Gå til innhold

11 dpo - negativ test - mange symptomer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Dette er helt sikkert et gjentakende spørsmål.

 

Er på 11 dpo i dag, og hadde blendahvit GT. Har så utrolig ømme pupper nå, meker det selv om jeg sitter rolig. Har mye stikkinger i nederste del av magen, varm/kald omhverandre, murringer i korsrygg, og noe små kvalm og trøtt. 

Da jeg gikk gravid sist, fikk jeg positiv test på 10 DPO. Jeg vet med sikkert når jeg hadde EL da, og nå, pga. EL tester.

 

Har vært prøver i flere måneder, men aldri opplevd å ha så ømme pupper....Er så redd for å "håpe", da jeg ikke vil bli skuffet.

 

Ble gravid på 1 PP sist, og er ellers frisk og rask.

 

 



Anonymous poster hash: 54b32...40e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn hadde jeg det rett før menstruasjon. Så for meg hadde d kun vert symptomer på at mensen er på vei. Men test igjen om noen dager, å ikke let etter symptomer.

Anonymous poster hash: 4afb4...246

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn hadde jeg det rett før menstruasjon. Så for meg hadde d kun vert symptomer på at mensen er på vei. Men test igjen om noen dager, å ikke let etter symptomer.

Anonymous poster hash: 4afb4...246

 

Ts her,

Skjønte ikke helt. Du trodde mensen var på vei, men du var gravid?

 

Leter ikke etter symptomer, men stusset så veldig på blant annet at puppene er SÅ ømme....

Jeg får teste om noen dager, ja! Krysser fingrene  :danse:

Anonymous poster hash: 54b32...40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det handler om når egget fester seg og begynner å produsere hcg. Har lest noe forskjellige tall, men det kan visst fest seg fra 4-10 dager etter eggløsning, så om det eksempelvis festet seg på dag 5 sist gang og dag 9 denne gangen så vil det også være ulikt når en test slår ut.

 

Det høres i hvert fall veldig lovende ut :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det handler om når egget fester seg og begynner å produsere hcg. Har lest noe forskjellige tall, men det kan visst fest seg fra 4-10 dager etter eggløsning, så om det eksempelvis festet seg på dag 5 sist gang og dag 9 denne gangen så vil det også være ulikt når en test slår ut.

 

Det høres i hvert fall veldig lovende ut :)

Takk for bra forklaring av HGC. Du har nok rett - egget kan feste seg til ulike "tider". Føler jeg er i "samme form" som siste jeg ble gravid, men igjen - tør ikke å håpe. Er så redd for å bli skuffet.

Jeg får prøve å ta en ny test i morgen. Vet vi traff veldig bra ifh til EL.  :biggrin: 

- Ts

Anonymous poster hash: 54b32...40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for bra forklaring av HGC. Du har nok rett - egget kan feste seg til ulike "tider". Føler jeg er i "samme form" som siste jeg ble gravid, men igjen - tør ikke å håpe. Er så redd for å bli skuffet.

Jeg får prøve å ta en ny test i morgen. Vet vi traff veldig bra ifh til EL. :biggrin:

- Ts

Anonymous poster hash: 54b32...40e

Men husk at hcg gjør at man får de gravide "symptomene". Så når man har så mye symptomer syns jeg d burde slått ut på en test.

Anonymous poster hash: 4afb4...246

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts her,

Skjønte ikke helt. Du trodde mensen var på vei, men du var gravid?

Leter ikke etter symptomer, men stusset så veldig på blant annet at puppene er SÅ ømme....

Jeg får teste om noen dager, ja! Krysser fingrene :danse:

Anonymous poster hash: 54b32...40e

Jeg var ikke gravid, jeg får de symptomene når jeg skal ha mensen å mensen kommer også. Når jeg var gravid hadde jeg ingen symptomer bortsett fra at jeg begynte å bli trøttere med dagene. Det er jo såklart forskjellig fra person til person.

Anonymous poster hash: 4afb4...246

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men husk at hcg gjør at man får de gravide "symptomene". Så når man har så mye symptomer syns jeg d burde slått ut på en test.

Anonymous poster hash: 4afb4...246 Ts 

Ts her,

 

Ja, det er logisk det du sier, men husker da jeg var gravid sist, så var jeg uggen/uvel 23- dager før jeg testet positiv, og jeg fikk en SVAK strek 10 DPO...Hvordan er evt. det mulig? 

Anonymous poster hash: 54b32...40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ts her,

 

Ja, det er logisk det du sier, men husker da jeg var gravid sist, så var jeg uggen/uvel 23- dager før jeg testet positiv, og jeg fikk en SVAK strek 10 DPO...Hvordan er evt. det mulig? 

Anonymous poster hash: 54b32...40e

 

Ts her - mente 2-3 dager, ikke 23 dager :) 

Anonymous poster hash: 54b32...40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde de symptomene du beskriver der 12 dpo med negativ test, 13 dpo kom TR.. Men du får bare vente å se! Håper det blir annerledes for deg enn det ble for meg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her,

Ja, det er logisk det du sier, men husker da jeg var gravid sist, så var jeg uggen/uvel 23- dager før jeg testet positiv, og jeg fikk en SVAK strek 10 DPO...Hvordan er evt. det mulig?

Anonymous poster hash: 54b32...40e

Det viser jo egentlig hvor lite hcg som skulle til for at du var litt kvalm/uggen som sist, som også slo ut positivt. Nå har du jo langt flere symptomer dvs du burde hatt mer hcg hormon. Som igjen burde gitt deg en positiv test. Slapp av å vent til den dagen du skal ha menstruasjon, blir jo kokko av å tyde symptomer.

Anonymous poster hash: 4afb4...246

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her,

 

Jeg vil ikke håpe på noe. E på 12 DPO, og føler mensen er på vei......Blæææ! Hater ventetiden!



Anonymous poster hash: 54b32...40e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ts her,

 

Jeg vil ikke håpe på noe. E på 12 DPO, og føler mensen er på vei......Blæææ! Hater ventetiden!

Anonymous poster hash: 54b32...40e

 

 

Jeg har kun hatt mensmurringer før IKM når jeg har vært gravid, men det er meg da. Vi er jo forskjellige.

 

Ikke tatt test i dag altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kun hatt mensmurringer før IKM når jeg har vært gravid, men det er meg da. Vi er jo forskjellige.

 

Ikke tatt test i dag altså?

Ts her,

 

Jo tok en test (billigstrimmel), og syntes jeg så noe før de 10 min hadde gått ut. Likevel så tenker jeg at det sikkert er en skyggestrek....

Fikk positiv GT på 10 DPO sist jeg var gravid. Tror det sitter litt i hodet at hvis testen ikke nå er positiv  (på 12 DPO) er jeg ikke gravid. Vet det er litt tullete å tenke slik  :sjokkert:

 

Anonymous poster hash: 54b32...40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...