AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #1 Skrevet 23. juli 2015 Ligger her med varm klut på magen. Har skikkelige mensensmerter, men venter ikke mensen før om en uke. er nå 5 DPO. Hadde positiv eggløsningstest 4 dager på etter hverandre. Siste dag på søndag. Hadde da sex både 1 dag før eggløsning, og i de 2 av de første eggløsninsdagene. Sjangs at jeg kan være gravid? Derfor jeg har vondt, selv om det er tidlig? Har i tillegg brun utflod med litt blod. Hatt siden i går kveld, men ingen ordentig mensen. Hva tror dere? Takk på forhånd :D Anonymous poster hash: f1512...536
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #2 Skrevet 24. juli 2015 Noen?? I villrede her! Anonymous poster hash: f1512...536
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #3 Skrevet 24. juli 2015 Seriøst, enda en slik tråd!? INGEN KAN VITE DETTE!!! Vent 14 dager og ta en test Anonymous poster hash: b5500...363
LillaFrosk Skrevet 24. juli 2015 #4 Skrevet 24. juli 2015 5dpo er litt tidlig for å få symptomer ja. Ta en test på 10 dpo, eller bare vent til TR kanskje kommer
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #5 Skrevet 24. juli 2015 Ligger her med varm klut på magen. Har skikkelige mensensmerter, men venter ikke mensen før om en uke. er nå 5 DPO. Hadde positiv eggløsningstest 4 dager på etter hverandre. Siste dag på søndag. Hadde da sex både 1 dag før eggløsning, og i de 2 av de første eggløsninsdagene. Sjangs at jeg kan være gravid? Derfor jeg har vondt, selv om det er tidlig? Har i tillegg brun utflod med litt blod. Hatt siden i går kveld, men ingen ordentig mensen. Hva tror dere? Takk på forhånd :DAnonymous poster hash: f1512...536 Det blir som : tror dere at jeg får makrell på agn? Eller er Lotto tallene riktige? Ja ingen vet som deg! Bare 25% sjanse er å få barn pr pp selvom man har sex på riktig periode. Testen er eneste som kan svare deg....Anonymous poster hash: 504d8...982
LillaFrosk Skrevet 24. juli 2015 #6 Skrevet 24. juli 2015 Så da. Trenger ikke gå i angrepsposisjon med en gang. Uansett hvor mye man vet om graviditet og prøving, så er det alltids kjekt å forhøre seg med hva andre tror. Når det er sagt; AB, du har bare én eggløsningsdag, og det er den dagen egget faktisk løsner (sannsynligvis mellom siste positive test, frem til neste negative test). Men sier likevel det samme som i stad; test deg om noen dager!
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #7 Skrevet 24. juli 2015 Jeg har i det siste gått med ubehag/murringer nederst i magen. Hadde mens lignende blødning i helgen. Tok test i dag, men den var negativ. Har idag hatt svært lite matlyst, hatt hodepine og litt kvalme.. Snodige greier.. Lurer på hva som skjerAnonymous poster hash: 9f1de...9d8
Blondie1 Skrevet 27. juli 2015 #8 Skrevet 27. juli 2015 Tror nok de fleste skriver inn her for å "tenke litt høyt". Jeg har gjort det selv, selvom jeg vet jo at ingen på et forum har svaret! Er en måte å lufte tankene sine på, og kjekt å snakke med andre om det, selv om det bare er på et forum!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå