Gå til innhold

BeKind i en 'prøveråbligravid berg og dalbane'


Gjest BeKind

Anbefalte innlegg

Du ordlegger deg så delikat kakaoen! :fnise:

 

 

Haha :fnise:Så sinnsykt delikat :hoho:

Greia er at chrinone kan utsette mensen, så null blod betyr desverre ingen spire fordi om. Men kroppen har jo vært igjennom mye, så får bare tro at den rett og slett ikke var klar for ny graviditet enda.

Mye pulings utover oktober nå, og ny IKM i starten av november :nigo:

 

You are welcome :nigo: 

 

Hvor lenge skal du gå på den medisinen da? 

Pulings er bra.. Blir desverre lite av det her for tiden :plystre: Trøtt og sliten og med en ball på magen roper ikke akkurat sex.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

You are welcome :nigo:

Hvor lenge skal du gå på den medisinen da?

Pulings er bra.. Blir desverre lite av det her for tiden :plystre: Trøtt og sliten og med en ball på magen roper ikke akkurat sex..

Skal slutte når mensen kommer, og starte dagen etter neste EL igjen. Pakkene er dyre også, så det går ca 500kr i minus hver PP vi ikke lykkes. Men small price to pay om det hjelper for å unngå SA/MA :)

Tenker jeg slutter i kveld selv om TR ikke har kommet enda. Vet jeg ikke er gravid, så da gjør det ikke noe å slutte en-to dager før TR.

Pulings er alltid bra ;) Skjønner det blir litt mindre av det for mange etterhvert som magen vokser ja.. Men man kan jo kose seg sammen uten sex også :rodmer: ... Med mindre man er prøver da :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM i dag, ingen TR, men fortsatt blendahvit test.

Sluttet med chrinone i går, og planlegger et glass vin i morgenkveld. Skuffet, selv om jeg aldri helt hadde troa.

I og med at vi traff på første forsøk sist gang så stresser det meg litt at det ikke gikk nå.. Tenker liksom at noe er galt etter utskrapninga :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter jo med det samme her da... 

Når har du testet? Jeg ville tatt en ny i morra tidlig hvis du har billigtester ;) 

 

Jeg tenker også det samme, at det kanskje er verre at det gikk så fort fordi vi forventer at det går fort igjen. Men tror det er vanlig at det ikke tar så forferdelig lang tid når man har blitt gravid en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter jo med det samme her da...

Når har du testet? Jeg ville tatt en ny i morra tidlig hvis du har billigtester ;)

Jeg tenker også det samme, at det kanskje er verre at det gikk så fort fordi vi forventer at det går fort igjen. Men tror det er vanlig at det ikke tar så forferdelig lang tid når man har blitt gravid en gang?

Har ikke gitt opp håpet for deg i denne pp enda LilleMy :nigo: Krysser fingra for at den sitter!

Her har jeg ingen håp, og ønsker bare at TR ikke blir så forsinket nå. Testen blendahvit i dag på IKM, og hadde godt synlige streker sist gang.

Ja jeg tror man fort forventer at alt går like kjapt, men det er jo mye som spiller inn. Har man lyktes innen 4-5 pp så regnes jo egentlig det som kjapt, selv om jeg er utålmodig :fnise: Håper den sitter i november, men må bare prøve å ikke stresse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg håper sånn at det tar kortere tid for oss begge! Kjedelig med hvit test da :( 

 

Meeeen TR forsinket? Da må jo EL også være forsinket for deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok jo EL tester, og de ble negative etter den positive. La heller ikke inn mye aksjer etter positiv test da jeg startet på chrinone dagen etter positiv. Chrinone blir som pappmasje og gjør alt veldig sårt :P

Chrinone eller progesteron er også kjent for å utsette mensen litt, pluss at jeg ikke er helt sikker på om jeg er i rute enda etter MA'n. Dette var jo min første mens og EL etter alt.

Håper det klaffer raskt for oss ja :nigo: Tester du neste gang på mandag om TR ikke kommer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja stemmer! Dette var første ja :) Off høres ikke godt ut med crinone :(

Tester nok mandag (søndag? :fnise: ) ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tegn til TR enda :( Syklusdag 30! Hadde regelmessige på 27 dager før MA'n.

Lurer på om jeg vil få EL etterhvert selv om mensen ikke kommer nå..? Eller må det blø først :vetikke::ler: Får bare ruinere meg på EL-tester og starte neste uke om TR fortsatt ikke dukker opp da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville også testa etter el hvis du ikke får tr :) og bestilt gtester i samme slengen og testa det også :) har lest om folk som ikke får positiv før lenge etter IKM ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom da dumme mens :hoho: Om den dukker opp mye senere enn dette lurer jeg faktisk på om det kan være en kjemisk.

Svaaak positiv billigstrimmeltest i dag, men først etter tidsfristen.. Jeg har egentlig fungert som en klokke med 27 dagers lange sykluser før MA'n, men har lest at mange opplever flere lengre sykluser etter aborter før kroppen blir helt 'normal/stabil' igjen. Om man ikke blir raskt gravid da :)

Bestilt meg mange EL-tester nå, starter i morgen. Vi har samleie annenhver dag, sånn at vi treffer om kroppen hopper over mensen og bare kjører på med en ny eggløsning :) Dette må jo bare gå snart. Håper jeg er gravid innen jul :rodmer:

Endret av BeKind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal ikke få opp håpet men mine tester har blitt positive etter tidsfrist når jeg har testet veldig tidlig! Aldri fått det når jeg ikke har vært gravid. Men hvis du ikke er gravid håper jeg mensen kommer snart slik at dere kan begynne på ny pp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her skjer det ting! Det virker jo lovende da? Når tenker du å teste igjen?

Krysser alt jeg har for at du er gravid :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke fått positive uten å være gravid... :( Utrolig frustrerende dette her altså...

Jeg haaaaaar jo lest om folk som har fått positiv først en uke etter IKM hvor det har gått bra men, det tilhører vel sjeldenhetene???

Det hadde vært såååå kos å være gravid innen jul :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjenner at jeg har ikke helt mistet håpet jeg altså :plystre: Om det ikke skjer noe innen 2 dager MÅ du teste igjen :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er rimelig sikker på at jeg ikke er gravid, så blir ikke skuffet om TR kommer nå. Tvært i mot egentlig. Ønsker bare å få starte en ny pp :)

Sist graviditet hadde jeg en nokså tydelig og fin strek på IKM dagen og mye mens murringer og ømme bryster fra IKM dagen og ut i uke 6. (Til da det antageligvis gikk til grunne). Men nå har jeg ingen murringer eller ømmhet i brystene :vetikke:

Teoriene mine er at

1. kroppen enten har hoppet over en EL. - Synes liksom ikke at EL-testene var heeelt positive.

2. Progesteronet utsetter den, selv om den egentlig bør komme ganske raskt når man igjen slutter.

Nei det er håpløst :hoho: Skikkelig irriterende å vente uten å vite hva som skjer :bond:

Får bare forsette å legge inn aksjer annenhver dag og teste EL hver dag framover. Enten så kommer det en ny eggløsning eller så kommer vel mensen etterhvert..

Tar en ny graviditetstest i morgen, og om den er negativ blir det rødlig biff med et glass rødt til middag i morgenkveld, for da har vi faktisk vært gift i en hel måned :ler::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at alle svangerskap er forskjellige da. Så de tegnene du merket sist trenger ikke dukke opp neste gang :lur: Jeg hadde superømme pupper med mini. Husker det var vondt å svinge i rundkjøringer fordi jeg la den ene armen litt over puppen :fnise:

Slik er det ikke nå!!! Og har ikke vært i det hele tatt..

 

Men er jo bra du er klar for en ny runde da. Noen ganger kommer jo mensen forsinket fordi man venter så på den :P

Og ikke stol alt for mye på el tester. De funker ikke på alle. Jeg har aldri fått en skikkelig positiv test, men har alltid EL :)

 

Prøv å ta en el test også da. Man får positivt utslag på den dersom man er gravid også :fnise:

 

Om ikke.. Kos deg med rød biff (NAM), vin (NAAM) og sex (dobbeltNAM) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negative tester i dag også, så da blir det biff og vin i kveld :hoho:

Stoler ikke helt og holdent på EL-tester nei kakaoen, så derfor holder vi aksjeinnlegginga annenhver dag helt til g-testen viser positiv i framtiden nå.

Da skal vi vell være sikre på å treffe i alle fall :ler:

Håper jo tanta kommer innen denne uka nå uansett :) Synes alt er så mye bedre når syklusene er i rute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...