Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier..

Går på mercilon, og har gått på det i flere år. Hadde en pause da jeg og min tidligere samboer prøvde å få barn for et par år siden, det endte dessverre i en SA.

På grunn av flytting og alt annet tenkelig kaos og ting å tenke på de siste ukene, har jeg glemt flere p-piller. Husker ikke hvilke. Det er tirsdag idag og jeg ventet mensen på fredag, har stabil 28 dagers syklus og er idag på dag 33 uten tantebesøk. Det er heller ingen antydning til at den skal dukke opp i form av mensensmerter og ømme pupper som jeg vanligvis bruker å ha rett før mens. Tok en test i full panikk på ettermiddagen på søndag, den var blank.

Er det noen der ute som har erfaringer rundt dette med forsinket mens grunnet glemte piller, evt. Graviditet?

Setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De gangene jeg hadde glemt piller, hendte det heller at mensen kom tidligere, ikke senere. Kan være kjekt å ta en test for sikkerhets skyld uansett ved glemte piller. :)

Lykke til!

Skrevet

De gangene jeg hadde glemt piller, hendte det heller at mensen kom tidligere, ikke senere. Kan være kjekt å ta en test for sikkerhets skyld uansett ved glemte piller. :)

Lykke til!

Skal kjøpe en test ikveld og ta i morgen tidlig dersom ikke tanta kommer.

Sist jeg var gravid (som da endte i SA) hadde jeg mensensmerter til tusen og vel så det når tanta egentlig skulle vært rett rundt hjørnet. Og i og med at testen var blank på søndag, så føles det liksom ikke heeelt som om jeg skulle vært gravid heller. Vet jo dette kan være forskjellig også fra forrige gang, men. Jeg skal egentlig begynne på sukkerpillene idag. Vanligvis så får jeg mensen på sukkerpille nummer 2.. Men i og med at jeg har glemt 3-4 piller på det brettet jeg er på nå, så skulle jo altså jeg egenlig hatt mensen nå, og 'egentlig' vært på sukkerpille nummer 3 eller 4.. Frustrerende, tusen takk! :-)

Skrevet

Noen flere med erfaringer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...