AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #1 Skrevet 7. juli 2015 I den nye videoen til Rihanna torturerer hun folk siden de har tatt penger fra henne. Er ikke dette galt av Rihanna? Hun er et rollemodell for mange svarte, og sier hun da ikke indirekte at pengeproblemer kan løses med vold? Med tanke på hvor mye vold og kriminalitet svarte i USA begår, bør hun være en bedre rollemodell enn dette? Anonymous poster hash: f2a91...ddb 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #2 Skrevet 7. juli 2015 Burde kanskje ikke lage action og mafiafilmer lengre heller? Anonymous poster hash: 93dbf...bfe 7
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #3 Skrevet 7. juli 2015 Burde kanskje ikke lage action og mafiafilmer lengre heller? Anonymous poster hash: 93dbf...bfe Såvidt jeg vet er ikke mafiaen et så stort problem som volden blandt svarte, og jeg tror ikke de lar seg påvirke så mye av filmer. Anonymous poster hash: f2a91...ddb
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #4 Skrevet 7. juli 2015 rihanna prøver vel bare å skrape til seg mest mulig oppmerksomhet med tekstene sine. Anonymous poster hash: 0dcf9...be1 4
Gjest Trollkarlen Skrevet 8. juli 2015 #5 Skrevet 8. juli 2015 Rihanna er et produkt og et produkt er skapt for å selge. Sanger om sex, dop, penger eller vold selger. Det er forbrukeren som ønsker slike sanger og musikkvideoer.
Savannah87 Skrevet 9. juli 2015 #7 Skrevet 9. juli 2015 Jeg synes Rihanna prøver ofte på å være så ghetto og kul. Sangen er ikke helt min type. Men det er flere musikkvideoer som inneholder både vold og dop 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #8 Skrevet 9. juli 2015 Skjønner ikke oppstyret rundt denne videoen i det hele tatt. Ut ifra medieoppslagene og reaksjonene trodde jeg den skulle være langt verre. Jeg har sett ting på nickelodeon som er betydelig mer forstyrrende. Anonymous poster hash: abeaa...3ab 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #9 Skrevet 9. juli 2015 Jeg synes Rihanna prøver ofte på å være så ghetto og kul. Sangen er ikke helt min type. Men det er flere musikkvideoer som inneholder både vold og dop Hun er en ganske hardbarka dopbruker, så det blir litt rart å si at hun "prøver" å være ghetto. Noen er jo faktisk slik. Anonymous poster hash: abeaa...3ab 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #10 Skrevet 9. juli 2015 Hun er ikke like kjepphøy her da:http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/04/01/article-2302323-1908511C000005DC-534_634x837.jpgAnonymous poster hash: 95537...a05 img-tags fjernet Bond, forumansvarlig 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #11 Skrevet 13. juli 2015 Jeg liker faktisk sangen jeg og synes ikke videoen er så ille. Jeg har sett verre for å si sånn.Anonymous poster hash: 023fb...6d9
Jolene Skrevet 14. juli 2015 #12 Skrevet 14. juli 2015 Sangen handler jo om assistenten hennes som stjal penger av henne i det virkelige liv. Synes ikke sangen var så bra, men tøft at den hadde en betydning.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #13 Skrevet 14. juli 2015 Og i en annen musikkvideo ranet hun en bank, hva bidro det til da trådstarter? Anonymous poster hash: a14fd...d71 2
Jolene Skrevet 14. juli 2015 #14 Skrevet 14. juli 2015 Hvorfor er det alltid sånn at når en dame lager slike musikkvideoer så er det feil, men ikke når menn gjør det? Finnes massevis av musikkvideoer hvor menn gjør lignende ting, men da skrives det lite om det... 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #15 Skrevet 17. juli 2015 Hvorfor er det alltid sånn at når en dame lager slike musikkvideoer så er det feil, men ikke når menn gjør det? Finnes massevis av musikkvideoer hvor menn gjør lignende ting, men da skrives det lite om det... Veldig enig. Skjønner ikke hvorfor det skal bli så himla mye oppstyr rundt denne musikkvideoen. Kult at det handler om han som svindlet henne IRL. Anonymous poster hash: 0efb1...019
Gjest HankySpanky Skrevet 17. juli 2015 #16 Skrevet 17. juli 2015 (endret) Vel, låten er jo ræva, så da må man dra frem pupper og lår og vold, slik at man holder seg relevant må vite. Hva vårt overfølsomme samfunn mener, betyr egentlig ingenting, folk blir så såret om dagen, kan ikke snakke eller mene noen ting lenger, uten at noen føler "hat", opplever "hets" eller overtolker alt mulig rart. Rihannas video er et spekulativt ræl av en video, basert på en elendig låt, for å generere størst mulige summer, helt enkelt. Endret 17. juli 2015 av HankySpanky
Gjest Ferie Skrevet 21. juli 2015 #17 Skrevet 21. juli 2015 Hun fremstår helt mentalt forstyrret i den videoen. Hadde en mann oppført seg sånn så hadde feministene vært på plass og skreket som bare det. Men når en kvinne gjør det så er det liksom kunst og kultur.
Gjest Cartman Skrevet 21. juli 2015 #18 Skrevet 21. juli 2015 Hvorfor er det alltid sånn at når en dame lager slike musikkvideoer så er det feil, men ikke når menn gjør det? Finnes massevis av musikkvideoer hvor menn gjør lignende ting, men da skrives det lite om det... Har du hørt om Rammstein? De har jo blitt sensurert og motarbeidet av PK.
Jolene Skrevet 21. juli 2015 #19 Skrevet 21. juli 2015 Har du hørt om Rammstein? De har jo blitt sensurert og motarbeidet av PK. Har absolutt hørt om dem ja. For å snakke innenfor samme sjanger, jeg tenker på rbb og rap.
Gjest Cartman Skrevet 21. juli 2015 #20 Skrevet 21. juli 2015 Har absolutt hørt om dem ja. For å snakke innenfor samme sjanger, jeg tenker på rbb og rap. Okey. Michael Jackson ble regelrett myrdet av media. Ingen andre artister har blitt så til de grader mobbet, plaget og karikert av media. Media drepte den mannen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå