Gå til innhold

festeblødning? mensen? for sent? hjelp!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ligger her med varm klut på magen. Har skikkelige mensensmerter, men venter ikke mensen før om en uke. er nå 5 DPO. Hadde positiv eggløsningstest 4 dager på etter hverandre. Siste dag på søndag. Hadde da sex både 1 dag før eggløsning, og i de 2 av de første eggløsninsdagene. Sjangs at jeg kan være gravid? Derfor jeg har vondt, selv om det er tidlig? 
Har i tillegg brun utflod med litt blod. Hatt siden i går kveld, men ingen ordentig mensen.
Hva tror dere? 
Takk på forhånd :D

Anonymous poster hash: f1512...536
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen?? I villrede her!

AnonymBruker
Skrevet

Seriøst, enda en slik tråd!?

INGEN KAN VITE DETTE!!! Vent 14 dager og ta en test

Anonymous poster hash: b5500...363
Skrevet

5dpo er litt tidlig for å få symptomer ja. Ta en test på 10 dpo, eller bare vent til TR kanskje kommer :)

AnonymBruker
Skrevet

Ligger her med varm klut på magen. Har skikkelige mensensmerter, men venter ikke mensen før om en uke. er nå 5 DPO. Hadde positiv eggløsningstest 4 dager på etter hverandre. Siste dag på søndag. Hadde da sex både 1 dag før eggløsning, og i de 2 av de første eggløsninsdagene. Sjangs at jeg kan være gravid? Derfor jeg har vondt, selv om det er tidlig?

Har i tillegg brun utflod med litt blod. Hatt siden i går kveld, men ingen ordentig mensen.

Hva tror dere?

Takk på forhånd :D

Det blir som : tror dere at jeg får makrell på agn? Eller er Lotto tallene riktige? Ja ingen vet som deg! Bare 25% sjanse er å få barn pr pp selvom man har sex på riktig periode. Testen er eneste som kan svare deg....

Anonymous poster hash: 504d8...982

Skrevet

Så da. Trenger ikke gå i angrepsposisjon med en gang. Uansett hvor mye man vet om graviditet og prøving, så er det alltids kjekt å forhøre seg med hva andre tror.

Når det er sagt; AB, du har bare én eggløsningsdag, og det er den dagen egget faktisk løsner (sannsynligvis mellom siste positive test, frem til neste negative test).

Men sier likevel det samme som i stad; test deg om noen dager!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i det siste gått med ubehag/murringer nederst i magen. Hadde mens lignende blødning i helgen. Tok test i dag, men den var negativ. Har idag hatt svært lite matlyst, hatt hodepine og litt kvalme.. Snodige greier.. Lurer på hva som skjer

Anonymous poster hash: 9f1de...9d8

Skrevet

Tror nok de fleste skriver inn her for å "tenke litt høyt". Jeg har gjort det selv, selvom jeg vet jo at ingen på et forum har svaret! Er en måte å lufte tankene sine på, og kjekt å snakke med andre om det, selv om det bare er på et forum!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...