Jump to content
Guest BeKind

BeKind i en 'prøveråbligravid berg og dalbane'

Recommended Posts

Guest BeKind

Billigesten viste såvidt en skyggestrek i dag. Håper mensen ikke lar seg vente på så alt for lenge. Lurer på om EL vil bli foskyvd på grunn av dette :klo: 

Satser på PP 6 om EL er i rute :) 

og at denn kjemiske også var en tilfeldighet.. Tankene om at min livmor f.eks ikke gir nok næring kommer jo snikende :sprettoy:

Fortsetter under...

LilleMy1989

Hvis det nå er slik at det ikke gikk denne gangen så har det nok ingenting med at din livmor sånn og sånn :klem: Det er sånt som skjer dessverre. . :( Jeg er ikke helt overbevist om at det er tilfelle men skjønner at det er veldig vanskelig å la være å tenke at det ikke går :klem:

Guest BeKind
5 minutter siden, LilleMy1989 skrev:

Hvis det nå er slik at det ikke gikk denne gangen så har det nok ingenting med at din livmor sånn og sånn :klem: Det er sånt som skjer dessverre. . :( Jeg er ikke helt overbevist om at det er tilfelle men skjønner at det er veldig vanskelig å la være å tenke at det ikke går :klem:

:klemmer: 

Ingen strek nå, da må det studeres. Håper bare tanta kommer nå snart sånn at vi får kommet igang med PP6 :) Sist ville jo kroppen min absolutt ikke slippe embryoet, så håper ikke det blir sånn nå! Kommer ikke mensen innen onsdag (en uke for sent), ringer jeg legen. Livredd for å måtte bynne med mange tabletter ogsånn bare for å få startet blødningen igjen. 

Ellers blir planen bare å fortsette prøvinga uten mye tull og tvangs hostesaft osv fram til juni :fnise: Har det ikke skjedd noe da får vi hjelp :) 

Er det noen kjerringråd for å sette i gang mensen forresten? Noe man skal unngå som gravid f.eks? Klyster? :hoho: Hvite bukser? :fnise: 

Weebs

Hvite bukser, absolutt! :hoho:

Nei, jeg aner dessverre ikke. Jeg trente heftig for å få ting i gang igjen. Hadde en teori om at hvis jeg sprang "hardt nok" så ville det liksom presse mensen ut! :fnise: Funket ikke i det hele tatt ;) 

Guest BeKind

Mensen kom en gang i løpet av natta. Oppdaget det raskt når jeg våknet i mårrest, og det gikk heldigvis bra med madrassen, phju :hoho: 4 dager sen var ikke det verste, så satser på at EL kommer rundt ca samme tid som planlagt, for jeg skal fortsatte IKKE teste :opplyser: 

Må bare huske å avbestille legetimen raskt i morgentidlig. Lite vits i å måle hcg nå. Håper jeg slipper å betale, for det er vanskelig å avbestille dagen før når timen er på mandag. 

Jeg håper at kroppen er klar til nytt svangerskap snart nå, og at dette heller var et tegn på at den bynner å bli klar, framfor at den ikke greier å holde på det :bond: 

"Tenk gode tanker, tenk gode tanker" :fnise: 

Vi prøver på nytt med samme oppskrift som i januar - 

* Leve lavkarbo 

* Stresse mindre, ikke sjekke EL eller ta alt mulig av alt 

* Ha masse god sex :ler: 

LilleMy1989

:(

Men positiv innstilling :danse::jepp:

Annonse

Guest BeKind

Ny prøvedagbok! 

- BeKind's vei til graviditet - Ny prøvedagbok