Gå til innhold

BeKind i en 'prøveråbligravid berg og dalbane'


Gjest BeKind

Anbefalte innlegg

Så utrolig frustrerende :( Rart at det kan være så forskjellig for folk... :klem:

Ja rart det er så store forskjeller på slike ting :bond:

Men jeg blir veldig glad når andre blir gravide da :nigo: Gir meg liksom glede og håp samtidig, for at en dag blir det min tur, om det gir mening :fnise:

Så er glad for å følge med andre dagbøker her inne, og nå heier jeg for at det blir din tur :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Formen min er fin BeKind :hug: Så søt du er som spør om det oppi alt dette!

Skjønner godt at dere har behov for å fokusere på andre ting. Er jo til å bli gal av mindre :(

Håper du får en fin helg, hvor du får tenkt på helt andre ting <3

Så godt å høre :) Og tenk at du snart er i andre trimester da! :hoppe::strix:

Ja man må bare fokusere på alt annet, og siden vi snart gifter oss :bond: er det nok å fokusere på :hoho:

Håper du får en fiin helg og kaffemor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner den :) Men jeg synes fortsatt det er imponerende at du virker så positiv :)

Takk for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dag blødningsfri! Deilig :nigo:

Ingen positive EL tester enda, så må vel fortsatt vente en stund på mensen da..

Men ser fram til UL neste fredag, og håper på god beskjed om at alt er ute da :hoppe:

Akkurat 3 uker siden utskraping, så kan forsåvidt vente fortsatt tre uker på mens før jeg skulle kontakte sykehuset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk helt greit om den avventer til over neste helg også :ler: Bryllupsnatt! :bond::strix: Men for all del, jubler selv om den kommer på bryllupsdagen også :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens gladnyhet :nigo:

Fikk nettopp vite at jeg skal bli tante i mars :strix: Samboer sin storesøster er gravid :hoppe::hjertesmil:

Er så glad på deres vegne!

De ble prøvere i 2010, men mistet fire ganger på rad uten at det ble funnet åpenbar grunn. Etter dette slet hun med å bli gravid igjen selv om utredning ikke viste noen feil igjen.

Selv tror hun at hun stresset så fælt og at det er derfor det har tatt flere år å bli gravid igjen, og jeg tenker også at stress kan være en fæl demon :bond:

Skal prøve å ikke stresse over å bli så raskt gravid selv, og slutte å tenke SÅ mye på neste mens nå :ler:

Men veldig koselig å få høre at det endelig går veien for de nå :hjertesmil:

Er såå glad i alle tantebarna mine :strix:

Og om vi skulle lykkes med å bli foreldre innen 2016 er omme så blir det ikke så stor aldersforskjell på søskenbarna :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så imponert over deg som klarer å bli så glad på andres vegne når du selv nettopp har opplevd en MA og hatt masse komplikasjoner i forbindelse med det. Du må rett og slett være et godt menneske! :klem: Tror det er så lett å kjenne på litt bitterhet og vonde følelser i en sånn situasjon, selv om det er folk du er glad i. Men veldig hyggelig å bli tante igjen da, og som du sier blir det uansett ikke så stor aldersforskjell hvis det klaffer for dere innen rimelig tid - og det gjør det jo! :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er virkelig imponerende! :klem: Og gratulerer som vordende tante!

 

For å si det sånn så er ikke jeg et like stort menneske som deg tydeligvis. Jeg er dritsure på alle som jeg ser som er gravide, og jeg jobber i butikk... Kjenner liksom et lite stikk hver gang. Håper virkelig at vi lykkes denne/neste gang BeKind!!!  :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stor forståelse for at mange ufrivillige barnløse kjenner en sårhet når andre blir gravide, og tror jeg kunne bynt å følt på det selv om jeg mister flere ganger.

Men sånn som det er nå blir jeg heller mer håpefull om at det en gang blir min tur til å bli mamma, samtidig som jeg vet at jeg selv ikke blir raskere gravid av å gå rundt å ha det vondt når andre blir det, hvis det gir mening :blomst:

Håper jo inderlig at jeg aldri mister igjen, for jeg tenker nok at sårheten rundt det å se andre bli gravide kanskje kan øke da.. Kjenner jo jeg allerede stresser for å miste igjen, selv om jeg ikke engang har fått min første EL etter MA'en engang :hoho:

Så jeg må bli flinkere på å stresse meg litt ned :bond:

Men svigerinna mi har mista fire ganger og vært prøver siden den gang i 5 år nå, da er det skikkelig lykke på deres vegne :strix:

I tillegg er jeg veldig nære alle mine 6 tantebarn, og låner de støtt og stadig :ler:

Synes dere er gode jeg :klemmer:

Er glad jeg har andre å dele dagboka mi med, og får jo spenning i hverdagen av å tippe fødselsdatoer å følge med på ulike symptomer helt fra EL til fødsler :ler::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror både du og LilleMy lykkes snart :lur: Jeg blir også glade på andre gravide sine vegne, men får et lite stikk når jeg leser på FB om 17-åringer som blir uplanlagt gravide på "første forsøk"  :pisk: Okei, liksom  :roll:

 

Gratulerer så mye som kommende tante, forresten :blomst: Synes det er herlig å lese sånne "solskinnshistorier" om folk som har mistet, men som får baby til slutt :hjerte: Jeg digger tanteungene mine og synes de er en stor trøst etter alt som har skjedd  :jepp:

Endret av Sapphira
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haff. I dag er det en sånn skikkelig blåmandag. Føles som om nervene sitter utenpå kroppen og alt er galt. Sitter på legekontoret i skrivende stund, for hode verker, øynene renner og nasen er potte tett! Hadde litt feber i natt, og føler meg aaaalt for syk til å orke noe som helst..

Å jeg er så utålmodig på den jækla tanta!

Nå er det fire uker siden utskrapning snart, og det er ingen tegn til at mensen kommer. Ikke har jeg hatt eggløsning heller, så da tenker jeg jo at mensen i alle fall ikke er rundt hjørnet :vetikke:

Har ultralyd på fredag, og håper for gudsskyld at alt er ute da! Har ikke blødd på en uke, så nå kan tante rød komme!

Også gifter vi oss på lørdag!!

Herregud :bond:

Jeg har lite planlegging igjen, heldigvis! Men å bli syk nå passer grusomt dårlig.

I tillegg er jeg så deppa over hele ventinga på mensen og alt som har skjedd nå at jeg er redd for å ikke legge vekk tankene å kose meg på bryllupet :(

Så redd for dårlige nyheter om enten den cysta eller gjenværende rester på fredag, for da kommer jeg ikke til å slappe av på min egen bryllupsdag.

Okei, da skal sytinga ta slutt for i dag :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo godt og syte litt da :klemmer:

 

Hva sa legen??

Synes du har tidenes mest kompliserte MA jeg altså :opplyser: På tide at kroppen skjerper seg nå. Så gøy at dere gifter dere til lørdag da :rodmer: Gifter dere dere her i byen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er faktisk godt :fnise:

Hadde litt forhøyet crp og legen mente jeg hadde bihulebetennelse. Knasker paracet og tar slimløsende saft nå så føler meg faktisk litt bedre allerede :)

Oppdaget at det ikke var liv i starten av juli, så er på tide at det tar slutt nå ja :bond:

Vi gifter oss i Trondheim :) Vi har ingen familie her, og de fleste av våre venner bor hjemme i Trøndelag så vi syntes det ble enklere. Stresser litt for det også for jeg har jo ultralyd på fredagsmorgenen og kommer ikke til Trondheim før på fredag ettermiddag :hoho:

Heldigvis har jeg en kjempeherlig familie som er rutinerte og hjelpsomme så jeg kommer til ferdig pynta lokalet og alt :nigo: Samboer overnatter til svigerfar og jeg sover hos forloveren min :hjerte: Der henger kjole og alt, så på lørdag er det bare å dra til frisøren og rett til kirka :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, så koselig med bryllup :)

Jeg og mannen hadde tenkt å sove hver for oss, men da kvelden kom klarte ikke han det. Han ble skikkelig søt og sånn og lurte på om vi ikke bare kunne sove sammen likevel <3

Håper dere får en kjempefin dag! Jeg synes det var kjempegøy å gifte meg!

Men nå synes jeg kroppen din skal skjerpe seg og bli ferdig, altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, så koselig med bryllup :)

Jeg og mannen hadde tenkt å sove hver for oss, men da kvelden kom klarte ikke han det. Han ble skikkelig søt og sånn og lurte på om vi ikke bare kunne sove sammen likevel <3

Håper dere får en kjempefin dag! Jeg synes det var kjempegøy å gifte meg!

Men nå synes jeg kroppen din skal skjerpe seg og bli ferdig, altså...

Åååh, så koselig med bryllup :)

Jeg og mannen hadde tenkt å sove hver for oss, men da kvelden kom klarte ikke han det. Han ble skikkelig søt og sånn og lurte på om vi ikke bare kunne sove sammen likevel <3

Håper dere får en kjempefin dag! Jeg synes det var kjempegøy å gifte meg!

Men nå synes jeg kroppen din skal skjerpe seg og bli ferdig, altså...

Tusen takk fridr :nigo: Så kos at mannen din bare måtte sove med deg :rodmer:

Vi har bare sovet tre netter fra hverandre tilsammen siden vi ble samboere 2007, så gruer oss litt begge to :ler:

Forloveren min har skulle visst ordne med jordbær, film og vin til fredagskvelden så jeg tror det blir en grei kveld uansett :hoppe:

Jeg er enig :hoho: Litt småsur på kroppen min for tiden så jeg håper den ikke svikter i framtida! :fnise:

Leste forresten svaret ditt i din dagbok. Godt å høre at du er over MAen :klem: Håper uansett at tiden framover blir lettere og at du føler deg bedre snart <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde mareritt om MA i hele natt :bond:

Drømte om og om igjen at jeg var gravid på nytt og fikk bekreftet MA på tidlig UL. Tror jeg må lære meg noen avslappningsteknikker for neste gang jeg blir gravid :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...