Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi prøver å bli gravide. Har brukt claireblue-el-tester. Hadde blinkende smileansikt (betyr at man burde prøve. vi hadde da sex, og i tillegg både 1 og 2 dager før. Så gikk det to dager før vi hadde sex igjen. Er det en sjanse for at jeg kan bli gravid?
Dette er 2 dager siden jeg hadde sex sist (selve eggløsningsdagen), og idag hadde jeg skikkelige magesmerter på morningen. På dagen stakk det intenst nedes til høyre i magen. Varte i ca 10 min. Festesmerter? Eller er dette alt for tidlig? 
2 PP :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egget fester seg ikke 2 dager etter eggløsning, da er det ca 4 celler og ligger fortsatt i eggkapselen. Så med mindre eggløsningen skjedde tidligere, var det ikke festesmerter. Vet ikke om du fortsatte med el-test, men noen har positiv i flere dager, det kan ha vært el-smerter. Eller hva som helst annet i bekkenet.

Ifht timing av sex skal dere ha truffet ganske bra, så lykke til med test om et par uker!

Skrevet

Egget fester seg ikke 2 dager etter eggløsning, da er det ca 4 celler og ligger fortsatt i eggkapselen. Så med mindre eggløsningen skjedde tidligere, var det ikke festesmerter. Vet ikke om du fortsatte med el-test, men noen har positiv i flere dager, det kan ha vært el-smerter. Eller hva som helst annet i bekkenet.

Ifht timing av sex skal dere ha truffet ganske bra, så lykke til med test om et par uker!

Åh, tusen takk for svar! Så hyggelig! Venter mens det 1. ca. Når burde jeg teste meg?

Skrevet

Åh, tusen takk for svar! Så hyggelig! Venter mens det 1. ca. Når burde jeg teste meg?

Den første eller senere. Men positiv kan også slå ut 3-4 dager før, noen ganger en liten uke før forventet mens. Så det spørs hvor lenge du klarer å holde deg, og om du har hamstret billigstrimler;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...