Gå til innhold

BeKind i en 'prøveråbligravid berg og dalbane'


Gjest BeKind

Anbefalte innlegg

Gjest BeKind

Så bra. Jeg tenker på deg og jeg vet hvor vondt det er. Håper helga de blir kjempe fin og du får koset deg :klem:

Takk for det :klem: Håper du har en fin helg/ ferie også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan har helgen vært?

Masse masse masse lykke til imorgen :klemmer: Skal prøve å huske å tenke på deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

Helga har vært fantastisk :) Besøk av tantebarna og mye kos, så det hjelper på det meste.

Når det gjelder alt ellers så gruer jeg meg for i morgen. Etter at jeg tok 8 cytotec tabletter på torsdag så har jeg blødd en god del, så har litt håp om at det meste kanskje er ute :jepp: Hadde vært fint å slippe narkosen i morgen, men jeg får vell bare gjøre som de sier. Skikkelig lei av å gå rundt i store bleier og nattbind nå :ler:

Takk for at tankene :klem:

Hvordan er formen din nå? Vært mer i kontakt med sykehuset? :bond:

Vært lite pausetid her med energiske barn, så har mange dagbøker å oppdatere meg på nå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

Takk Sapphira :klem:

Det hadde minsket med rester i livmora, så skulle bare vente til resterende kom ved neste mens. Blør jo litt nå, så håper alt kommer ut og at mensen kommer snart :vetikke: Hvor lang tid pleier det å ta før at mensen kommer igjen da? :bond:

Skulle vente med å prøve på nytt igjen til etter neste mens i tilfelle det var rester som da kom ut. Utålmodig :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du slapp utskrapning da :) For mange så hopper de rett inn i normal syklus. Så skal nok se at mensen dukker opp igjen om ca 4 uker :klemmer: Den gjorde vel det med meg. tror jeg :P Har i grunnen glemt det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BeKind

Så bra du slapp utskrapning da :) For mange så hopper de rett inn i normal syklus. Så skal nok se at mensen dukker opp igjen om ca 4 uker :klemmer: Den gjorde vel det med meg. tror jeg :P Har i grunnen glemt det :P

Håper jeg slipper ja :bond: Er det normalt at det kommer ut rester ved neste mens da? :vetikke: Jeg blør litt enda, men vil de siste restene komme med neste menstruasjon selv om de små blødningene jeg har nå stopper opp?

Huff, sorry for alle spørsmålene :ler: Hadde jo selvfølgelig samme gyno i dag, så fikk minimalt med info om noe som helst.. Han fant hvertfall eggstokkene i dag :ler:

Håper mensen kommer om ikke så alt for mange uker ja :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel logisk det ja.. Men om du får feber og magesmerter må du ta kontakt med de asap. Man kan jo få betennelse dersom det er rester der. Vet ikke åssen det er etter MA. Men har hørt om folk som har opplevd det etter fødsel fordi det var morkakerester igjen i livmoren.

 

De vet jo hva de driver med.

Har du nummeret til newbeen?? så kan jeg ringe han og be om gratis ul mot at han får øve seg litt på anatomi, og jeg får sett hjerteslag :opplyser::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

Føler meg i god form så får vente å se an :) Tenker at det fortsatt skjer noe i og med at jeg ennå blør.

Haha :ler: Søren at jeg glemte å spørre om nummeret hans.. Men du hadde antageligvis fått dildopennen i feil hull eller beskjed om at det rett og slett ikke finnes noe livmor å se :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig han hadde fått et ufrivillig spark i trynet dersom han putta den oppi rassen min :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

Tok en graviditetstest i mårrest, var selvfølgelig positiv.. Er så utålmodig og har så lyst til å prøve igjen med en gang :bond: Ny UL neste tirsdag, og får en ny cytotec runde dersom alt ikke er ute da..

Ender vell med utskraping som blir utsatt av meg til slutt :vetikke:

Aldri hadd sååå lyst på mens :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er merkelig som prøver å glede seg til mens  :fnise: Min kom tilbake relativt raskt, ca fire uker etter første kur om jeg husker rett. Noen sier at første mens etter MA kan være smertefull, men det var den ikke for min del. Håper alt er ute nå og at dere snart kan begynne å prøve igjen :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BeKind

Ja jeg har aldri ønsket mensen før :fnise: Eller, bare i niende klasse når aaaalle andre jentene i klassen hadde fått det :ler:

Vet det fortsatt ligger rester igjen på 15 mm, men blør jo enda, så håp til neste tirsdag på UL :nigo: Hvis ikke så kommer nok de lille restene ut ved menstruasjonen. Så lenge formen er fin så var det ikke farlig at det er igjen litt før mensen.

Hvordan er det med dere da Sapphira :blomst: Blir det ny prøverunde på dere snart? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i grunn klar til å prøve igjen, men det er ikke sambo så vi kommer til å vente litt :) Han vil helst vente til cirkus oktober, men håper han er klar før det for det virker så veldig lenge til  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

Skjønner du er utålmodig ja :fnise: Jeg greier nesten ikke vente på å bli prøver igjen :bond: Kanskje vi blir prøvere samtidig :nigo: Vi hopper til køys med en gang etter neste mens, så håper det skjer innen september :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BeKind

Da kjører vi på med cytotec runde 5..

Ultralyd i går viser rester i livmora på rundt 2 cm enda, og har ikke blødd på noen dager nå. Ny ultralyd på tirsdag. Er det ikke ute til da skal jeg vente i 4-6 uker på neste mens for å se om restene kommer ut med den. Hååper den kommer :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, så forferdelig at det ble så mye for deg 😯 Krysser fingrene for at det funker nå og at syklusen er på plass fort!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

:klem: LilleMy

Blør absolutt ingenting, så får bare være tålmodig å vente på mens i 4-6 uker framover nå.

Hvordan er det med deg? Gratulerer med forlovelse også :strix: Vi gifter oss i september, og har heldigvis alt av planlegging i boks nå :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...