tassepus Skrevet 20. juli 2015 #1 Skrevet 20. juli 2015 Jeg tok en el-test i går som så litt annerledes ut enn tidligere.. Kontrollstreken er i vanlig farge, mens teststreken har den vanlige lyserosa streken som vises når jeg ikke har el, men så er det en liten blå strek "oppå" teststreken! Første måned jeg bruker el- tester så veit ikke helt hvordan en positiv test ser ut, men har forstått det sånn at teststreken blir sterkere enn kontrollstreken i fargen. Men blå..? Noen som veit? Har jeg positiv test?
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #2 Skrevet 20. juli 2015 Teststreken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken, så denne er veldig negativ. Den blå streken hadde jeg tatt som en feil på testenAnonymous poster hash: 5ddcf...337
tassepus Skrevet 20. juli 2015 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2015 Men DENNE fra i dag er vel positiv!! :D det første bildet var fra i går.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #4 Skrevet 20. juli 2015 Men DENNE fra i dag er vel positiv!! :D det første bildet var fra i går. Knallpositiv Anonymous poster hash: b754f...18f 1
tassepus Skrevet 20. juli 2015 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2015 Knallpositiv Anonymous poster hash: b754f...18f Woho! Leste et sted at det beste er å ha sex samme kveld som positiv el- test og morgen etter, stemmer det tro? Helt til og med samme dagen det er negativ igjen?
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #6 Skrevet 20. juli 2015 Woho! Leste et sted at det beste er å ha sex samme kveld som positiv el- test og morgen etter, stemmer det tro? Helt til og med samme dagen det er negativ igjen? Det kan v're lurt ja og annenhver dag til den er negativ. Eggløsningen skjer 12-24 timer etter positiv test og pågår så i ca 24 timer. Anonymous poster hash: 9e2b3...ffc
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #7 Skrevet 20. juli 2015 Det kan v're lurt ja og annenhver dag til den er negativ. Eggløsningen skjer 12-24 timer etter positiv test og pågår så i ca 24 timer.Anonymous poster hash: 9e2b3...ffc Nei 12-48 timer etter positiv test. Det aller beste er forresten å ha sex dagen før positiv test og på dagen med positiv test. Sex to dager før el er mest optimalt og det er for noen dagen før positiv test for andre ca dagen for positiv test. Anonymous poster hash: 5ddcf...337
tassepus Skrevet 20. juli 2015 Forfatter #8 Skrevet 20. juli 2015 Nei 12-48 timer etter positiv test. Det aller beste er forresten å ha sex dagen før positiv test og på dagen med positiv test. Sex to dager før el er mest optimalt og det er for noen dagen før positiv test for andre ca dagen for positiv test. Anonymous poster hash: 5ddcf...337 Det vil si at hvis jeg har positiv test i morgen også, (i tillegg til i dag) så er det ideelt å ha sex i dag?
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #9 Skrevet 20. juli 2015 Jupp. Gynekologen min sier at det er ingen ting i veien med sex hver dag heller;-) (så sannt spermkvaliteten er optimal). Sex samme dag som el gir også en sjangs men sjangsen er betydelig større noen dager før el. Anonymous poster hash: 5ddcf...337
tassepus Skrevet 20. juli 2015 Forfatter #10 Skrevet 20. juli 2015 Jupp. Gynekologen min sier at det er ingen ting i veien med sex hver dag heller;-) (så sannt spermkvaliteten er optimal). Sex samme dag som el gir også en sjangs men sjangsen er betydelig større noen dager før el. Anonymous poster hash: 5ddcf...337 Er det lurt å ha sex to dager om dagen (morgen og kveld) tror du, eller "spare" det til kvelden?
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #11 Skrevet 20. juli 2015 Er det lurt å ha sex to dager om dagen (morgen og kveld) tror du, eller "spare" det til kvelden? Er sædkvaliteten bra skal det ikke ha noe å si. Alt fra annen hver dag til hver dag er supert. Men vil dere kose dere tre ganger en dag, er det ikke nødvendig, men kjekt likevel. Husk at prøvetiden kan for noen bli lang. Så kos dere, men unngå påtvungen pliktsex mange ganger for dag. Ha sex rundt el (helst en til to dager før) og kos dere så mye dere vilAnonymous poster hash: 5ddcf...337 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå