Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har brukt menskopp som "hjelpemiddel" for å holde spermien på plass. Har så sensitive blære og må ofte opp og tisse etter akten og da føler jeg at en stor dæsj av spermien går i do. Tenkte at jeg kunne bruke menskoppen for å holde spermien på plass. Noen andre som har prøvd dette? Vi er prøvere siden sept. 2013

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det vil ha særlig befruktingsøkende effekt.Menskoppen samler jo væsken lede ved utgangen av skjeden.

Da er det vel bedre å legge seg med bena oppover veggen og la det renne innover før du til slutt tisser.

Anonymous poster hash: 4996c...6de
Gjest Gjest_Idja
Skrevet

Det har absolutt ingenting for seg. Å ligge med beina opp har heller ingen virkning.

AnonymBruker
Skrevet

Har dere snakket med lege, siden dere har prøvd så lenge? 

Anonymous poster hash: 429dd...9c2
Skrevet

Har dere snakket med lege, siden dere har prøvd så lenge?  Anonymous poster hash: 429dd...9c2

Vi har vært til utredning, ingenting ble funnet. Har bøitt henvist til inseminasjon, men siden mannen er utlending på vi gå privat 10 000. Ser derfor etter alternativer.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte instead softcups (engangs menskopper) forrige pp og ble gravid. Jeg vet ikke om det hjalp, antakeligvis ville jeg vel blitt gravid likevel. Disse holder sæden oppe ved livmorhalsen. Har ikke prøvd vanlig menskopp.

Anonymous poster hash: f6e3c...61e
  • 3 uker senere...
Skrevet

Det har ingen effekt og det hjelper heller ikke å ligge med beina/rumpa høyt etterpå. Det er kun ved direkte inseminering, det er påvist effekt av å ligge med rumpa høyt opp etterpå. De svømmerene som er levedyktige og svømmedyktige, svømmer den veien de skal uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...