Gå til innhold

Synes ikke jeg trener riktig

Gjest Respect

Anbefalte innlegg

Jeg har etterhvert begynt å trene mer enn jeg gjorde før, både fordi jeg synes det er morsomt og fordi det gir resultater. Jeg trener 4-5 økter i uka, men skulle gjerne trent mer. Tre økter er dans (en fysisk krevende form). I tillegg kjører jeg to-tre økter med styrke, utholdenhet eller aerobic, gjerne en kombinasjon. Etter at jeg flyttet lenger unna byen har jeg sluttet å kjøpe busskort, sykler/går i stedenfor.

Jeg synes selv at jeg kunne tatt av litt av låromkretsen. Jeg har tatt av meg noen kilo det siste året etter at jeg begynte å trene mer, likevel synes jeg at lårene er for store i forhold til resten av kroppen i tillegg til cellulitter som aldri forsvinner. Kroppsbygningen min er ellers sped. Spiser normalt og snop kun i helgene.

Hva kan jeg gjøre anderledes? Bør jeg legge om treningsstrukturen min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du har fått kraftige lårmuskler av all treningen? Eller så er det bare noe du innbiller deg, det er jo ofte sånn vet du, siden du sier bygningen din er sped kan du umulig ha så kraftige lår. Cellulitter er ikke så lett å hanskes med, de dukker bare opp og bli der samme om vi er kraftige eller spede....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...