AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #1 Skrevet 13. juli 2015 Jeg skjønner meg ikke helt på EL-testene (strips) og er takknemlig for alle svar! Er det sånn at teststreken skal være like sterk som kontrollstreken for å indikere EL? To dager på rad har jeg nå tatt tester som er nesten like sterke på begge strekene, men ikke helt. Er det ikke sånn at enten har man eggløsning (to like sterke streker?) eller så har man ikke (ingen teststrek)? Hva i all verden indikerer mine midt-i-mellom-streker? Anonymous poster hash: 17ac7...534
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #2 Skrevet 13. juli 2015 Mange har to streker gjennom hele syklusen, videre vil noen ha ganske sterke streker i dagene før el for så å få helt posotiv test. Så mest sannsynlig betyr det at el nærmer seg og sex allerede nå er bra. Mens jeg får skjelden helt posotove el tester på billigstrips, men har el likevel. Så testene er gode for å bli kjennt med egen syklus. Kjøp evnt de svindyre digitalr testene en måned og sammenlign med billigsteimlene om du er usikker på hvordan du skal tolke dem, dette kan du kanskje gjøre om et par mnd om du enda er usikker på hvordan du skal tolke testene. Selv får jeg positiv på clare blue sine tester uten at billigstrimlene er helt 100% positive. Anonymous poster hash: e0ce3...1ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå