Gå til innhold

Fenomenet Trine Grung

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som leste originalinnlegget til Ørjan? Dvs det som han tydeligvis har slettet, ikke pga trusler i innboksen, men rett og slett pga sin godhet?

Det var et helt latterlig innlegg, skjønner godt at han valgte å slette det; 

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache%3Awww.orjanburoe.com%2F2015%2F09%2F24%2Fdette-innlegget-inneholder-kake-mye-kake%2F&oq=cache%3Awww.orjanburoe.com%2F2015%2F09%2F24%2Fdette-innlegget-inneholder-kake-mye-kake%2F&aqs=chrome..69i57j69i58.1451j0j4&sourceid=chrome&es_sm=91&ie=UTF-8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha. Les Rolf Ørjans facebookprofil 😂😂😂

Ler så jeg rister!😂😂 At det går an!

Endret av Bootybuilder
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke det vi ler av nå

Nei, det har jeg fått med meg, men valgte å svare en bruker på spørsmål som var stilt i tråden med link til innlegget. Er vell det man gjør på et forum? :)

Syns forøvrig det Trine Grung driver med er latterlig, hvordan kan noen tenke seg å gå på kurs med den selvutnevnte SoMe eksperten?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg fått med meg, men valgte å svare en bruker på spørsmål som var stilt i tråden med link til innlegget. Er vell det man gjør på et forum? :)

Syns forøvrig det Trine Grung driver med er latterlig, hvordan kan noen tenke seg å gå på kurs med den selvutnevnte SoMe eksperten?

Det er så tragikomisk, at jeg vurderer å lage kortfilm av hele greia :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

For Trine sin del, så håper jeg det! men tviler sterkt! Hun er jo en slik person!

Hun er helt utrolig. Mangelen på selvinnsikt er nesten ikke til å begripe. Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte av alle de tragiske "sprellene" hennes gjennom årenes løp. Sosiale medier- ekspert.. Hun holder kurs for andre.. Jeg vet ikke hva jeg skal si, blir tom for ord.

Lol. Supersnork.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggere ass, tilføyer mye i livet mitt.. Tenker jeg tar SoMe kurs hos Grung, PT-time hos Helene Drage også avslutter jeg med et Photoshop kurs hos fotballfrue så er jeg klar for et glossyglossy liv!

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggere ass, tilføyer mye i livet mitt.. Tenker jeg tar SoMe kurs hos Grung, PT-time hos Helene Drage også avslutter jeg med et Photoshop kurs hos fotballfrue så er jeg klar for et glossyglossy liv!

Haha!😂😂😂👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...