Gå til innhold

Dagene går....


Tetra

Anbefalte innlegg

Ble tipset om KG sine sider tidligere i dag, og etter litt tittting rundt om i forumene så det jammen så koslig ut at jeg herved åpner min egen dagbok :-)

Det kan jo være godt å ha noen å dele erfaringer, tanker, gleder og sorger med. Jammen er det mange hormoner inni bildet når en er gravid.... har aldri vært så hormonell før jeg :oops: Er ikke langt fra latter til tårer nei....

Kan jo fortelle litt om meg selv:

Jeg er 23 år og bor sammen med en alletiders kjæreste som er 24. Vi venter vårt første barn i februar (foreløpig termin er 20/2). For tiden leier vi en leilighet, men ny leilighet er under bygging, så vi håper kanskje å få komt oss inn i løpet av året.

Så langt har graviditeten gått over all forventning, hadde sett for meg morgenkvalme, trøtthet etc etc, men heldig som jeg har vært har alle plagene uteblitt så langt. Det er nesten som en skulle ønske en hadde noen av dem bare for å få bekreftet at det virkelig er et lite under som er på gang...

Jeg og min kjære venter fortsatt på de store øyeblikkene med :hjerte: lyd, UL og bevegelse fra den lille, men det kommer nok, er jo tross alt bare i 17. uke ennå, men som kanskje flere har erfart tidligere så er det ikke alltid tålmodigheten er like stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:velkommen:

GRATULERER med den lille i magen! :D

GRATULERER med nyoppstartet dagbok! :-D

Du har helt rett; det er veldig koselig her inne! Det er så mange positive og fine jenter her! :D

Gleder meg til å følge med! :wink:

Når har du UL?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen lillen.

Ser koslig ut her inne ja, og mange kloke hoder :)

Har foreløpig ikke fått time til UL, men har ringt å etterlyst den, men de sier bare at den ikke er satt opp ennå..... har den ikke komt til neste uke ringer jeg jordmor i stedet for sykehuset og hører, synes den sekretæren jeg snakket med var så lite imøtekommende at en ny ringerunde frister lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen:

Gratulerer med baby i magen, og ny dagbok.

Skal bli koselig å følge med deg i ukene som kommer.

Det er en deilig tid vi er i, :babysmokk: i magen og fulle av forventninger.

Det er kjempefint å ha en dagbok så man kan dele sorger og gleder som du sier.

:hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~*Tomine*~

Hei hei :vinke:

Titter innom selv om jeg ikke hører til inne på graviditetssidene :-)

Gratulerer med :babysmokk: i magen,og velkommen hit til KG,her er det kjempe koselig!

Mange klemmer fra Tomine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann Tetra! :hoppe:

Kjekt at du likte forumet her, det er ikke tvil om at det MANGE kjekke mennesker her inne! Men det viktigste av alt er jo at en har en plass en kan skrive ned litt tanker og følelser som en kjenner på. Det er ikke tvil om at det ofte er enklere å skrive de ned enn å snakke om de..

Ønsker deg lykke til med graviditeten!.....det er vel ikke så mange ukene før du begynner å kjenne litt liv nå tenker jeg, gled deg til det , for det er helt fantastisk :hjerte:

Klems fra Sanna! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gratulasjoner Tomine, Hulderjenta, Moonchild, Madden og Susanna :-)

Har et intrykk av at mange koslige kvinner ferdes på KG ja, oppmuntrende å stå opp om morgenen å bli møtt av en dagbok full i innlegg fra dere :)

Er forhåpentligvis ikke så lenge til jeg kan kjenne liv nå nei Susanna, skal bli en deilig følelse, og for ikke å snakke om da pappa'n kan få kjenne det fra utsiden :)

I dag sov jeg lenge, våknet først kl 5 av sambo som sto opp, men kan ikke akkurat si han fikk så mange ord ut av meg nei.... på den tiden av døgnet befinner jeg meg i en helt annen verden *les drømmeland*.

Skal bare slappe av nå frem til jeg skal på seinvakt, hatt fri 2 dager, så det skal egentlig bli godt å komme seg på jobb igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en liten en i magen, og velkommen hit. :babysmokk:

Her er det så hyggelig at jeg kom tilbake etter bare 7, 5 måned... :ler:

Ønsker deg et flott svangerskap!

:blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og :velkommen: !! Gratulerer med en liten spire!

Har ikke vi jobbet sammen :wink: ????????????Og studert???????

Du har en spennende tid i møte, Håper arb.plassen din er villig til å legge til rette forholdene for deg. Og les kroppens signaler i tide og sett grenser.

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cilla og madden, dere vet nok hvem jeg er :wink: Tjihi.....

Vil gjøre dere oppmerksom på at det ikke er offentlig ennå....Har tenkt å vente til etter UL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Går ganske greit på jobb for tiden, er på den nest letteste avdelingen, så foreløpig trengs ingen tilrettelegging :)

Har vært en lang dag på jobb i dag, 1,5 time overtid, men går greit det så lenge en slipper å gjøre så mye :wink: Skal bare slappe av resten av dagen nå, har egentlig fri helg, men må jobbe søndag for å ta igjen en dag, straffer seg å bytte vakter.....

Fikk et sånt koslig rosa brev i posten i dag, ble jo helt rørt jeg (noen som hvisket hormoner....) Skal nemlig være fadder til jenta til et vennepar av oss og fikk den flotte invitasjonen i dag der jeg, :hjerte: og magen var invitert. Gleder meg, får ikke møtt dem så ofte som vi skulle ønsket, og det første møtet med lille jenta blir jo spennende. (Må også ta med at vi fleiper litt om at de er skyld i spiren vår.... uten å gå nærmere inn på detaljene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cilla og madden, dere vet nok hvem jeg er :wink: Tjihi.....

Vil gjøre dere oppmerksom på at det ikke er offentlig ennå....Har tenkt å vente til etter UL

Jeg har ikke sagt det til noen jeg, bortsett fra mannen......

Den introen din på dagboken var ganske avslørende,(ihvertfall for meg) pluss profilen din, kan legge to og to sammen, dessuten har jeg halvveis venta på det, haha!!Spurte rett ut en felles venninne av oss i dag som kunne bekrefte mistanken min!

Koselig er det uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Så sant så sant...den introen avslørte iallefall alt for min del..men 100% sikker var jeg jo ikke...dessuten har jeg radar på for tiden og jeg mistenkte at du var gravid da vi traff hverandre på cafe sist!! :sjarmor: Du er jo nesten halvveis allerede, så det er vel offentlig? eller? har ikke sladra altså..!Men vi spurte Susanna i dag om hun kunne bekrefte vår mistanke (jeg og Cilla) og det kunne hun!! (vi hadde jo halvveis skjønt det..så da kunne hun ikke lyve heller!! :wink: )

Håper det går greit med jobben og at alt ordner seg med tilrettelegging! :)

Riktig God Helg!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...