Gå til innhold

Det var Atle Antonsen som sendte smsene til Ørjan Burøe


Gjest Lalalala59

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sunhands

Kleint, ja, men Burøe kunne vel bare anmeldt til politiet og latt det være med det?

 

Tipper han hoppet i taket over muligheten til å få klikk på bloggen sin.

 

Ja, i etterkant ja. Men det er egentlig uinteressant. Spørsmålet er vel heller hvorfor disse smsene ble sendt i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunhands

Han har sterke meninger og uttrykker dem. 

 

Du svarer på forskjellige ting her. Det første var angående et eventuelt pr-stunt, noe som blir for dumt.

 

Antonsen reagerer på at Burøe bruker ungen sin i en reklame.

 

Og jeg ser nå at han har bekreftet det. Overraskende oppførsel uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noen stor fan av Atle Antonsen fra før av. Likte ikke dette. Om det er pr stunt- så synker også Ørjan Burøe noen hakk ned. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Burøe benytter anledningen til å få litt oppmerksomhet. Ikke rart, han bruker jo ungen sin i en reklame, så hvorfor ikke benytte Antonsens lille klikk til å få oppmerksomhet? 

Nå er det greit mye reklame på tv som inneholder babyer og barn. For ikke snakke om reklame plakater i butikker osv... sånn er det bare! Uansett ikke noen grun for antonsen å gå så grundig til verks! Er jo bare mega flaut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barn som ikke kan identifiseres. Noe litt annet enn å bruke sine egne barn i en reklame med seg selv.

Alle barn som blir brukt i reklame og på plakater kan identifiseres av mennesker som kjenner den familien... Jeg kjenenr folk hvor barna har vært modell for barneklær for en landsdekkende sportsbutikk. Du kan ikke identifisere de, men alle som bor på samme sted som familien kan...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er lavmål av Burøe å offentliggjøre saken, særlig etter at Antonsen hadde bedt om unnskyldning i forkant av blogginnlegget.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det blir ikke det samme.

Alle kan identifiseres. Sånn er det bare...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunhands

Nei, det blir ikke det samme.

 

Det er uansett ikke opp til enkeltmennesker å si at man skal banke dem. Hadde ikke Antonsen gjort dette, kunne han i stedet fått kritikk for dette på en normal måte.

 

Jeg synes det er lavmål av Burøe å offentliggjøre saken, særlig etter at Antonsen hadde bedt om unnskyldning i forkant av blogginnlegget.

 

Og det er jeg enig i. Jeg er uansett mer skuffet over Antonsen enn av en eller annen bloggerfyr som har standup show med Tommy Steine i Alanya.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dama han skrev det innlegget til prøvde seg på han.

 

Kleint om det er tilfelle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jo Ørjan blitt utsatt for grov, blind vold tidligere. Vil tro at det gjør noe med en person, og drapstrusler er aldri noe å feie bort uansett..

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er uansett ikke opp til enkeltmennesker å si at man skal banke dem. Hadde ikke Antonsen gjort dette, kunne han i stedet fått kritikk for dette på en normal måte.

Og det er jeg enig i. Jeg er uansett mer skuffet over Antonsen enn av en eller annen bloggerfyr som har standup show med Tommy Steine i Alanya.

Joa, han bør holde seg for god for å sparke nedover på den måten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fuldkornshvede

Ble sjokkert da jeg leste de smsene, og tenkte at det var veldig drøyt av denne komikeren. Og det var det jo. Så først for meg at det var Dagfinn Lyngbø som sto bak, og det hadde vært helt krise. Men da jeg fikk høre at det var Atle Antonsen forstår jeg bedre humoren i smsene, hvordan han som han skriver bruker sterke overdrivelser.

 

Konkluderer med at jeg fortsatt er mer fan av Atle enn Ørjan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burøe skriver at dette ikke er første gang Antonsen har sendt slike SMSer til folk. Hvem andre har han sendt til?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som vet om Marna eller Ørjan har blitt nevnt på misjonen før? Mener å huske å ha hørt noe, men finner ikke podcasten. Mulig jeg husker feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pr stunt.

Endret av Evilposelos
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Altså - blant bloggere, om jeg liker noen av dem, så må Marna være den jeg liker best. Men jeg har aldri likt mannen hennes. Ikke at jeg har noe stygt å si, men han er komiker og jeg synes ikke han er morsom overhodet. Et krav til komikere er at man er morsom.

Dessuten blir paret mer og mer pr-kåte, noe som også skinner igjennom denne gangen - hvis det er slik at Antonsen har beklaget FØR blogginnlegget ble postet.

Synes paret bør ta til seg dette med eksponering av barn, og så får Antonsen ta til seg konsekvensene av slik språkbruk.

Uttrykksform satt til side så er jeg enig med Antonsen. Paret er ikke mindre sensasjonslystne enn herr og fru Eriksen.

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...