AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #1 Skrevet 5. juli 2015 Noen som har blitt gravid med donoregg? Jeg vurderer det, men lurer på hvordan den følelsesmessige biten er. Føler man at det er ens eget barn fullt og helt?Anonymous poster hash: 5e1d6...7b4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #2 Skrevet 5. juli 2015 Ja, jeg har hatt eggdonor. Det er et følelsesmessig kaos, men jeg har aldri, aldri følt at barnet ikke er mitt fullt og helt! Følelsene har mer dreid seg om hva barnet etterhvert vil tenke og hvordan samfunnet generelt vil reagere når det kommer for en dag.Anonymous poster hash: f8a21...f4f
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #3 Skrevet 5. juli 2015 Ja, jeg har hatt eggdonor. Det er et følelsesmessig kaos, men jeg har aldri, aldri følt at barnet ikke er mitt fullt og helt! Følelsene har mer dreid seg om hva barnet etterhvert vil tenke og hvordan samfunnet generelt vil reagere når det kommer for en dag.Anonymous poster hash: f8a21...f4f Er det lov i Norge? Jeg har mange, mange egg jeg ikke trenger og kunne tenke med å være donor, men legen min sa det ikke var lov i Norge.Anonymous poster hash: 1f4b4...868
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #4 Skrevet 5. juli 2015 Er det lov i Norge? Jeg har mange, mange egg jeg ikke trenger og kunne tenke med å være donor, men legen min sa det ikke var lov i Norge.Anonymous poster hash: 1f4b4...868 Eggdonor er ikke tillatt i Norge, og dermed og i strid med forumsreglene her inne. Anonymous poster hash: da8f7...9f1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #5 Skrevet 5. juli 2015 Eggdonor er ikke tillatt i Norge, og dermed og i strid med forumsreglene her inne. Anonymous poster hash: da8f7...9f1 Egentlig veldig synd. Om mannen er ett problem finnes det en løsning og om det er kvinnen som er ett problem er alt håp ute. Temmelig diskriminerende i mine øyne.Anonymous poster hash: 1f4b4...868 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #6 Skrevet 5. juli 2015 Egentlig veldig synd. Om mannen er ett problem finnes det en løsning og om det er kvinnen som er ett problem er alt håp ute. Temmelig diskriminerende i mine øyne.Anonymous poster hash: 1f4b4...868 Alt håp ute? Er det vel ikke. Kusina mi kunne ikke få barn og brukte eggsonor. Nå har ho to døtreAnonymous poster hash: 64e29...2ab
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #7 Skrevet 6. juli 2015 Alt håp ute? Er det vel ikke. Kusina mi kunne ikke få barn og brukte eggsonor. Nå har ho to døtreAnonymous poster hash: 64e29...2ab Diskriminering fordi det ikke er lov i Norge.Anonymous poster hash: 1f4b4...868
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #8 Skrevet 6. juli 2015 Ja, jeg har hatt eggdonor. Det er et følelsesmessig kaos, men jeg har aldri, aldri følt at barnet ikke er mitt fullt og helt! Følelsene har mer dreid seg om hva barnet etterhvert vil tenke og hvordan samfunnet generelt vil reagere når det kommer for en dag.Anonymous poster hash: f8a21...f4f Tusen takk for svar. Om det ikke fungerer med et siste forsøk med egne egg blir det nok det jeg kommer til å gå for jeg også. Anonymous poster hash: 5e1d6...7b4
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #9 Skrevet 6. juli 2015 Eggdonor er ikke tillatt i Norge, og dermed og i strid med forumsreglene her inne. Anonymous poster hash: da8f7...9f1 Det er den medisinske utførelsen som er ulovlig. Det er ikke ulovlig å få donorbarn. Alt helsepersonell jeg møtte i forbimdelse med graviditet var informert om situasjonen, og det stod i helsekortet. De er pliktige til å gi deg behandling på lik linje med alle andre gravide. Å utføre donasjon, befrukte uthentede egg og sette inn embryoet er derimot ikke tillatt i Norge, og må gjøres i utlandet.Anonymous poster hash: f8a21...f4f
Gjest Skrevet 6. juli 2015 #10 Skrevet 6. juli 2015 Hvorfor er eggdonasjon ulovlig, mens sæddonasjon er lovlig...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå