Gå til innhold

...ikke denne gangen heller...


Dixi_

Anbefalte innlegg

Uff, det er bare så deprimerende hver gang mensen kommer. Tar fullstendig motet fra meg hvertfall.

Hvor lenge skal vi prøve før vi kontakter lege for å undersøke egentlig??? Vi mistet i 7.uke i februar. Har prøvd siden september i fjor.

Håper noen kan gi meg noen kloke ord. Det trengs på en sånn dag... Det er sikkert mange med meg som blir like skuffet hver måned....

Det blir nok vår tur også. Trenger bare litt mer tålmodighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har ikke vi prøvd lenge men må si jeg ble skuffet når mensen kom i dag tidligVi har prøv siden juni 04,så jeg må nok smøre meg med tålmodighet.Vet at det kan ta tid,men det er ikke lett dette her.Er så redd hver gang mensen kommer og tenker:"kanskje det er noe galt med meg?" "kanskje jeg ikke kan få barn i det hele tatt".Uff,vi får prøve å ikke tenke så mye på det.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste:

Du kan vel ta kontakt med lege uansett, så kan han bestemme hva som skal skje, eventuelt hvor lenge dere må vente på nærmere utredning.

Håper dere lykkes snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Regelen" for når en starter utredningen er vel etter 1 år med aktiv prøving etter at en sluttet med prevensjon hatt en SA, el.l.....

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Engel, ikke pålogget

Det er så utrolig vondt når mensen dukker opp gang etter gang, og det blir bare verre og verre for hver syklus som går, for man blir jo bare mer og mer bekymret for at det skal være noe galt. Og vi har faktisk bare prøvd i 6 mnd.... Syns forferdelig synd på de som har prøvd i et år eller til og med flere år.

Siden dere har prøvd et år, og det er over et halvt år siden den sa'n også så ville jeg nok kanskje prøvd å ta en prat med legen. Det verste som kan skje er vel at legen ber dere komme tilbake om det ikke har skjedd noe om et halvt år eller noe sånt, kanskje er han/hun villig til å begynne å undersøke dere nå.

Lykke til! :klem:

Hilsen Engel som egentlig prøver å holde seg unna disse sidene for å prøve å få fokuset vekk fra prøvingen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...