Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tja, hvor skal jeg begynne da? Er ett ungt par på noen og tyve år, som ønsker seg barn.. Gått på ppiller litt i rykk og napp, men sist jeg gikk på pillene så måtte jeg slutte ganske kjapt pga tørre slimhinner ''der nede''. 
Svir når vi har sex, og litt etter samleiet, og når det er ekstra ille så er det også vondt å spyle med vann eller tørke seg etter dobesøk.. Under sex er det også hvitt utflod, istedenfor ''hellig vann''.. 

Vet ikke helt hvordan vi skal gjøre det nå når vi skal prøve å bli gravide, og er så frustrerende. Vurderer å kjøpe krem på apoteket som skal hjelpe mot tørre slimhinner, men hva om det ikke virker?  :( 

Noen som har vært igjennom det samme, og funnet noe som hjelper? Noen som også har tørre slimhinner, men likevel har klart å bli gravide? 

Anonymous poster hash: 199c5...ff0
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sopp?

Anonymous poster hash: 7f167...0a1

AnonymBruker
Skrevet

Sopp?

Nei, har hatt sopp tidligere, og behandlet for det, men svir likevel.. 

AnonymBruker
Skrevet

Bruk nå glidemiddel, kvinne

Anonymous poster hash: 72d23...249
AnonymBruker
Skrevet

Bruk nå glidemiddel, kvinne

Anonymous poster hash: 72d23...249

Spydigheten lenge leve!  :fnise: 

Bruker glidemiddel, men svir når jeg påfører det også avogtil(JA, har prøvd flere forskjellige merker!). 

AnonymBruker
Skrevet

Har du vært hos lege?

Skrevet

Først og fremst, ta en tur til lege. Det er flere sykdommer og tilstander som kan føre til tørre slimhinner og som kan (og bør) behandles. 

Skrevet

Nettopp ferdig hos legen nå.. Var godt å få snakka litt med legen. Har tidligere fått høre av gynekolog at jeg var på nippet til å få/nettopp hadde utvikla PCOS(gått ned 15kg siden da), men siden legen nå sa at iom jeg har fått litt mer kontroll på vekta, har mens som er regelmessig (aldri er mer enn 2uker forsinka) så skal jeg ikke slite med å få barn ifht hva jeg ville gjort dersom jeg ikke hadde det :)

Ang svien så var jeg enten bare veldigveldig følsom, eller så hadde jeg sopp, så tok en sånn prøve "oppi" der, og får høre innen ei uke dersom de finner noe på den! Håper nesten de gjør det og at det kan behandles slik at sex skal bli godt igjen!

Fikk også beskjed om å kjøpe en underlivssåpe på apoteket som skal hjelpe å gjøre ph verdien nærmest perfekt og som skal hjelpe mot følsomhet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...