Blondie1 Skrevet 9. juli 2015 #1 Skrevet 9. juli 2015 Har nå gått 4 dager over tiden på mensen. hadde noen mensesmerter et par dager før jeg skulle hatt den, men så bare forsvant alt av symptomer. Har tatt test som viste negativ (ettermiddagsurin). Noen som har opplevd det same, og alikevel vært gravid/ikke gravid? Blir mye spekulasjoner på meg her nå, men mensen har vært veldig presis de siste årene, så klør meg litt I hodet nå
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #2 Skrevet 9. juli 2015 Selv om menstruasjonen vanligvis er regelmessig kan det skje forskyvelser uten at man er gravid. Anonymous poster hash: aeb51...7f5
Kakaoen Skrevet 9. juli 2015 #3 Skrevet 9. juli 2015 Vent en dag eller to og ta en ny test med morgenurin noen produserer hcg sent. Og noen ganger er mensen sen uten grunn. Min var en uke over tiden i vår uten grunn
lille_frosk Skrevet 9. juli 2015 #4 Skrevet 9. juli 2015 Jeg har hatt en uke over tiden (ALDRI før) og bare negative tester, dvs. ikke gravid. Det er vel i bunn og grunn tre mulige løsninger her; enten har menstruasjonen blitt forskjøvet (veldig vanlig selv om man aldri har opplevd det før), man er gravid, men produserer hcg sent, eller man har hatt senere EL enn man trodde. Ny test om et par dager på morgenurin
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #5 Skrevet 9. juli 2015 Jeg har hatt en uke over tiden (ALDRI før) og bare negative tester, dvs. ikke gravid. Det er vel i bunn og grunn tre mulige løsninger her; enten har menstruasjonen blitt forskjøvet (veldig vanlig selv om man aldri har opplevd det før), man er gravid, men produserer hcg sent, eller man har hatt senere EL enn man trodde. Ny test om et par dager på morgenurin Forskjøvet menstruasjon og forsinket EL er samme greia Anonymous poster hash: bc931...646 3
lille_frosk Skrevet 9. juli 2015 #6 Skrevet 9. juli 2015 Forskjøvet menstruasjon og forsinket EL er samme greia Anonymous poster hash: bc931...646 Ja, det har du jo helt rett i! Skylder på feriehjerne. 1
Biloba Skrevet 9. juli 2015 #7 Skrevet 9. juli 2015 Jeg gikk en uke over en gang, negative tester og var ikke gravid. Antagelig misset en eggløsning. Jeg hadde veldig pms i hele overtidsuken. Det har kun skjedd 1 gang på over 20 år med sykluser, selvfølgelig mens vi var prøvere.
Henschi Skrevet 9. juli 2015 #8 Skrevet 9. juli 2015 Har du hatt en veldig stor tro om at har vært gravid? Har hørt om flere hendelser der noen har gått over tiden sin fordi dem trodde de var gravide. Tok test, fikk negativ og da har mensen kommet! Aldri opplevd det selv, men har hørt flere tilfeller!
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #9 Skrevet 9. juli 2015 Har du hatt en veldig stor tro om at har vært gravid? Har hørt om flere hendelser der noen har gått over tiden sin fordi dem trodde de var gravide. Tok test, fikk negativ og da har mensen kommet! Aldri opplevd det selv, men har hørt flere tilfeller! Det er nok mer tilfeldig. Mensen er forsinket pga. forsinket EL, altså må man tro man er gravid før EL (hvis det i det hele tatt er mulig å forsinke EL fordi man tror man er gravid). De fleste opplever at mensen er forsinket med et par dager en gang i blant. Man tar testen når mensen er forsinket og får mensen etterpå fordi den ville kommet uansett. Anonymous poster hash: bc931...646
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #10 Skrevet 10. juli 2015 Opplevde dette og da kom mensen til slutt. Var nok forsinket EL. Anonymous poster hash: 5dbef...28d
Blondie1 Skrevet 10. juli 2015 Forfatter #11 Skrevet 10. juli 2015 Har du hatt en veldig stor tro om at har vært gravid? Har hørt om flere hendelser der noen har gått over tiden sin fordi dem trodde de var gravide. Tok test, fikk negativ og da har mensen kommet! Aldri opplevd det selv, men har hørt flere tilfeller! Hehe, ja jeg tenkte ikke på annet i flere dager! Akkurat det samme skjedde for noen år siden også, da tok jeg tilslutt en test og så kom mensen dagen etter Men nå har jeg testet to ganger, og fortsatt ingenting. Vet jo at jeg ikke får noe svar her inne, er mer et tidsfordriv mens jeg venter. Og greit å se at det ikke bare er jeg som opplever slike ting 1
Riskrem Skrevet 11. juli 2015 #12 Skrevet 11. juli 2015 Dette skjedde med meg i fjor. Mensen var forsinket med fire dager. Tok to tester som begge var negative, og så kom mensen på den femte dagen. Første og eneste gangen jeg har vært så forsinket! Tror det er ganske vanlig å oppleve uregelmessigheter en gang i blant. Kroppen er ikke perfekt
Henschi Skrevet 11. juli 2015 #13 Skrevet 11. juli 2015 Hehe, ja jeg tenkte ikke på annet i flere dager! Akkurat det samme skjedde for noen år siden også, da tok jeg tilslutt en test og så kom mensen dagen etter Men nå har jeg testet to ganger, og fortsatt ingenting. Vet jo at jeg ikke får noe svar her inne, er mer et tidsfordriv mens jeg venter. Og greit å se at det ikke bare er jeg som opplever slike ting Haha helt utrolig hvordan kroppen fungerer! Merkelig greier! Nei skjønner det, men er sånn selv jeg haha Ja ikke sant! Du får ha lykke til uansett da!
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #14 Skrevet 11. juli 2015 Det finnes jo de som ikke har EL i det hele tatt, og likevel har mens, så SÅ veldig regelbundet er det ikke. Jeg er som TS og diverse andre; når jeg har trodd at jeg var gravid, har mensen forskjøvet seg noen dager. Selv om jeg ellers er regelmessig som ei klokke. Alltid 28 dager, men så har jeg trodd at jeg var gravid, og så ble det 29 dager, 30 dager... tok en test (som var negativ) og dagen etter: mensen. Jeg tror noen av oss har en psyke som er i stand til å forstyrre kroppslige funksjoner til en viss grad (altså ikke ukevis, da ville jeg ha gått til lege!) Anonymous poster hash: e98c8...e9c
Blondie1 Skrevet 12. juli 2015 Forfatter #15 Skrevet 12. juli 2015 Daaa har "rødhette" kommer på besøk, nesten en uke over tiden. Jaajaa, blir vel like spennende om en mnd igjen, da 1
Henschi Skrevet 13. juli 2015 #16 Skrevet 13. juli 2015 Daaa har "rødhette" kommer på besøk, nesten en uke over tiden. Jaajaa, blir vel like spennende om en mnd igjen, da Merkelig greier! Jaja lykke til neste mnd :D 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #17 Skrevet 10. august 2015 Har du hatt en veldig stor tro om at har vært gravid? Har hørt om flere hendelser der noen har gått over tiden sin fordi dem trodde de var gravide. Tok test, fikk negativ og da har mensen kommet! Aldri opplevd det selv, men har hørt flere tilfeller! Har også hørt dette! De sier at kroppen tror den er gravid og derfor utsetter den det en liten stund. Men d kommer etter hvert.Anonymous poster hash: ccbaf...1ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå