Gå til innhold

CB digital EL-test, PCOS, smiley dag 9

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nettopp brukt ClearBlue digital eggløsningstest for første gang... Har en syklus på normalt 26-30 dager, og i dag er syklusdag nr 9. Og det kom smilefjes! Ikke helt forventet så tidlig... Kan det være PCOS'en? At jeg har høye nivåer lenge/hele tiden? Kan sædrester i urinen påvirke resultatet?? Er så usikker på om vi bør prøve i dag eller vente... Mannen har litt lav sædkvalitet, så fått beskjed om å spare opp før EL. Hva ville dere gjort?

Anonymous poster hash: 4428c...d62

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også 28-30 dager og EL på dag 11-12, så kan fint få positiv ELtest dag 10. Så kjør på. Stol på testen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også 28-30 dager og EL på dag 11-12, så kan fint få positiv ELtest dag 10. Så kjør på. Stol på testen.

... Men er det sånn at man vil få smiley to dager etter hverandre med de testene? Slik at det er en sjanse i morgen også? Timet det dårlig, hadde sex i går, så sånn sett hadde det vært bedre å la det gå en dag i mellom...

Skrevet

I går er helt supert mtp når el er.

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer ann på testen og personen. Oftest er det smilefjes i to dager, men noen har bare smilefjes i en dag. Positiv test i dag betyr mest sannsynlig el tirsdag/onsdag. Sex annen hver dag skal være nok og om det er nesdatt kvalitet skulle i går og i morgen være supert.

Anonymous poster hash: 2cf9c...637

AnonymBruker
Skrevet

TS her... Skjønner ingenting jeg nå - tok en ny test nettopp, og da kom det en tom sirkel - ingen Smiley. Det skal jo bety at eggløsning har vært/er i dag? Får det ikke til å stemme. Kan den ha vært feil i morges, bør jeg teste igjen i mårra?

Skrevet

EL er 24-48 timer etter positiv test. Det er HELT normalt at en test kan gå fra positiv til negativ i løpet av timer.

AnonymBruker
Skrevet

... Da kom det ny positiv test dag 12. Har mer tiltro til den. Alt av symptomer, EL-slim, har vært ETTER forrige positive, så fikk det ikke til å stemme. Blir bare kluss dette... Kanskje derfor man ikke kan bruke slike tester når man har PCOS? Trodde positiv var positiv, jeg. TS

Skrevet

Det kan være at kroppen din prøver å slippe egg men får det ikke til, da vil du få positive tester, men altså intet egg.

AnonymBruker
Skrevet

Har du de rosa eller lilla (dobbel indikator) testene? Jeg har brukt de lilla litt, sammen med temping og strimmeltester, og kan skrive under på at CB lilla har vært helt på jordet flere ganger. Ikke testet de rosa da, de ryktes å være bedre.

Morsomst da strimlene var positive, CB helt negativ, og el kom dagen etter... viktig å uansett ha sex minst hver 2.-3. dag og ikke se seg blind på testene.

Anonymous poster hash: 16c2f...e30

AnonymBruker
Skrevet

Har du de rosa eller lilla (dobbel indikator) testene? Jeg har brukt de lilla litt, sammen med temping og strimmeltester, og kan skrive under på at CB lilla har vært helt på jordet flere ganger. Ikke testet de rosa da, de ryktes å være bedre.

Morsomst da strimlene var positive, CB helt negativ, og el kom dagen etter... viktig å uansett ha sex minst hver 2.-3. dag og ikke se seg blind på testene.

Anonymous poster hash: 16c2f...e30

Har brukt den rosa... Tror jeg satser på å bare gå for annen hver dag neste prøveperiode (har liten tro på at det gikk denne gang), ble bare stressa av den testinga.... Og har nettopp satt igang!

Har googlet og styra altfor mye. Å bli gravid virker mer og mer umulig jo mer jeg leser. Så nå må jeg slutte googlinga og prøve å tømme hodet..

Gjest xx girl xx
Skrevet

Jeg har pco og har fått falsk positiv el test. Samt el slim. Jeg var verken gravid eller fikk mensen. Derfor har jeg konkludert med at cb var falsk positiv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...