Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2004 #1 Del Skrevet 8. september 2004 Hvis jeg tar flere runder med knebøy hver dag, vil dette kunne redusere mine cellulitter? Eller vil de bli mer synlig? (mareritt..) Det er dette og litt høyere rumpe som er målet mitt med denne treningen. Noen vits å fortsette? Takknemlig hvis noen som vet eller har erfaringer selv svarer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest leneliten Skrevet 9. september 2004 #2 Del Skrevet 9. september 2004 knebøy og ikke misnt strake markløft gjør underverker på fasongen på lår og rompa. Som avveksling på knebøyen kan du ko å bruke utfall. Men om det hjelper mot appelsinskallet er jeg ikke sikker på, men det høres sannsynelig ut. Drikk masse vann, gå/jogg og bli skikkelig varm før du trener styrke. Om ikke appelsinhuden blir så mye bedre, så blir i allefall formen og styrken bedre! Lykke til! Hvis du i løpet av en periode ser forskjell, skriv noen ord om det da, og inspirer også oss andre til å ta ett tak!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. september 2004 #3 Del Skrevet 9. september 2004 Etter ei drøy økt med akkurat knebøy i går lurte jeg på det sammen - om det hjelper mot celluliter. Jeg syns nemlig mine har blitt bedraktelig mindre synlige - og den endringen har skjedd etter at jeg begynte å trene skikkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest leneliten Skrevet 9. september 2004 #4 Del Skrevet 9. september 2004 Ha! Da er de tingen bønn, fram med vektstanga !!!!Etter som årene kryper på blir de bare flere og større, men kankjse det er håp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. september 2004 #5 Del Skrevet 9. september 2004 Ja, jeg aner et lite håp jeg nå som de faktisk ser ut til å bli bedre! Det er et pluss at alt annet blior strammere også da.. Forresten må du ikke overdrive - i dag er jeg sliten i lårene - og de skal ikke knebøye før tidligst på mandag igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 9. september 2004 #6 Del Skrevet 9. september 2004 Tror vel ikke at det er øvelsen knebøy som gjør at cellulittene blir mindre. Men med trening blir blodsirkulasjonen bedre i huden og cellulittene kan bli mindre av den grunn (avfallstoffene blir transportert vekk). Men for all del, knebøy og utfall er kjempeflotte øvelser for bakdelen. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. september 2004 #7 Del Skrevet 10. september 2004 Du har sikkert rett Fru Fomle - men det er jo mulig at bedret fasong sammen med økt blodgjennomstrømming/sirkulasjon i sum får rumpa til å se så mye bedre ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå