Gå til innhold

Hvordan reagerer kroppen på "store" mengder squash?

Anbefalte innlegg

Gjest Sophia:)
Skrevet (endret)

Jeg har byttet ut noe av frukt/grønnsaker/måltider med squash som for det første inneholder nesten ingen kcal samtidig som den inneholder en god del viktige næringsstoffer. 

Finner ikke noe informasjon om squash i litt større mengder gjør noe "skade" på kroppen. Kan man spise nesten ubegrenset av det? Får man noen kroppslige plager/konsekvenser om man spiser ca to hele squash i løpet av en dag? (og hver dag) 

Endret av Sophia:)
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

I tenårene mine spilte jeg squash 3 ganger i uka i 3 år med norgesmesteren i squash som trener. så jeg kan trygt slå fast at det var store mengder for det er en ekstremt krevende sport. kroppen min reagerte ikke med å bygge store muskler men jeg ble ekstremt utholden og jeg fikk motorikk i verdensklasse.

på den tiden brydde jeg meg ikke mye om muskelstørrelse uansett siden jeg bare drev med idretter som krevde presisjon, utholdenhet og motorikk : bmx off roading, tennis, badminton, fotball.

Endret av WubWub
Gjest Morello
Skrevet

Tror du skal spise mer enn to squash om dagen for at det skal bli skadelig.. ^^

Gjest Sophia:)
Skrevet

I tenårene mine spilte jeg squash 3 ganger i uka i 3 år med norgesmesteren i squash som trener. så jeg kan trygt slå fast at det var store mengder for det er en ekstremt krevende sport. kroppen min reagerte ikke med å bygge store muskler men jeg ble ekstremt utholden og jeg fikk motorikk i verdensklasse.

på den tiden brydde jeg meg ikke mye om muskelstørrelse uansett siden jeg bare drev med idretter som krevde presisjon, utholdenhet og motorikk : bmx off roading, tennis, badminton, fotball.

Om du ser i innlegget mitt så spør jeg om squash som man spiser. :) Men det er supert at også den slags squash gjorde kroppen din godt. 

Morello: Takk for svar. Jeg tror det jeg også, bare synes det høres så mye ut med to hele av denne grønnsaken :) 

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, selvsagt kan du spise så mye squash.

Anonymous poster hash: 61363...985

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...