juni om jeg husker riktig

Skrevet

Glemte en pille for en stund tilbake.. Men er jo svært liten sannsynlighet mtp at jeg faktisk går på pillen? Er forresten veldig oppblåst og.

Hvis du glemte en pille denne perioden er du ikke sikker lenger, nei. Så muligheten for at du er gravid er til stede :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du glemte en pille denne perioden er du ikke sikker lenger, nei. Så muligheten for at du er gravid er til stede :)

Får teste og se. Sikkert negativ

AnonymBruker
Skrevet

Negativ

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...