Bootybuilder Skrevet 30. september 2015 #621 Del Skrevet 30. september 2015 Beunder TG for å være så skamløs hehe bloggen til Burøe og kona er bare grunt klikk-horeri helt uten innhold og substans Kona sin blogg var interessant før hun ble smitta av sponse-kjøpt-betalt syndromet alle bloggerne lider av. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nærsynt Skrevet 30. september 2015 #622 Del Skrevet 30. september 2015 Jeg lurer litt på det i forhold til Herr Burøe. Han fikk mye publisitet da han hang ut Atle Antonsens fyllerør. Det var samme opplegget da, rent bortsett fra at Antonsen sendte smser som ØB brukte på sin blogg, nå var det TG sin kommentar i kommentarfeltet på bloggen som ble brukt. Det er jo litt gøy når kjendiser uten folkeskikk blir satt i gapestokk, gøy fordi mange har kunnet ture frem uten at folk tar til motmæle. Men hvis det er et bevisst ledd i å markedsføre seg selv og skape PR for egen blogg for ØB, så er det jo en bismak i det. Har ikke særlig mye til overs for folk som tråkker på andre for å komme seg høyere selv. Da jeg leste innlegget om TG i utgangspunktet så tenkte jeg litt på redaktøransvaret som bloggeren har, kanskje særlig når man tenker på det kommentarfeltet som fulgte innlegget. Nå er det jo dessverre slik at TG i denne saken er den som i størst grad bidrar til å diskreditere seg selv. Nei, det er sannelig ikke lett å vite om man skal le eller grine. Ørjan fikk nok mye publisitet når det gjaldt det å vise/dele en såpass konkret melding og trussel. Det er nok noe mange ville ha delt for å vise hva som skjer i nettverdenen. At du tolker det og skriver om det som at han "er ute" etter Atle Antonsen er jo litt spesielt. Ørjan B har ikke vært ufin mot TG. Lurer på hva dere egentlig har fått med dere av hva som har skjedd i begge nevnte tilfeller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 30. september 2015 #623 Del Skrevet 30. september 2015 Ørjan fikk nok mye publisitet når det gjaldt det å vise/dele en såpass konkret melding og trussel. Det er nok noe mange ville ha delt for å vise hva som skjer i nettverdenen. At du tolker det og skriver om det som at han "er ute" etter Atle Antonsen er jo litt spesielt. Ørjan B har ikke vært ufin mot TG. Lurer på hva dere egentlig har fått med dere av hva som har skjedd i begge nevnte tilfeller? Tror nok ikke de har fått med seg HELE historien og hvordan TG oppførte seg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 1. oktober 2015 #624 Del Skrevet 1. oktober 2015 Ørjan fikk nok mye publisitet når det gjaldt det å vise/dele en såpass konkret melding og trussel. Det er nok noe mange ville ha delt for å vise hva som skjer i nettverdenen. At du tolker det og skriver om det som at han "er ute" etter Atle Antonsen er jo litt spesielt. Ørjan B har ikke vært ufin mot TG. Lurer på hva dere egentlig har fått med dere av hva som har skjedd i begge nevnte tilfeller? Jeg vet ikke om jeg skal gidde å svare på det du skriver, for hvor står det at jeg syntes han var ute etter AA? Tvert i mot skriver jeg at det var gøy at AA sin dårlige oppførsel ble publisert. Jeg liker at folk ikke kan ture frem uten at det får konsekvenser. Innlegget ditt er preget av en KGdebattform som ikke tilfører diskusjonen noe som helst. Du vil bare påpeke at noen tar feil, og insinuere at det må være noe galt med den eller de som har disse meningene. Hvis du mener at du sitter på kunnskap som vil belyse saken på en annen måte, så del den gjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss dolly Skrevet 1. oktober 2015 #625 Del Skrevet 1. oktober 2015 Kjære Trine Grung (regner med at du leser kvinneguiden siden du er selvutnevnt ekspert i sosiale medier..): Hvor dypt er det mulig å synke? Hvor høytidelig er det mulig å ta seg selv? Hvor lite sosialt oppegående er du? Jeg blir så utrolig flau når jeg ser hva du får deg til å skrive og gjøre! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 10. oktober 2015 #626 Del Skrevet 10. oktober 2015 Nå skriver hun på some gruppa at hun har aaaltfor mange venneforespørsler. Flere tusen visstnok,og vil ha hjelp til at de heller skal like siden hennes enn å legge henne til som venn.. tror hun tror hun er litt større enn hun er ja 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Drama Queen Skrevet 10. oktober 2015 #627 Del Skrevet 10. oktober 2015 Nå skriver hun på some gruppa at hun har aaaltfor mange venneforespørsler. Flere tusen visstnok,og vil ha hjelp til at de heller skal like siden hennes enn å legge henne til som venn.. tror hun tror hun er litt større enn hun er ja Som selvutnevnt drama social media queen, synes jeg at hun bommer veldig - hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. oktober 2015 #628 Del Skrevet 15. oktober 2015 Jeg forstår ikke hvordan hun har blitt en sosiale medier-guru, og er hun virkelig det? Her om dagen virket det ikke som hun forstod forskjellen på en avis og en blogg. Hun er selvoppnevnt... jeg husker henne bare fra en hel haug av år siden i PeTre hvor hun gauka om de forbaska tærne sine hele tiden. Mistenkte henne for å være ekkel fotfetisjist! blæh. Aldri likt henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. oktober 2015 #629 Del Skrevet 22. oktober 2015 Jeg har et par venninner som følger henne på insta bl.a, jeg forstår ikke hvorfor. De synes hun er herlig, ærlig og byr på seg selv. Jeg må i samme sleng si at dette er jenter som kun også ser på tv program som Farmen, Ungkaren og den stilen der. Sjelden noe mer med substans... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 16. november 2015 #630 Del Skrevet 16. november 2015 Tråden er ryddet for bilde fra sosiale medier/Instagram, samt svar til dette.Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå politibil Skrevet 16. november 2015 #631 Del Skrevet 16. november 2015 Blir sjokkert over hvor mange ganger en "ekspert på sosiale medier" greier å drite seg ut i de. Er ikke akkurat første gang. Direkte flaut. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest L´issi Skrevet 20. november 2015 #632 Del Skrevet 20. november 2015 Blir sjokkert over hvor mange ganger en "ekspert på sosiale medier" greier å drite seg ut i de. Er ikke akkurat første gang. Direkte flaut.ekspert på flauser er hun i allefall, om intet annet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 20. november 2015 #633 Del Skrevet 20. november 2015 Jeg er ikke helt oppdatert på krumspringene hennes, men har lest at enkelte sier hun er selvutnevnt ekspert på sosiale medier. Har også sett nå nylig at hun selv sier at det kun er andre som har utnevnt henne til some-ekspert. Hva er det som er riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå politibil Skrevet 20. november 2015 #634 Del Skrevet 20. november 2015 (endret) Jeg er ikke helt oppdatert på krumspringene hennes, men har lest at enkelte sier hun er selvutnevnt ekspert på sosiale medier. Har også sett nå nylig at hun selv sier at det kun er andre som har utnevnt henne til some-ekspert. Hva er det som er riktig? hun er vel selvtitulert mener jeg. Hun holder bloggekurs og kurs for firma som vil lykkes i ulike some kanaler. Hvordan bli synlig, hvilken sjargong som bør benyttes og hvordan man skal oppføre seg på some for å nå den ønskede kundemasse. Om det er hun som har gitt seg tittelen some queen kan iallefall ikke jeg dokumentere. Men er omtrent 90 % sikker på at det er hun selv som har valgt å kalle seg det (ja jeg vet at 90 % ikke holder og man må ha linker med dokumentasjon). Edit: elsker at hun omtaler sin egen blogg som en av Norges mest leste. I don't think so...http://imgur.com/MXNf2Va Endret 20. november 2015 av Blå politibil 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 20. november 2015 #635 Del Skrevet 20. november 2015 hun er vel selvtitulert mener jeg. Hun holder bloggekurs og kurs for firma som vil lykkes i ulike some kanaler. Hvordan bli synlig, hvilken sjargong som bør benyttes og hvordan man skal oppføre seg på some for å nå den ønskede kundemasse. Om det er hun som har gitt seg tittelen some queen kan iallefall ikke jeg dokumentere. Men er omtrent 90 % sikker på at det er hun selv som har valgt å kalle seg det (ja jeg vet at 90 % ikke holder og man må ha linker med dokumentasjon). Edit: elsker at hun omtaler sin egen blogg som en av Norges mest leste. I don't think so...http://imgur.com/MXNf2Va *en av norges mest leste blogger....Er vel det man trygt kan kalle wishful thinking....:) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 20. november 2015 #636 Del Skrevet 20. november 2015 Tråden er ryddet for latterliggjøring, samt svar til dette.Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 21. november 2015 #637 Del Skrevet 21. november 2015 hun er vel selvtitulert mener jeg. Hun holder bloggekurs og kurs for firma som vil lykkes i ulike some kanaler. Hvordan bli synlig, hvilken sjargong som bør benyttes og hvordan man skal oppføre seg på some for å nå den ønskede kundemasse. Om det er hun som har gitt seg tittelen some queen kan iallefall ikke jeg dokumentere. Men er omtrent 90 % sikker på at det er hun selv som har valgt å kalle seg det (ja jeg vet at 90 % ikke holder og man må ha linker med dokumentasjon). Edit: elsker at hun omtaler sin egen blogg som en av Norges mest leste. I don't think so...http://imgur.com/MXNf2Va Et annet av punktene er "gjennom tidende Norges eneste gjest hos Oprah"?.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 21. november 2015 #638 Del Skrevet 21. november 2015 Et annet av punktene er "gjennom tidende Norges eneste gjest hos Oprah"?.. stemmer ikke 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 22. november 2015 #639 Del Skrevet 22. november 2015 Ref eneste norske gjest hos Oprah.. Kanskje hun rett og slett har vært så usannsynlig opptatt som digital rådgiver at hun ikke har rukket å oppdatere infoen sin siden 2009? Nora Foss Al-Jabri fra Gjøvik er jo også norsk. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 22. november 2015 #640 Del Skrevet 22. november 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner, samt svar til dette.Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg