Thomasine Skrevet 7. september 2004 #1 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg har nå brukt Evra i rundt 5 mnd. Er fornøyd med plasteret bortsett fra at jeg har fått fryktelig uren hud... :o :-( Har fulgt med og registrert at den uka jeg er fri for plaster forsvinner de grufulle kvisene - de er nesten tørket bort - og så setter jeg på neste... :-? :o Igjen "blomstrer" kvisene opp!!! :evil: Mener å ha hørt at det finnes en type til?! :klø: Noen som vet?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2004 #2 Del Skrevet 7. september 2004 Eg får også urein hud av Evra, men veit ikkje om det fins fleire typar... Gjer det det??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. september 2004 #3 Del Skrevet 7. september 2004 Så vidt jeg vet finnes det kun en type, Evra. Jeg fikk uren hud av hormonspiral, men det normaliserte seg etter et par mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 7. september 2004 #4 Del Skrevet 7. september 2004 Etter søk på www.felleskatalogen.no så kom det bare et resultat (Evra) når jeg søkte etter p-plaster (prevensjons plaster) Desverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NIKI Skrevet 7. september 2004 #5 Del Skrevet 7. september 2004 Finnes nok bare ett plaster foreløpig ja.... Med de andre legemiddel-firmaene kommer nok med noe etterhvert... Ikke at det hjelper deg nå. Du kan jo evt. prøve ett annet prevansjonsmiddel!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 7. september 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 7. september 2004 Ja, da er jeg redd jeg må se meg om etter noe annet... :-( Kan ikke se ut som en "pizza" når jeg er i 30-åra! (...i allefall ikke om jeg kan unnvære det... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå