Chrina89 Skrevet 23. juli 2015 #1 Skrevet 23. juli 2015 (endret) Jeg fikk positiv El-test på lørdag 18.juli. Allerede på mandag 20.juli begynte jeg å blø litt, dette gjorde jeg både tirsdag og onsdag også. Tenkte først at jeg hadde fått mensen, men syns det var litt rart rett etter el. Derfor lurer jeg litt på om det var festeblødning? Det var heller ikke mye blod i forhold til mensen, men nok til at jeg akkurat måtte bruke bind. Jeg har også hatt veldig svake menssmerter i løpet av de dagene. I dag er det ikke noe blod. Ettersom jeg er utrolig nysgjerrig, klarte jeg ikke vente med å ta en graviditetstest. Den viste en veldig, VELDIG svak strek, men likevel en helt tydelig strek. Er ikke det veldig tidlig å vise på en test? Kan jeg få en strek, men likevel ikke være gravid? Er det noen som har opplevd noe lignende? Endret 23. juli 2015 av Chrina89
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #2 Skrevet 23. juli 2015 Hvis graviditetstesten er positiv er du gravid. Det er vanlig å blø litt når man er gravid pga. sensitive slimhinner. EL-tester kan også bli positive ved graviditet. Kan du ha hatt EL tidligere enn du trodde? Festeblødning er vanligvis bare ett tørk med litt rosa på papiret.Anonymous poster hash: dbb09...22e
Chrina89 Skrevet 23. juli 2015 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2015 Jeg tok en test til nå, og den var også veldig svak, men positiv! Det kan jo ikke ha vært feil da? Jeg har hatt veldig ustabil syklus det siste året, så det kan jo hende jeg har hatt EL tidligere og at når EL-testen viste positiv, at jeg da allerede var gravid. Men da kan det ikke ha vært mange dagene mellom forrige mens og EL hvertfall.. Jeg får vel bare vente noen dager og se om det blir en tydligere strek
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå