Gå til innhold

Rar test.


vimse dokka

Anbefalte innlegg

Jeg tokk en test i dag.venter egentlig ikke mens før i morgen, men klarte ikke å vente lenger.Men jeg er litt usikker alikevell.For den rette streken var svak,å den bak var veldig svak.Det var så vidt at jeg skimta noe bak der.Skal ta en ny i helga.Tørr ikke å glede meg før jeg vet 100% sikkert.Ventinga gjør meg små rar i hode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det var det jeg hadde tenkt til men klarte ikke :oops:

Tittet på testen senere i går når den begynte å tørke da synes pluss tegnet litt bedre.Er nok gravid.For jeg har vert morgen kvalm en en uke nå. men tar ikke gleden på forskudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har fortsatt ikke kommet noe.I dag er det den 5 dagen over.Skkal kjøpe en ny test i morgen så da får jeg ett skikkelig svar håper jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest utlogget Skorpion75
Ja det har fortsatt ikke kommet noe.I dag er det den 5 dagen over.Skkal kjøpe en ny test i morgen så da får jeg ett skikkelig svar håper jeg. :)

:ler: Ja, man kan jo bli skjelven av mindre... :ler:

beklager, måtte bare....ikke vondt ment, altså.

Krysser fingrer og tær for deg, jeg også!

LYKKE TIL!!!

fortell oss hvordan det gikk, da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda jeg er gravid.JIPPI men jeg er litt forsiktig med å glede meg for mye enda i med at det ikke gikk så bra sist.

he he ja jeg var nok litt distre i det andre innlegget mitt her ja :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
joda jeg er gravid.JIPPI men jeg er litt forsiktig med å glede meg for mye enda i med at det ikke gikk så bra sist.

Ikke meningen å rippe opp i noe som sikkert gjør vondt fremdeles, men hvor lenge er det siden, vimsedokke? Prøver selv å bli gravid etter ma...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen for hyggelige innlegg.

Jeg hadde en SA rundt 16 juni. Det gjør ikke noe at du spør gjest.Det er mye lettere å prate om slikt her inne synes jeg.Men jeg er ikke helt inne i forkortelser så jeg vet ikke helt hva ma står for.du trenger ikke å svare meg gjest hvis du ikke ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hei igjen, det var jeg som spurte hvor lenge det var siden... MA betyr 'missed abortion', det vil si at fosteret er dødt, uten at kroppen 'skjønner det', på en måte. Det var ganske heftig å få vite det i uke 12, dagen etter at en lege hadde påstått at alt var i den skjønneste orden... Jeg vil naturligvis gjerne bli gravid igjen, men vet at det kan ta tid... Og så lurer jeg alltid på hvor lang tid det har tatt for andre, selv om jeg skjønner med hodet mitt at det ikke har noe med hvor lenge jeg må vente å gjøre. Sorry, masse forvirra følelser. Håper ikke jeg skremte deg, nå, med ma-pratet. Det er ikke så innmari vanlig.

Og så det jeg glemte i stad: Gratulerer med at du er gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei igjen, det var jeg som spurte hvor lenge det var siden... MA betyr 'missed abortion', det vil si at fosteret er dødt, uten at kroppen 'skjønner det', på en måte. Det var ganske heftig å få vite det i uke 12, dagen etter at en lege hadde påstått at alt var i den skjønneste orden... Jeg vil naturligvis gjerne bli gravid igjen, men vet at det kan ta tid... Og så lurer jeg alltid på hvor lang tid det har tatt for andre, selv om jeg skjønner med hodet mitt at det ikke har noe med hvor lenge jeg må vente å gjøre. Sorry, masse forvirra følelser. Håper ikke jeg skremte deg, nå, med ma-pratet. Det er ikke så innmari vanlig.

Og så det jeg glemte i stad: Gratulerer med at du er gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei da gjest du skremte meg ikke.å jeg fårstår deg veldig godt lurte veldig på det sel.men nå går det ikke så bra for meg for tiden heller.Begynte å blø i dag.Du kan jo lese i dagboken min,for da slipper jeg å skrive det samme på to plasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...