Gå til innhold

BeKind i en 'prøveråbligravid berg og dalbane'


Gjest BeKind

Anbefalte innlegg

😕

Det er fint med meg :) Lever jo i min lille boble for tiden 😋

Blir ikke bryllup her før om noen år så har heldigvis lang tid å planlegge på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enda mer cytotec :bond: hjelpes.. kroppen din er lite venn med de pillene der altså :P Håper mense kommer fortere enn fort da :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

😕

Det er fint med meg :) Lever jo i min lille boble for tiden 😋

Blir ikke bryllup her før om noen år så har heldigvis lang tid å planlegge på :)

Ja det forstår jeg :strix: Måtte jo vært tidenes sydentur :hoppe: Ble forlovet i 2012 vi, men utsatte søren meg alt av forberedelser til ca februar i år :bond:

Takk og lov for hjelpsom familie :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

Enda mer cytotec :bond: hjelpes.. kroppen din er lite venn med de pillene der altså :P Håper mense kommer fortere enn fort da :opplyser:

5 runder nå :bond: Leste at cyotec egentlig er for magesår, så jeg bør være trygg mot det for noen år nå :ler:

Kropp og cytotec samarbeider fint lite her ja :vetikke: men må skikkelig på do hver gang, så en prosess setter den i alle fall i gang :fnise:

Skal ha mensen innen august er over, har jeg bestemt! Da har det gått over 6 uker siden første kur, så da får den komme :opplyser:

Endret av BeKind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Lillebror. Nå må kroppen høre etter altså! Og enig med mensen innen august er over! Det fortjener du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BeKind

Enig med Lillebror. Nå må kroppen høre etter altså! Og enig med mensen innen august er over! Det fortjener du :)

:klem: Her krysser vi fingrene for ei gravid jul :)

Endret av BeKind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

Totalt mistet nattesøvnen også..

Stresser så fælt at jeg blir gal. Nå er både søvn og matlyst borte, og jeg har mareritt om at jeg enten ikke får tilbake mensen før laaangt mot jul, eller at det blir komplikasjoner etter evt utskrapning som umuliggjør ny graviditet :(

Skikkelig syteinnlegg på vei her :bond:

Spottet litt brunt i går, men vet at ultralyden om ... 6 timer forteller meg at det fortsatt er rester på rundt 15-20 mm..

Føler meg så rådvill og stressa. Vet liksom ikke om det beste er å vente på mensen i nye 4-6 uker, eller om jeg bør ta utskrapning :vetikke: Cytotec tiden er nok over nå som jeg har prøvd 5 kurer, og det fortsatt er rester. Det er 20 tabletter det! :bond: Kjipt å se an om mensen kommer i 4-6 uker nå, for å deretter få høre at jeg da MÅ ha utskrapning pga infeksjonsfare ved restene.. :hjerte: mensen :ler:

Hjelper ikke at duste gynekologen hverken kan finne eggstokkene mine eller svare meg på spørsmålene som jeg har, og jeg er for sjenert til å si at jeg ønsker en annen, mer erfaren lege.

Skal starte på jobb igjen 18 august etter en lang ferie nå, og da blir det sinnsykt leit med evt utskrapning og sykedager i slutten av august/ starten av september. De på jobb vet ikke en gang om at jeg hverken har vært gravid eller mistet, og tror vell helt sikkert at ferien min har vært tipp topp. Drittferie kaller vi det her :opplyser:

Sånn, da er jeg ferdig med klaginga for i natt :ler:

Endret av BeKind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke dustegyn som utfører utskrapning?

Jeg hadde tatt utskrapning. Sove søtt i 20 min og så er alt over. Det er jo så lite der inne at det skal mye til for å bli ødelagt. Jeg har bare hørt om faren ved utskrapning, men aldri hørt noen som har opplevd det.

Jeg hadde tatt det og blitt ferdig med det og klar for ny mens :) duste cytotec!! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

Heldigvis kirurger som utfører utskrapning, men jeg ønsker jo å unslippe. Jeg er operert en god del tidligere, og har flere sting og arr hvor det har dannet seg for mye arrvev. Dette er på armer og ben så er ikke så farlig, men kirurger har fortalt meg tidligere at jeg raskt får arr, og har visst litt lett for og få arrvev eller økt vekst av arrvev, så derfor frykter jeg også dette ved utskrapning. Fikk en damegynekolog i går, og hun mente også da at utskrapning bør være siste utvei, også fordi det uansett er mer skånsomt for kroppen og unslippe et inngrep.

Men nå har jeg startet på provera, som tydeligvis skal sette igang en blødning etter 14 dagers kur, så jeg får i første omgang satse på at det fungerer innen tre uker nå slik at restene kommer ut :) Var måling på 16 mm nå, så er jo ikke så mye igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

Litt glede i en ellers grå hverdag, brudekjolen min er klar :hjerte::hoppe:

Skredderen ringte akkurat å fortalte at det bare var å komme for å hente kjolen. Kjenner nervene kommer raskt nå, bare 6 uker igjen til jeg blir gift :bond:

Tenk om jeg blir gravid på bryllupsnatten, det hadde vært fint :ler:

Ser fortsatt ingen tegn til blødning etter provera, men kun på fjerde dag og fjerde tablett enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du hadde fortjent en liten spire som satt på bryllupsnatta altså! :rodmer:

Så gøy med ferdig brudekjole! Hva slags kjole har du kjøpt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk så romantisk om bebis blir unnfanget på bryllupsnatta da :ler: Åh håper det ordner seg for deg snart :hug: Veldig stas med bryllup da, fint å ha mye å se frem til når ting kan være tungt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BeKind

Syns du hadde fortjent en liten spire som satt på bryllupsnatta altså! :rodmer:

Så gøy med ferdig brudekjole! Hva slags kjole har du kjøpt?

Ja det hadde vært gøy :rodmer:

Hm, det var ikke lett å svare på du :ler:

Ikke noe spesielt merke, kjøpt på agape :)

Er hvit lang med litt slep bak, tettsittende fra hoftene ca og opp til brystet. Stroppeløs. Vanskelig å forklare :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

Tenk så romantisk om bebis blir unnfanget på bryllupsnatta da :ler: Åh håper det ordner seg for deg snart :hug: Veldig stas med bryllup da, fint å ha mye å se frem til når ting kan være tungt! :)

Jaa :rodmer: Takk for det :klemmer: Glad jeg har et bryllup å planlegge ja. Mye annet å tenke på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

Bryllupsbaby blir det vettu ;) Så stas at kjolen er ferdig, da nærmer det seg!

Håper på det :hoppe:

Tida går fort altså! Synes akkurat vi forlova oss, men det var i 2013 :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...