AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #1 Skrevet 22. juli 2015 Hei, Jeg har hatt blødninger i over to uker og dro til legen. Ble henvist til St. Olavs og fikk bekreftet at jeg har hatt en tidlig spontanabort. Jeg har ikke stått med en positiv test i hånden eller tenkt så mye om jeg kunne vært gravid, til tross for en forsinket mensen. Jeg trodde ikke at det skulle gå innover meg, men nå sitter jeg her.. Og føler faktisk et skikkelig savn. Det er så rart, for jeg føler jeg savner noe jeg aldri har hatt. Men likevel.. Åh. Vet ikke helt hva jeg vil oppnå med dette innlegget. Noen som har opplevd det samme og kanskje har noen tips? Oppe i det hele har jeg akkurat gått fra kjæresten, så en ny graviditet er ikke planen. Må finne den beste pappaen til mine barn først før jeg planlegger å få en familie. :-) Anonymous poster hash: a97a7...be8
Biloba Skrevet 22. juli 2015 #2 Skrevet 22. juli 2015 Kjenner en som opplevde det samme, hun også sørget. Det er et fullstendig livsendrende potensiale du plutselig fikk fram igjen bevisstheten, ikke rart at tankene begynner å svirre om hva som kunne ha blitt. Nå ble det likevel slik at ditt første barn kan bli født inn i et godt parforhold med alt på stell og foreldre som elsker hverandre og er klare. En god tanke det også, selv om tomhetsfølelsen kan være sterkest nå når det nettopp har skjedd.
Evalinn Skrevet 22. juli 2015 #3 Skrevet 22. juli 2015 ikke unormalt. Trur selv de som er fast bestemt på å ikke ha barn ville blitt triste ved en spontanabort.. Du vil føle deg bedre etterhvert, bare prøv å hold deg opptatt med andre ting, så du ikke tenker så mye på det
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #4 Skrevet 22. juli 2015 Kjenner en som opplevde det samme, hun også sørget. Det er et fullstendig livsendrende potensiale du plutselig fikk fram igjen bevisstheten, ikke rart at tankene begynner å svirre om hva som kunne ha blitt. Nå ble det likevel slik at ditt første barn kan bli født inn i et godt parforhold med alt på stell og foreldre som elsker hverandre og er klare. En god tanke det også, selv om tomhetsfølelsen kan være sterkest nå når det nettopp har skjedd. Åå, det var en god kommentar som jeg skal ta med meg videre. Tusen takk! Klem fra ts. Anonymous poster hash: a97a7...be8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå