Christy Skrevet 8. september 2004 #1 Del Skrevet 8. september 2004 Har vurdert å begynne å trene på sats, lurer på et par ting. Denne månedsprisen er det ikke 500 ca? Kan du da trene hva du vil og hvor ofte? Kan man altså melde seg inn med en gang og begynne samme dag? Hva trener dere? (litt blank, lenge siden jeg har trent, og den gang var det klippekort) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 8. september 2004 #2 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg trener på sats og er godt fornøyd. :-) Betaler litt over 400 i mnd. Da kan jeg trene når jeg vil og ved hvilket treningslokale jeg vil. (bor i oslo og har flere å velge i) For denne mnd-avgiften kan jeg fritt benytte alle salene, spinning og være med på timer med instruktør . Jeg liker best å være med på timer hvor jeg har en instruktør til å motivere meg. De har flere timer med forskjellige treningsformer og vanskelighetsgrader. Jeg prøver å trene minst 3 ganger i uken og synes ikke det da blir så dyrt med å betale ca 30kr (400kr delt på minst 12 ganger i mnd) per gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 8. september 2004 #3 Del Skrevet 8. september 2004 Prisen varierer litt på hvor du skal trene. Altså er det Oslo eller en annen by feks? Og hvis det er i Oslo koster noen av de mest sentrale sentrene mere enn de som ligger litt i utkanten. Selv trener jeg på Hellerud og betaler 460,- i mnd tror jeg. Og ja da kan man trene når man vil og så ofte man bare orker. Du kan også trene styrke eller i sal eller spinning. Det eneste som er utenom, jeg tror de noenganger (ihvertfall noen senter) har yoga og det tror jeg kanskje (mulig jeg tar feil) at man må betale separat for fordi det er et kurs som går over x antall kvelder. Ellers så ja du kan trene fra den dagen du melder deg inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lenelliten Skrevet 9. september 2004 #4 Del Skrevet 9. september 2004 Noen fordeler er det med å bo i en litt mindre byenn Oslo! Bor i Trondheim og trener på sats til den nette pris av 300,- pr mnd. Da kan jeg fritt benytte allle tilbud ved senteret. Sats har et variert tilbud på treninng i sal, med forskjellig vanskelighetsgrad og intensitet. Det finnes også yogå timer og timer med fokus på holdning, pust og avspenning. Vell verdt å prøve. Selv trives jeg kjempegodt med de "blå" timene. Enkle trinnkombinasjoen, men hardt! Her er det mye trning for pengene!Du kan også få lagt opp programm for styrke. Skjekk ut prisene på senter i nærheten der du bor. Kankje arbeidsplassen din har en avtale med ett senter. slik at det blir billigere?Lykke til med treningen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naixin Skrevet 9. september 2004 #5 Del Skrevet 9. september 2004 Det eneste som er utenom, jeg tror de noenganger (ihvertfall noen senter) har yoga og det tror jeg kanskje (mulig jeg tar feil) at man må betale separat for fordi det er et kurs som går over x antall kvelder. Opplyser bare om at Yoga-timene også er innenfor treningsavgiften. Så dette kan du også få med deg uten ekstra kostnad :-) Du kan trene samme dag som du melder deg inn. Det er lurt å be om time med treningsveileder som kan råde deg både om timer du kan gå på og gi deg et program du kan følge i studio. Når du har vært igjennom veiledning vil du også ligge i basen til denne treneren som gjør at du for eksempel kan bli fulgt opp med hvordan det går med treningen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nikita Skrevet 9. september 2004 #6 Del Skrevet 9. september 2004 fant en flyer på treningssenteret mitt denne uka, som man kan gi til en venn som får en gratis treningsøkt + gavekort på treningstøy verdt 750 kroner og fri innmeldingsavgift! sto at dette gjelder for oslo og omegn (før 1 oktober) jeg synes selv dette hørtes ut som et kjempetilbud!! kjenner du noen som trener på sats, hør om de kan ta med en flyer til deg! selv trener jeg mest på styrke og kondisjonsapparatene. synes timene i sal er bra, men av en merkelig grunn så passer det sjelden i timeplanen min.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 9. september 2004 #7 Del Skrevet 9. september 2004 Dette tilbudet finnes i Trondheim også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy Skrevet 10. september 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 10. september 2004 Takk for svar dere! Skal definitivt begynne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå