Gå til innhold

bitch better have my money, bidrar Rihanna til voldskultur blandt svarte?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I den nye videoen til Rihanna torturerer hun folk siden de har tatt penger fra henne. Er ikke dette galt av Rihanna? Hun er et rollemodell for mange svarte, og sier hun da ikke indirekte at pengeproblemer kan løses med vold? Med tanke på hvor mye vold og kriminalitet svarte i USA begår, bør hun være en bedre rollemodell enn dette?

Anonymous poster hash: f2a91...ddb
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Burde kanskje ikke lage action og mafiafilmer lengre heller?

Anonymous poster hash: 93dbf...bfe
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Burde kanskje ikke lage action og mafiafilmer lengre heller?

Anonymous poster hash: 93dbf...bfe

Såvidt jeg vet er ikke mafiaen et så stort problem som volden blandt svarte, og jeg tror ikke de lar seg påvirke så mye av filmer.

Anonymous poster hash: f2a91...ddb

AnonymBruker
Skrevet

rihanna prøver vel bare å skrape til seg mest mulig oppmerksomhet med tekstene sine.

Anonymous poster hash: 0dcf9...be1
  • Liker 4
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Rihanna er et produkt og et produkt er skapt for å selge. Sanger om sex, dop, penger eller vold selger. Det er forbrukeren som ønsker slike sanger og musikkvideoer. 

Skrevet

Jeg blir litt småflau av den dama

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes Rihanna prøver ofte på å være så ghetto og kul. Sangen er ikke helt min type. Men det er flere musikkvideoer som inneholder både vold og dop

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke oppstyret rundt denne videoen i det hele tatt. Ut ifra medieoppslagene og reaksjonene trodde jeg den skulle være langt verre. Jeg har sett ting på nickelodeon som er betydelig mer forstyrrende.

Anonymous poster hash: abeaa...3ab
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Rihanna prøver ofte på å være så ghetto og kul. Sangen er ikke helt min type. Men det er flere musikkvideoer som inneholder både vold og dop

Hun er en ganske hardbarka dopbruker, så det blir litt rart å si at hun "prøver" å være ghetto. Noen er jo faktisk slik.

Anonymous poster hash: abeaa...3ab

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker faktisk sangen jeg og synes ikke videoen er så ille. Jeg har sett verre for å si sånn.

Anonymous poster hash: 023fb...6d9

Skrevet

Sangen handler jo om assistenten hennes som stjal penger av henne i det virkelige liv. Synes ikke sangen var så bra, men tøft at den hadde en betydning.

AnonymBruker
Skrevet

Og i en annen musikkvideo ranet hun en bank, hva bidro det til da trådstarter?

Anonymous poster hash: a14fd...d71

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor er det alltid sånn at når en dame lager slike musikkvideoer så er det feil, men ikke når menn gjør det? Finnes massevis av musikkvideoer hvor menn gjør lignende ting, men da skrives det lite om det...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det alltid sånn at når en dame lager slike musikkvideoer så er det feil, men ikke når menn gjør det? Finnes massevis av musikkvideoer hvor menn gjør lignende ting, men da skrives det lite om det...

Veldig enig. Skjønner ikke hvorfor det skal bli så himla mye oppstyr rundt denne musikkvideoen. Kult at det handler om han som svindlet henne IRL.

Anonymous poster hash: 0efb1...019

Gjest HankySpanky
Skrevet (endret)

Vel, låten er jo ræva, så da  må man dra frem pupper og lår og vold, slik at man holder seg relevant må vite.

Hva vårt overfølsomme samfunn mener, betyr egentlig ingenting, folk blir så såret om dagen, kan ikke snakke eller mene noen ting lenger, uten at noen føler "hat", opplever "hets" eller overtolker alt mulig rart.

Rihannas video er et spekulativt ræl av en video, basert på en elendig låt, for å generere størst mulige summer, helt enkelt.

Endret av HankySpanky
Gjest Ferie
Skrevet

Hun fremstår helt mentalt forstyrret i den videoen.

Hadde en mann oppført seg sånn så hadde feministene vært på plass og skreket som bare det. Men når en kvinne gjør det så er det liksom kunst og kultur.

Gjest Cartman
Skrevet

Har du hørt om Rammstein? De har jo blitt sensurert og motarbeidet av PK.

Skrevet

Har du hørt om Rammstein? De har jo blitt sensurert og motarbeidet av PK.

Har absolutt hørt om dem ja. For å snakke innenfor samme sjanger, jeg tenker på rbb og rap.

Gjest Cartman
Skrevet

Har absolutt hørt om dem ja. For å snakke innenfor samme sjanger, jeg tenker på rbb og rap.

Okey. Michael Jackson ble regelrett myrdet av media. Ingen andre artister har blitt så til de grader mobbet, plaget og karikert av media. Media drepte den mannen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...