Lilu81 Skrevet 18. juli 2015 #1 Skrevet 18. juli 2015 Noen her som har brukt menskopp som "hjelpemiddel" for å holde spermien på plass. Har så sensitive blære og må ofte opp og tisse etter akten og da føler jeg at en stor dæsj av spermien går i do. Tenkte at jeg kunne bruke menskoppen for å holde spermien på plass. Noen andre som har prøvd dette? Vi er prøvere siden sept. 2013
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #3 Skrevet 19. juli 2015 Tror ikke det vil ha særlig befruktingsøkende effekt.Menskoppen samler jo væsken lede ved utgangen av skjeden. Da er det vel bedre å legge seg med bena oppover veggen og la det renne innover før du til slutt tisser. Anonymous poster hash: 4996c...6de
Gjest Gjest_Idja Skrevet 19. juli 2015 #4 Skrevet 19. juli 2015 Det har absolutt ingenting for seg. Å ligge med beina opp har heller ingen virkning.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #5 Skrevet 19. juli 2015 Har dere snakket med lege, siden dere har prøvd så lenge? Anonymous poster hash: 429dd...9c2
Lilu81 Skrevet 19. juli 2015 Forfatter #6 Skrevet 19. juli 2015 Har dere snakket med lege, siden dere har prøvd så lenge? Anonymous poster hash: 429dd...9c2 Vi har vært til utredning, ingenting ble funnet. Har bøitt henvist til inseminasjon, men siden mannen er utlending på vi gå privat 10 000. Ser derfor etter alternativer.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #7 Skrevet 19. juli 2015 Jeg brukte instead softcups (engangs menskopper) forrige pp og ble gravid. Jeg vet ikke om det hjalp, antakeligvis ville jeg vel blitt gravid likevel. Disse holder sæden oppe ved livmorhalsen. Har ikke prøvd vanlig menskopp. Anonymous poster hash: f6e3c...61e
Sunniv Skrevet 6. august 2015 #8 Skrevet 6. august 2015 Det har ingen effekt og det hjelper heller ikke å ligge med beina/rumpa høyt etterpå. Det er kun ved direkte inseminering, det er påvist effekt av å ligge med rumpa høyt opp etterpå. De svømmerene som er levedyktige og svømmedyktige, svømmer den veien de skal uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå