Gjest Gjest_blomkvisten Skrevet 23. juli 2015 #1 Skrevet 23. juli 2015 (endret) Er i 2pp nå, skulle hatt mensen i går men har ikke kommt.. Ser dere en skyggestrek eller innbiller jeg meg bare noe? Endret 23. juli 2015 av blomkvisten
Spent... Skrevet 23. juli 2015 #2 Skrevet 23. juli 2015 Jeg må ærlig talt si at jeg ikke greide å se noe?! Er det slik at du kan skimte en strek når du holder den mot lyset? Du er jo over ikm, så det er vel et positivt tegn? Lykke til!!
Gjest Gjest_blomkvisten Skrevet 23. juli 2015 #3 Skrevet 23. juli 2015 (endret) Jeg må ærlig talt si at jeg ikke greide å se noe?! Er det slik at du kan skimte en strek når du holder den mot lyset? Du er jo over ikm, så det er vel et positivt tegn? Lykke til!! Hehe den er nok negativ, bare jeg som håpte så inderlig sen skulle være motsatt derfor innbillte jeg meg en strek 😀 tusen takk! Vi får prøve igjen 😊 Endret 23. juli 2015 av blomkvisten
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #4 Skrevet 23. juli 2015 Jeg ser en strek men har opplevd falsk positiv på test hvor fargen ikke ble skikkelig vekke slik det er på din test på bildet. Ville ikke stolt på testen når det er så mye farge igjen som ikke har blitt absorbert. Anonymous poster hash: b9930...864
Henschi Skrevet 23. juli 2015 #5 Skrevet 23. juli 2015 Synes jeg ser noe! Men ta ny test i morgen! lykke til :-D
Gjest Gjest_blomkvisten Skrevet 23. juli 2015 #6 Skrevet 23. juli 2015 Jeg ser en strek men har opplevd falsk positiv på test hvor fargen ikke ble skikkelig vekke slik det er på din test på bildet. Ville ikke stolt på testen når det er så mye farge igjen som ikke har blitt absorbert. Anonymous poster hash: b9930...864 Takk for svar :-)
Gjest Gjest_blomkvisten Skrevet 23. juli 2015 #7 Skrevet 23. juli 2015 Synes jeg ser noe! Men ta ny test i morgen! lykke til :-D Takk for svar :-)) jeg skal ta en ny test om ett par dager! Tusen takk :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå