MarianneE Skrevet 5. juli 2015 #1 Del Skrevet 5. juli 2015 Litt inspirert av tråden om Carina Dahl hvor Marius blir nevnt... Jeg lurer på hva det blir av ham til slutt. Ikke er han kongelig, men ikke er han "vanlig" heller siden moren tross alt er kronprinsesse. Han faller litt mellom to stoler. Litt nysgjerrig på det blir av gutten til slutt. Hva tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 5. juli 2015 #2 Del Skrevet 5. juli 2015 Jeg aner ikke, men jeg håper at tradisjonen med kongehus snart er historie, å fødes til en skjebne som konge/dronning er ikke mye frihet for et menneske. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 5. juli 2015 #3 Del Skrevet 5. juli 2015 Han går jo på ett toppidrettsgymnas og har så vidt jeg har lest ønsker om å fokusere på å bli en proff "twin tip-kjører" (en type ski). http://www.vg.no/nyheter/innenriks/kongehuset/marius-borg-hoeiby-16-satser-paa-ski/a/10109198/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 5. juli 2015 #4 Del Skrevet 5. juli 2015 Han surfer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. juli 2015 Forfatter #5 Del Skrevet 5. juli 2015 Han går jo på ett toppidrettsgymnas og har så vidt jeg har lest ønsker om å fokusere på å bli en proff "twin tip-kjører" (en type ski). http://www.vg.no/nyheter/innenriks/kongehuset/marius-borg-hoeiby-16-satser-paa-ski/a/10109198/ Ah... det hadde jeg ikke fått med meg. Han er jo "tvunget" til å gjøre det bra. En jobb på Kiwi er nok ikke godtatt for sønnen til en kronprinsesse. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 5. juli 2015 #6 Del Skrevet 5. juli 2015 Ah... det hadde jeg ikke fått med meg. Han er jo "tvunget" til å gjøre det bra. En jobb på Kiwi er nok ikke godtatt for sønnen til en kronprinsesse. Er vel ikke mange som ønsker det for sine barn, så akkurat på det området er de som alle andre. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 5. juli 2015 #7 Del Skrevet 5. juli 2015 Så en fin snap han hadde sendt av seg selv her for ei stund siden. Ufint, for den skulle ikke ut vil jeg tro. Han er ikke "lille Marius" Lengre for å si det sånn... Hehe 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 5. juli 2015 #8 Del Skrevet 5. juli 2015 Begynte ikke han nettopp i 1 klasse? Lol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 5. juli 2015 #9 Del Skrevet 5. juli 2015 Så en fin snap han hadde sendt av seg selv her for ei stund siden. Ufint, for den skulle ikke ut vil jeg tro. Han er ikke "lille Marius" Lengre for å si det sånn... Hehe Bilde av "lille Marius"? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avida30 Skrevet 5. juli 2015 #10 Del Skrevet 5. juli 2015 Jeg aner ikke, men jeg håper at tradisjonen med kongehus snart er historie, å fødes til en skjebne som konge/dronning er ikke mye frihet for et menneske. Kan du utdype? Har inntrykk av at de får "drømmelivet". Jeg ville gjerne hatt hestene Märtha eide liksom. De har jo heller ikke sååå hyppige forpliktelser til samfunnet. Syns den norske kongefamilien er ganske fri. Eller tenker du på at de er bundet til ritualer og overvåkning ut livet? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 5. juli 2015 #11 Del Skrevet 5. juli 2015 Marius heter vel Borg Høiby, ikke Tjessem Høiby 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 5. juli 2015 #12 Del Skrevet 5. juli 2015 Kan du utdype? Har inntrykk av at de får "drømmelivet". Jeg ville gjerne hatt hestene Märtha eide liksom. De har jo heller ikke sååå hyppige forpliktelser til samfunnet. Syns den norske kongefamilien er ganske fri. Eller tenker du på at de er bundet til ritualer og overvåkning ut livet? Jeg tenker mest på de som må bli konge eller dronning, ikke akkurat fritt yrkesvalg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 5. juli 2015 #13 Del Skrevet 5. juli 2015 Litt inspirert av tråden om Carina Dahl hvor Marius blir nevnt... Jeg lurer på hva det blir av ham til slutt. Ikke er han kongelig, men ikke er han "vanlig" heller siden moren tross alt er kronprinsesse. Han faller litt mellom to stoler. Litt nysgjerrig på det blir av gutten til slutt. Hva tror du? "Hva det blir" av Marius bryr meg lik null... Han er bonusbarnet til Haakon Magnus, og bonusbarnebarnet til Sonja og Harald. Og han er seg selv, skulle jeg tro... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 5. juli 2015 #14 Del Skrevet 5. juli 2015 Tråden er ryddet for ryktespredning. - Pavilion, mod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 5. juli 2015 #15 Del Skrevet 5. juli 2015 Han går jo på ett toppidrettsgymnas og har så vidt jeg har lest ønsker om å fokusere på å bli en proff "twin tip-kjører" (en type ski). http://www.vg.no/nyheter/innenriks/kongehuset/marius-borg-hoeiby-16-satser-paa-ski/a/10109198/ Høres ikke ut som en nyttig jobb. Når man er i en sånn posisjon, har man ressurser til å gjøre en forskjell, noe for å bedre samfunnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sara90 Skrevet 5. juli 2015 #16 Del Skrevet 5. juli 2015 (endret) Høres ikke ut som en nyttig jobb. Når man er i en sånn posisjon, har man ressurser til å gjøre en forskjell, noe for å bedre samfunnet. Han har ikke selv valgt en slik posisjon, altså bør han få velge på lik linje med alle andre. Endret 5. juli 2015 av sara90 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 6. juli 2015 #17 Del Skrevet 6. juli 2015 Tråden er ryddet for ryktespredning og spekulasjoner. - pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 6. juli 2015 #18 Del Skrevet 6. juli 2015 Høres ikke ut som en nyttig jobb. Når man er i en sånn posisjon, har man ressurser til å gjøre en forskjell, noe for å bedre samfunnet. Mens f.eks Martha som er født kongelig, hun har en nyttig jobb? Han er ikke kongelig, og har ingen forpliktelser sånn sett. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 6. juli 2015 #19 Del Skrevet 6. juli 2015 Viktig med engler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 6. juli 2015 #20 Del Skrevet 6. juli 2015 Mens f.eks Martha som er født kongelig, hun har en nyttig jobb? Han er ikke kongelig, og har ingen forpliktelser sånn sett. Nei, jeg synes ikke hun har en nyttig jobb. Ja, jeg forstår det at han ikke har noen forpliktelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg