Gå til innhold

BeKind i en 'prøveråbligravid berg og dalbane'


Gjest BeKind

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heia mensen  :sarkasme:

 

Du måler ikke hcg for å se hvor mye den synker da?? Håper du snart kan gå videre. Tidenes mest langdrøyde MA.. Og man vil jo helst bare bli ferdig med shiten!!

 

Jobber du eller går du på skole? Noe som får tiden til å gå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

Heia mensen ja! Fyttigrisen dette orker jeg ikke to ganger, basta :opplyser:

Neste gang skal det gå bra :nigo:

Legene har liksom ikke gitt meg alternative om å måle hcg, så kjøper sånne billigstrips tester fra nett.. Lenge siden jeg ønska negativ test :bond:

Skal inne på UL om fjorten dager og se om det er ute, eller om det evt blir utskraping.. Så lenge jeg er uten tegn til infeksjon vil kroppen ordne opp selv, så legene lar meg velge litt om jeg ønsker å vente eller bli ferdig å ta utskrapning. Jeg frykter jo det verste, så takker meg sjæl for ventetiden :bond: nå kan jeg likegjerne vente i to uker til å se om provera gir meg en mens som forhåpentligvis fjerner de siste 15 mm med rester!

Jobber på barneskole, så heldigvis går tiden fra 8-4 veldig raskt :) tiden i mellom går sakte.. Greier jo ikke tenke på noe annet enn om når jeg blir gravid igjen, går det bra da, hva om EL ikke kommer igjen osv :fnise: Håpløst stress..

Hvordan går det med deg nå da kakaoen? :nigo: Føler du deg mer avslappet nå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå koselig med barneskole da :) Da er du vel midt i planleggingsdelen før elevene kommer tilbake :)

 

Gud så slitsomt det er med slike tanker. Føler veldig med deg altså :( 15 mm er jo så sinnsykt lite også. Håper kroppen tar til vettet nå altså :opplyser:

 

Mer avslappet?? næææ.. Men jeg prøver å glemme det hele tiden. Fokusere på andre ting, men det er jammen ikke lett. Neste mandag får jeg endelig svaret da.

Det som plager meg veldig nå etter MA forrige gang er at jeg ikke stoler på kroppen min. Den største bitterheten sist var at kroppen min ikke ryddet opp i det som var der inne. Træge dustekropp..

Så den negative delen av hjernen min sier at kroppen min igjen ikke har skjønt greia og at ting har gått galt igjen. Men så kommer den positive siden og sier skjerp deg.. Det må gå bedre nå!!

Slitsomt!! Men er der issuet mitt kommer inn.

 

Håper du snart kommer etter i nevrotiske tilstander og jeg kan jobbe med å roe deg ned heller :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

Ja nå er det full rulle på jobb, men trives veldig godt blant barna :) Skulle egentlig starte opp først om en uke, men tar heller ei uke ekstra til jul, forhåpentligvis gravid :strix:

Skjønner problemet med å ikke greie å slappe av.. Kan tenke meg jeg blir nevrotisk ved neste graviditet selv :fnise:

Men det blir fint med ultralyd for deg neste mandag :) Håper du får roa ned litt da og bare kan nyte graviditeten :nigo:

Irriterende med sånn dustekropp ja, min er dust selv, så satser på at den skjønner greia snart! Vært litt lite innom her etter jobbstarten igjen, men du er vell over 10 uker å nå? :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lurt å spare ferien da. Jeg har bare 4 små feriedager igjen i år å bruke opp. Sparer de til jul. Hvis jeg fortsatt er i full jobb da. Noe jeg tviler litt på :P

Jeg er 10+4 nå. Så snart 11 uker. Tiden har gått en del fortere etter jeg kom tilbake på jobb. Så håper den neste uka også går fort og UL står for døra :)

Vil veldig gjerne nyte snart ;) men tror ikke jeg klarer det før jeg kjenner liv fra Ræga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BeKind

Litt lengre juleferie blir godt ja :)

Åh, snart 11 nå ja :strix: Gleder meg til du skal på UL selv jeg :fnise: Gøy og følge med!

Blir fint når du kjenner den lille etterhvert ja :nigo: Det er det å kjenne liv inne i magen jeg ser mest fram til ved neste graviditet. Høres såå kos ut, men kjenner jeg meg selv så greier jeg nok å stresse med det også. Om det plutselig ikke er bevegelse altså.. Aner jo ikke hvordan det skal kjennes :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

Da åker det inn for utskrapning på onsdag :bond: Kjemperedd for at de skal fjerne for mye og få for tynne slimhinner :(

Hadde skikkelige smerter i natt og ble derfor tatt inn på UL i dag. Viste akkurat like mye rester og de ligger visst helt oppe i tuben (?) Så høyt oppe at gyno mente at mensen heller ikke vil ta med seg restene.

Så nå kaster jeg inn håndkle! Dritt MA.

Håper alt går bra nå og at de får bort alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Snakk om dritt-MA ja! Men du, det går sikkert helt fint med utskrapning, det der gjør de mange ganger hver dag uten noen komplikasjoner. Og da er du hvertfall sikker på at du er ferdig med dritten, og kan begynne å se fremover mot neste pp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

:klem: Snakk om dritt-MA ja! Men du, det går sikkert helt fint med utskrapning, det der gjør de mange ganger hver dag uten noen komplikasjoner. Og da er du hvertfall sikker på at du er ferdig med dritten, og kan begynne å se fremover mot neste pp. :)

Ja hun som tok ultralyden i dag påpekte at det var veeeldig sjeldent, men tanken slår meg jo. Har vært så ulykkesfugl oppgjennom årene med operasjoner som ikke gikk som planlagt ogsånn så jeg er veldig redd :bond: Heldigvis kunne man etter noen uker uten blødning komme inn på UL og se på slimhinnene :) Så om det blir bekrefta fine slimhinner og null rester er det bare å hoppe i høyet :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off :( Skikkelig leit at det måtte ende med utskrapning, men nå blir du hvertfall ferdig med det! Så satser vi på at vi møtes i samme terminklubb :Nikke::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så leit at det endte med utskrapning. Skjønner det ikke er noe ålreit, men dette konmer til å gå bra :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei så irriterende. Teite kroppen :opplyser:

 

Men det går nok mye bedre enn du tror håper jeg :) Vips så er det påan igjen :klemmer:

Skal tenke på det til onsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har tanta kommet for fullt her! Kviser, menskramper og kraftig blødning.. Typisk når utskrapinga skal være i morgen. Får høre på UL først om de siste restene på to cm fortsatt sitter fast. Hørtes ikke ut som om blødningen var noe problem i forhold til inngrepet, men regner med syklusen klusser seg til på nytt etter utskrapinga :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...