Gå til innhold

- Kjære kusa mi, snart må du til pers igjen!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dessverre er artikkelforfatteren en av mange kvinner som ikke har fått med seg at man IKKE trenger å oppta tid hos en spesialist for å få tatt celleprøve. Det gjør man hos fastlegen, som henviser videre VED BEHOV.

 

Ikke rart det blir køer i helsevesenet når folk ikke har fått med seg dette engang.



Anonymous poster hash: 3a35b...93b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dessverre er artikkelforfatteren en av mange kvinner som ikke har fått med seg at man IKKE trenger å oppta tid hos en spesialist for å få tatt celleprøve. Det gjør man hos fastlegen, som henviser videre VED BEHOV.

Ikke rart det blir køer i helsevesenet når folk ikke har fått med seg dette engang.

Anonymous poster hash: 3a35b...93b

Hva i all verden er dette for et vulgært kvinnemenneske? Har en avis publisert dette?

Anonymous poster hash: 018d7...1a6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden er dette for et vulgært kvinnemenneske? Har en avis publisert dette?

Anonymous poster hash: 018d7...1a6

 

Artikkelen ligger øverst til venstre på denne nettsida ...

Anonymous poster hash: 3a35b...93b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dessverre er artikkelforfatteren en av mange kvinner som ikke har fått med seg at man IKKE trenger å oppta tid hos en spesialist for å få tatt celleprøve. Det gjør man hos fastlegen, som henviser videre VED BEHOV.

 

Ikke rart det blir køer i helsevesenet når folk ikke har fått med seg dette engang.

Anonymous poster hash: 3a35b...93b

 

Kan jo være at hun går til en privat gynekolog?

 

En gynekolog tar innvendig UL og ser da ting som en fastlege aldri finner ut av før det er for sent. Så det finnes gode grunner for å ta celleprøver hos gynekolog.

Anonymous poster hash: 4df6b...512

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden er dette for et vulgært kvinnemenneske? Har en avis publisert dette?

Anonymous poster hash: 018d7...1a6

Hjelp...Fant kilden, kvinneguiden, og innholdet var mye verre enn fryktet. :sukk:

Anonymous poster hash: 018d7...1a6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artikkelen ligger øverst til venstre på denne nettsida ...

Anonymous poster hash: 3a35b...93b

Mobilutgaven viser ikke artikler.

Anonymous poster hash: 018d7...1a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Kan jo være at hun går til en privat gynekolog?

 

En gynekolog tar innvendig UL og ser da ting som en fastlege aldri finner ut av før det er for sent. Så det finnes gode grunner for å ta celleprøver hos gynekolog.

Anonymous poster hash: 4df6b...512

 

 

Ikke om man ikke mistenker noe alvorlig eller blir henvist dit av legen.

 

Ja, selvsagt kan hun gå til privat gynekolog om hun vil, men hun fremstiller det jo som om man må til gynekologen for celleprøve. Dessverre ser jeg hele tiden tråder her på KG som bekrefter min påstand om at altfor mange jenter/kvinner faktisk ikke vet at man tar celleprøve hos gynekolog. Eller vanlig GU, for den saks skyld.

Anonymous poster hash: 3a35b...93b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobilutgaven viser ikke artikler.

Anonymous poster hash: 018d7...1a6

 

Skjønner :) Jeg burde linket da jeg skrev startinnlegget. :)

Anonymous poster hash: 3a35b...93b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne artikkelforfatteren kan ikke være helt i mental balanse. Snakk om å lage oppstyr av noe som tar 5 minutter å gjennomføre



Anonymous poster hash: 80f87...409
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ikke om man ikke mistenker noe alvorlig eller blir henvist dit av legen.

 

Ja, selvsagt kan hun gå til privat gynekolog om hun vil, men hun fremstiller det jo som om man må til gynekologen for celleprøve. Dessverre ser jeg hele tiden tråder her på KG som bekrefter min påstand om at altfor mange jenter/kvinner faktisk ikke vet at man tar celleprøve hos gynekolog. Eller vanlig GU, for den saks skyld.

Anonymous poster hash: 3a35b...93b

 

Nå er det jo fastlegene som henviser og gynekologene som tar i mot. Så om det ikke er kapasitet så ville jo ikke fastlegen ha henvist eller gynekologene ha tatt i mot.

 

På vanlig GU uten UL så er det mye som ikke oppdages. Eggstokkreft oppdages ofte for sent, det er høy dødelighet. Det oppdages ikke med vanlig GU. Nå er akkurat eggstokkreft sjelden og særlig hos yngre kvinner, men det er var bare en årsak.

 

Jeg går alltid til gynekolog for celleprøver, men da går jeg til privat og betaler hele moroa selv. Det er flere årsaker til det.

Anonymous poster hash: 4df6b...512

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et vulgært ord.

Anonymous poster hash: 3ce62...1bb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste overskriften og trodde du hadde fått deg en neger.



Anonymous poster hash: b89e6...09d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hofmann

 

Leste overskriften og trodde du hadde fått deg en neger.

Anonymous poster hash: b89e6...09d

 

 

"Kjære kusa mi, nå må du snart til Persia igjen" :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Kjære kusa mi, nå må du snart til Persia igjen" :danse:

"Kjære kusa mi, nå skal du få dra til Gambia igjen".

Anonymous poster hash: b89e6...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

Dessverre er artikkelforfatteren en av mange kvinner som ikke har fått med seg at man IKKE trenger å oppta tid hos en spesialist for å få tatt celleprøve. Det gjør man hos fastlegen, som henviser videre VED BEHOV.

Ikke rart det blir køer i helsevesenet når folk ikke har fått med seg dette engang.

Anonymous poster hash: 3a35b...93b

Har aldri gått til fastlegen min for slikt. Ei heller for spiralibytte eller andre underlivsproblemer.

Har alltid vært slik her at jeg ringer gynekologen min for slike ting og aldri noen sted hørt at jeg burde bestille time hos fastlegen min istedenfor

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som kg er desperate etter oppmerksomhet om dagen. Føyer seg bare inn i rekken etter den om hun som skulle drite der gutta dreit? Jeg har ikke gått inn på noen av sakene, for å si det sånn. 



Anonymous poster hash: f6087...7dd
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Milde himmel... Hvis dette er bidraget fra en av finalistene, må nivået vært særdeles dårlig. Og kusa? For et vulgært ord!

Anonymous poster hash: 8c6ca...fcb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...