Gå til innhold

Viste meg frem på cam, nå presser han meg.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.. jeg har pratet med en fyr jeg trodde var hyggelig i et års tid. Vi har ikke Skypet så mye, men gjort det litt i det siste. For litt siden kom jeg i skade for å kle av meg litt på webcam (han maste om det) jeg viste pupper, rumpa i string og ansiktet..

noen dager senere forandrer han helt personlighet. Forteller meg at han har meg på film. Ble ganske sjokkert. Han truer med å legge den ut om jeg ikke viser alt og gjør alt han sier. Han sier at hvis jeg Gjør det,kommer han til å slette filmen. Sånn for å skremme meg litt ekstra har han sendt videoen til meg og sakt at jeg har et valg.

Jeg vet så klart at jeg et dum og koko og alt det der, men trenger råd fra dere? Han har også gitt meg en tidsfrist.

Anonymous poster hash: c7bcf...7e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jupp, anmeld. Og pass på å alltid lagre det han skriver til deg, video av at dere snakker og lignende.

Fyren må være en jævla idiot, men det er nok av de omkring. :glare:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har du fått en skikkelig lærepenge!

ALDRI VIS FREM NOE SOM HELST PÅ CAM OVER NETT.

 

Når det er sagt; anmeld idioten.



Anonymous poster hash: bc7b1...48d
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gjør det han sier når han ber om mer.Da blir du hvertfall å angre, og han kommer til å be om mer og mer, og da er du i en sirkel du ikke kommer ut av. Anmeld han og kutt all kontakt. Legger han det ut så gjør det vondt, men det går ann å jobbe seg gjennom det. Litt pupper og rumpe er ikke det verste, men alternativet er enda verre. 



Anonymous poster hash: 93a51...3ec
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat dette er blant annet grunnen til at jeg ikke forstår at folk kler av seg på webcam, snapchat osv. Du er ikke dum, TS, du ble lurt og presset av en du trodde godt om. Det kan skje alle.

Når det er sagt, dersom du synes det er vanskelig å anmelde kan du i alle fall opplyse personen om at det er noe du vil gjøre dersom han går videre med utpressingen sin. La det være siste ordet fra din side. Jeg tviler sterkt på at han vil legge den ut. 
Men, om han nå skulle gjøre det - du har ikke vist mer enn mange viser på badestranden, og den som dummer seg mest ut hvis så skjer er han.



Anonymous poster hash: 69c7c...9cc
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg om en jeg datet en gang. Stadig mas om bilder. Han fikk ingen. Vet han driver og lagrer bilder fra snapchat, videoer også. Har sett det selv en gang han faktisk gav meg mobilen sin, så fikk jeg se bildene selv. Jeg vet hvem hun er. Frister å fortelle henne at han har bilder av hennes underliv lagret fra snap, og videoer. Men jeg skal ikke legge meg opp i det. Likevel, er det ikke lovlig, så anbefaler deg å anmelde før han gjør mer.

Anonymous poster hash: 958a9...f3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hofmann

Vet du hvem han er, hvor han bor, og har du noen småkriminelle kompiser som kan avlegge ham et besøk, og "konfiskere" det han har av elektronisk utstyr? Er desverre lite hjelp i Politiet når det gjelder denne type saker.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeerreguuud, for en drittsekk  :rolleyes:  :dry:

 

Det du kan gjøre er å ta vare på alle samtalene og fortell han at siden det er ulovlig, kan du gå til politiet med det. Du har jo alle bevis for at det er han og at han truer deg, så han må da bli skremt av det?

Ellers ville jeg sendt en mail til slettmeg.no. Jeg har selv gjort det et par ganger og fått hjelpa jeg trenger.

 

De kan nok gi deg noen gode råd her.

Lykke til! Og stå på. Ikke la den fjotten vinne :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å gå til Politiet eller kontakte advokat ganske fort å få ryddet denne tullebukken av banen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i huleste!! Hadde selvfølgelig aldri hatt nakenbilder av meg selv noe dom helst sted (tlf og nettbrett kan bli stjålet) og å sende avslørende bilder via internett?? Jeg blir så oppgitt... Å ha sex med ham/vise mer er bare enda mer idiotisk for han kommer selvfølgelig til å filme og lagre absolutt alt. True om å anmelde, bare link lovforskriftene ang dette for å vise at du ikke er helt dum i hodet selv om du legger ut halvporr på nett.

Anonymous poster hash: e2fa5...790

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du sørger for å lagre bevisene og sier i fra at du kommer til å anmelde han. Og så gjør du det.

Edit: skrivefeil

Endret av peppermyntete
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt i det heletatt å vise seg frem. "Trodde han var grei", javel, men det kan man aldri vite, så her var du regelrett dum. Håper du går til politiet og har fått deg en lærepenge. Han kan allerede ha spredd det på nett uten at du vet det. Bra jobba. 



Anonymous poster hash: 991d0...f0e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Dumt i det heletatt å vise seg frem. "Trodde han var grei", javel, men det kan man aldri vite, så her var du regelrett dum. Håper du går til politiet og har fått deg en lærepenge. Han kan allerede ha spredd det på nett uten at du vet det. Bra jobba. 

Anonymous poster hash: 991d0...f0e

 

Oi, snakk om å være nedlatende. Noen som har stått opp med feil fot. Prøv å stå opp med den andre foten i morgen, så blir du kanskje litt blidere

Anonymous poster hash: b040a...b3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør få skrevet en anmeldelse på dette , æsj noe av det verste som finnes å kan gjøre, totalt lavmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Oi, snakk om å være nedlatende. Noen som har stått opp med feil fot. Prøv å stå opp med den andre foten i morgen, så blir du kanskje litt blidere

Anonymous poster hash: b040a...b3a

 

 

Sånn, ny dag. Og nei, har ikke forandret mening. Dumskap er dumskap. 

Anonymous poster hash: 991d0...f0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...