Christiane_W Skrevet 29. september 2015 #601 Del Skrevet 29. september 2015 (endret) Bloggere ass, tilføyer mye i livet mitt.. Tenker jeg tar SoMe kurs hos Grung, PT-time hos Helene Drage også avslutter jeg med et Photoshop kurs hos fotballfrue så er jeg klar for et glossyglossy liv! Endret 29. september 2015 av Christiane_W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 29. september 2015 #602 Del Skrevet 29. september 2015 Bloggere ass, tilføyer mye i livet mitt.. Tenker jeg tar SoMe kurs hos Grung, PT-time hos Helene Drage også avslutter jeg med et Photoshop kurs hos fotballfrue så er jeg klar for et glossyglossy liv! Du må jo ikke glemme et dyreverns kurs hos Sophie Elise, eller et kurs i designer veske handling hos lady Kristina Andersen!😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hulderjenta Skrevet 30. september 2015 #603 Del Skrevet 30. september 2015 Hvordan legger man ut screenshoot her? Ellers anbefaler jeg alle å gå inn på Ørjan Burøe sin private Facebook side og se det TG skriver under posten hans: Et telegram. Fy søren! Jeg har ikke sett verre fjortis oppførsel av en "godt" voksen dame noen gang!😱 "Det bildet er mitt så jeg sender deg faktura for bruken! Det skal slettes asap! Jeg mener det"! Haha😂😂 Ser ut som det er fjernet nå. Æsj, gikk glipp av moroa, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 30. september 2015 #604 Del Skrevet 30. september 2015 Ser ut som det er fjernet nå. Æsj, gikk glipp av moroa, hehe. Neida, det ligger ute enda det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 30. september 2015 #605 Del Skrevet 30. september 2015 Finner ikke SoMe- gruppa? Ikke jeg heller.. Kan noen linke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hulderjenta Skrevet 30. september 2015 #606 Del Skrevet 30. september 2015 (endret) Neida, det ligger ute enda det Fant det nå, jeg var inne på "feil" Ørjan-profil i går. Ler enda! Endret 30. september 2015 av hulderjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 30. september 2015 #607 Del Skrevet 30. september 2015 Er det et PR-stunt? Jeg lurer litt på det i forhold til Herr Burøe. Han fikk mye publisitet da han hang ut Atle Antonsens fyllerør. Det var samme opplegget da, rent bortsett fra at Antonsen sendte smser som ØB brukte på sin blogg, nå var det TG sin kommentar i kommentarfeltet på bloggen som ble brukt. Det er jo litt gøy når kjendiser uten folkeskikk blir satt i gapestokk, gøy fordi mange har kunnet ture frem uten at folk tar til motmæle. Men hvis det er et bevisst ledd i å markedsføre seg selv og skape PR for egen blogg for ØB, så er det jo en bismak i det. Har ikke særlig mye til overs for folk som tråkker på andre for å komme seg høyere selv. Da jeg leste innlegget om TG i utgangspunktet så tenkte jeg litt på redaktøransvaret som bloggeren har, kanskje særlig når man tenker på det kommentarfeltet som fulgte innlegget. Nå er det jo dessverre slik at TG i denne saken er den som i størst grad bidrar til å diskreditere seg selv. Nei, det er sannelig ikke lett å vite om man skal le eller grine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 30. september 2015 #608 Del Skrevet 30. september 2015 Men hvis det er et bevisst ledd i å markedsføre seg selv og skape PR for egen blogg for ØB, så er det jo en bismak i det. Har ikke særlig mye til overs for folk som tråkker på andre for å komme seg høyere selv. Dette er helt klart en bevisst strategi fra ØB, og det er svært umusikalsk, og lett gjennomskuelig. Nå er det vanskelig å føle sympati med Trine Grung, all den tid hun begår karakterselvmord med sløv kniv nær sagt hver gang hun setter seg foran skjermen, men ØB virker som en klassisk drittsekk med spisse albuer, som ikke skyr noen midler for å komme seg opp og frem. Dessverre så ser det ut til å fungere, utrolig nok. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 30. september 2015 #609 Del Skrevet 30. september 2015 Føler denne er passende for Trine og hennes måte å kommentere og væremåte på nett. Bytt ut Carl I med Trine, så er det "Sammen for Trine" https://www.facebook.com/elsetalkshow/videos/465083293671443/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 30. september 2015 #610 Del Skrevet 30. september 2015 Dette er helt klart en bevisst strategi fra ØB, og det er svært umusikalsk, og lett gjennomskuelig. Nå er det vanskelig å føle sympati med Trine Grung, all den tid hun begår karakterselvmord med sløv kniv nær sagt hver gang hun setter seg foran skjermen, men ØB virker som en klassisk drittsekk med spisse albuer, som ikke skyr noen midler for å komme seg opp og frem. Dessverre så ser det ut til å fungere, utrolig nok. Jeg lurer egentlig litt på hva som er agendaen til godeste ØB. Han klarer å plassere en veske særdeles pent og pyntelig ved siden av seg selv på bildet til innlegget der han legger seg flat. For de som ikke vil gi han klikk, han har lagt ut bilde der han har lagt seg flat i gangen, og tilfeldigvis står det en veske der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 30. september 2015 #611 Del Skrevet 30. september 2015 Dette er helt klart en bevisst strategi fra ØB, og det er svært umusikalsk, og lett gjennomskuelig. Nå er det vanskelig å føle sympati med Trine Grung, all den tid hun begår karakterselvmord med sløv kniv nær sagt hver gang hun setter seg foran skjermen, men ØB virker som en klassisk drittsekk med spisse albuer, som ikke skyr noen midler for å komme seg opp og frem. Dessverre så ser det ut til å fungere, utrolig nok. Ja, bloggmessig ser det ut til å fungere, hvis blogglistens tall legges til grunn. Av og til føler jeg at vi er litt nyttige idioter, for vår befatning med bloggerne. Selv om vi er kritiske og gjør det fordi vi vil uærlighet til livs, så genererer også vi klikk....... Om det fungerer for han komikerkarriere er jeg mer usikker på, for helt ærlig så mangler han noe viktig som komiker når det kommer til å ..... jeg vet ikke....å ha substans i det han lager. Ta videoen om TG, det er jo ikke noe egentlig poeng med den, den har jo ikke noe budskap. Det blir bare en utdriting av TG uten egentlig å komme med noe poeng på hva galt hun har gjort (nja, med mindre man ser på disse A4arkene som er plassert ut, der gamle saker er trukket frem). Det lukter av den samme type greie som de brukte henne til på komiprisen. For de andre bloggerne som ble brukt i innslaget på komiprisen, så var det en spesifikk ting som ble kritisert for hver enkelt av dem, men TG ble bare latterliggjort uten at det var knyttet noe kritikk til det. Hmm, det virker som man mer bestemmer seg for hvem man til drite ut, mer enn å ha noen tanke om hva man vil formidle. Foreløpig ser det ikke ut til at ØB har greid å komme inn i det gode selskap som komiker, men som blogger har han knekt koden, og jeg antar at han tjener gode penger på dette, denne gangen ved å henge it TG. Umusikalsk var egentlig et godt begrep.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tapet Skrevet 30. september 2015 #612 Del Skrevet 30. september 2015 Ørjan Burøe får Rene Kleveland til å fremstå som den reneste Ibsen i forhold. Hans bloggstrategi er dritenkel, det handler kun om å trekke frem personkonflikter (krangler/utdriting/uthenging) Utrolig vittig da han og kona hadde det SÅ morsomt med ekteparet Eriksen da det sto på som verst rundt dem, selv om de er akkurat like ille selv når det gjelder å hore seg ut for bloggsponsorpenger (og dårlig markert reklame). Disse menneskene her fortjener hverandre så kan man lene seg tilbake og kose seg med popcornet sitt, om man vil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 30. september 2015 #613 Del Skrevet 30. september 2015 Jeg leste det. Det var en litt snodig tekst, der han ikke egentlig hadde et tydelig poeng. Den handlet om politikere, og det var noen sleivspark som handlet om at politikere ikke lever som de lærer, iblandet noe om at siden Statsministeren er så tjukk så kunne ikke hun være helseminister, eller noe sånt. Som sagt, den var dårlig oppbygget og det var ikke så tydelig hva som var poenget. Jeg trakk litt på skuldrene, fordi jeg synes teksten falt på sin egen urimelighet. Men det som var bra, var at han i motsetning til de fleste andre bloggere, så slettet han innlegget. Selvkritikk er jo mangelvare hos en del av de bloggerne vi vanligvis snakker om og ut fra hva jeg har lest i tråden her, så gjelder dette også den bloggeren som her diskuteres. (Tynt forsøk på å komme unna å bli slettet for avsporing) Note to self: Noen ganger er du vel godtroende. Note to others: Stryk siste avsnitt. I lys av videre utvikling i denne saken, så finnes det helt klare bevis på at vedkommende er blitt fullblods blogger. Alt handler om klikk, alt er kalkulert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Taystee Skrevet 30. september 2015 #614 Del Skrevet 30. september 2015 For de av oss som ikke gidder lese 10 sider: hvorfor liker vi ikke trine grung, og hva har komikerekteparet med dette å Gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tapet Skrevet 30. september 2015 #615 Del Skrevet 30. september 2015 (endret) For de av oss som ikke gidder lese 10 sider: hvorfor liker vi ikke trine grung, og hva har komikerekteparet med dette å Gjøre? Trine Grung har jo en nett-sosial finesse som et dritings nesehorn på rulleskøyter i et parfymeri. Dette, kombinert med nærmest fraværende selvinnsikt når det gjelder egne evner og begrensninger (hun har en stolt lang rekke over prosjekter som har blitt realisert med brask og bram og som dør ut alle som en) i tillegg til at hun har en utrolig konfronterende og semi-aggresiv stil når hun diskuterer med folk så er hun jo en drøm for de som elsker internettaction. Hun havner i konflikt med så og si alle hun er i kontakt med, har leflet med koko-delen av alternativ-Norge og klarer på toppen av dette å markedsføre seg selv som en ekspert på hvordan lykkes på nett. Det er bare for gøy. Endret 30. september 2015 av Tapet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 30. september 2015 #616 Del Skrevet 30. september 2015 Trine Grung har jo en nett-sosial finesse som et dritings nesehorn på rulleskøyter i et parfymeri. Dette, kombinert med nærmest fraværende selvinnsikt når det gjelder egne evner og begrensninger (hun har en stolt lang rekke over prosjekter som har blitt realisert med brask og bram og som dør ut alle som en) i tillegg til at hun har en utrolig konfronterende og semi-aggresiv stil når hun diskuterer med folk så er hun jo en drøm for de som elsker internettaction. Hun havner i konflikt med så og si alle hun er i kontakt med, har leflet med koko-delen av alternativ-Norge og klarer på toppen av dette å markedsføre seg selv som en ekspert på hvordan lykkes på nett. Det er bare for gøy. Utmerket beskrivelse! #klapper i hendene ! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 30. september 2015 #617 Del Skrevet 30. september 2015 Tante Trine har visst vært ute å blokket i SoMe-gruppa etter diskusjonen i går https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152945908471572&set=a.390933426571.176989.551471571&type=3&theater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 30. september 2015 #618 Del Skrevet 30. september 2015 For de av oss som ikke gidder lese 10 sider: hvorfor liker vi ikke trine grung, og hva har komikerekteparet med dette å Gjøre? Som trådstarter vil jeg poengtere at det ikke er snakk om å ikke like Trine Grung, men mer en diskusjon om hva som gjør denne dama så fascinerende. Innlegget til Tapet oppsummerer ganske greit essensen. Hvordan ekteparet Burøe er involvert kommer av siste dagers catfight på bloggen til Burøe, som egentlig kan diskuteres videre http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=973905 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik29 Skrevet 30. september 2015 #619 Del Skrevet 30. september 2015 Beunder TG for å være så skamløs hehe bloggen til Burøe og kona er bare grunt klikk-horeri helt uten innhold og substans 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 30. september 2015 #620 Del Skrevet 30. september 2015 Tante Trine har visst vært ute å blokket i SoMe-gruppa etter diskusjonen i går https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152945908471572&set=a.390933426571.176989.551471571&type=3&theater Hu er jo som en trassig fireåring når hun ikke får det som hun vil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg